Tein sen niin että kopioin vanhalta kovalevyltä puolenkymmentä tiedostoa uuden kovalevyn uudelleen asennettuun Offiseen/outluukin vastaavaan hakemistoon. Näin tehtäessä huomioitava että uuden tiedot häviävät ja ne vanhat tulevat käyttöön kuten vanhassa asennuksessa (hakemistot jne). Ensin piti toki klikata hakemistonäkymän (selaimesta) työkaluista kansionäkymä näkyväksi jotta näitä haluttuja outlookin kansioita ja tiedostoja löytää .
Eli ensin kansiot näkyviin ja etsi polku (ks.alempana keskusteluissa linkki) microsoft > Ooutlook >>> ja polun päästä kopioi ne uuteen asennukseen vastaavaan paikkaan. Huomioi että jos uusi ollut jo käytössä niin uudet häviävät ja vanhat tulevat käyttöön. Aika simppeliä kun vertaa diipadaapa ohjeita kapulakielellä.
ps. periaate toimi myös tunder pöördissäkin
Outlook 2007 vanhojen tietojen siirto
Jarppari
2
664
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Parempi tapa on kuitenkin tuoda kohteet (viestit, kalenterimerkinnät yms) uuteen asennukseen.
- jarppari
Juu, mutta parempi näin kuin ei ollenkaan. Tärkeempiä on kuiteskin osotteet ja mailit jotka tulevat näin suurempia päätä raapimatta. Simppeli "tapa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423