Kuu/reki/suksi. On mielestäni oikeassa, että ateismi ei välttämättä tunnusta evoluutiota.
Perustelu.
Jumala ilmoittaa Raamatussa nimekseen; MINÄ OLEN.
Se ei siis ole sidottu paikkaan eikä aikaan.
Ihminen taasen ollessaan tiedostaa paikan sekä ajan, sekä jossain vaiheessa ajan myös rajalliseksi.
Eli ihminen on tullut jostain ja jatkaa kulkuaan kohti loppua, kun taas Herra yksinkertaisesti ON.
Päätelmä.
Nyt jos ihminen vetelee "laput silmillä" sen kummempia miettimättä, niin hänen ei tarvitse/kykene
ottaa kantaa siihen mistä on tullu tai mihin menee. Eli on aito ateisti.
Atesimi/Evol..
20
257
Vastaukset
- banfer
tuo turha ajattelu
hobo7 kirjoitti:
Banfer, eikö aivoja tulisi käyttää?
Käyttää hyödylliseen tarkoitukseen kuten hengissä pysymiseen, joka on se paljon ihmetelty elämäntarkoitus .
Jos kaikki vain keskittyisivät ihmettelemään syntymäänsä ja kuolemaansa niin nälkään kuoltaisiin kaikki.- metsässä ne eläimet
zippo100 kirjoitti:
Käyttää hyödylliseen tarkoitukseen kuten hengissä pysymiseen, joka on se paljon ihmetelty elämäntarkoitus .
Jos kaikki vain keskittyisivät ihmettelemään syntymäänsä ja kuolemaansa niin nälkään kuoltaisiin kaikki.Pitäisikö taantua tasolle: eläin? En tule mukaan siihen juttuun.
- banfer
hobo7 kirjoitti:
Banfer, eikö aivoja tulisi käyttää?
aivoja pitää käyttää esim. evoluutioteorian tutkimiseen muttei höpöhöpö-uskontoihin.
- Kuk regus susej
Kummallinen päätelmä.
Evoluutioteoria muuten kertoo mistä ihminen on tullut.- Kuk regus susej
hobo7 kirjoitti:
sittenkin evouskis, sen seurauksena olt ilmeisesti hurahtanut myös ufouskontoon?
"Eli olet sittenkin evouskis"
En ole "evouskis", evoluutioteoria on tällä hetkellä paras selitys evoluutiolle, sitä on tarkennettu vuosien varrella ja sitä tarkennetaan todennäköisesti lisää. Se ei ole mikään "lopullinen totuus", joten en oikein näe miten sitä voisi pitää uskontonakaan.
"sen seurauksena olt ilmeisesti hurahtanut myös ufouskontoon?"
Miten ne liittyvät yhteen? Pidän hyvinkin mahdollisena sitä, että muuallakin on elämää, mutta se että olisivat käyneet vierailulla onkin jo eri asia. Miksi "UFO"-henkilöt käyttäytyisivät kuin jumalat, näyttäytyisivät vain harvoille ja valituille? - DarkNinjaHiiri
Kuk regus susej kirjoitti:
En ole "evouskis", evoluutioteoria on tällä hetkellä paras selitys evoluutiolle, sitä on tarkennettu vuosien varrella ja sitä tarkennetaan todennäköisesti lisää. Se ei ole mikään "lopullinen totuus", joten en oikein näe miten sitä voisi pitää uskontonakaan.
Miten ne liittyvät yhteen? Pidän hyvinkin mahdollisena sitä, että muuallakin on elämää, mutta se että olisivat käyneet vierailulla onkin jo eri asia. Miksi "UFO"-henkilöt käyttäytyisivät kuin jumalat, näyttäytyisivät vain harvoille ja valituille?Ai niinq presidentille?
Kuk regus susej kirjoitti:
Miten ne liittyvät yhteen? Pidän hyvinkin mahdollisena sitä, että muuallakin on elämää, mutta se että olisivat käyneet vierailulla onkin jo eri asia. Miksi "UFO"-henkilöt käyttäytyisivät kuin jumalat, näyttäytyisivät vain harvoille ja valituille?pidä evoteoriaa todennäköisenä, etkä siis usko koko teoriaan, niikö?
- Kuk regus susej
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Ai niinq presidentille?
Vaikka.
- Kuk regus susej
hobo7 kirjoitti:
pidä evoteoriaa todennäköisenä, etkä siis usko koko teoriaan, niikö?
"Siis et pidä evoteoriaa todennäköisenä, etkä siis usko koko teoriaan, niikö?"
Mistä sinä sen päättelit? Se on teoria, en minä usko siihen. Minä luotan siihen, mutta en kuitenkaan 100%, koska se todennäköisesti muuttuu vielä.
MINÄ OLEN. Koska minä kirjoitin noin, en ole sidottu aikaan enkä paikkaan.
Päätelmä. Minulla ei ole laput silmillä.
Ihminen on evoluution tulos. Hobon on turha väittää vastaan, koska MINÄ OLEN.- anonymous111
julkeat sanoa noin ? IHMINEN on JUMALAN luomus ! HELVETTIIN joudutte kaikki te satanistit ketkä evoluutioon uskovat !
- M@k3
Kun Jahve teki jotain hölmöä, esim karkoitti ihmiset paratiisista ja latoi heille kohtuuttomasti rangaistuksia sen jälkeen kun he menivät hänen ansaansa, niin muut Jumalat tulivat kysymään häneltä että mitä sinä nyt tuollaista menit tekemään? Niin siihen Jahve vastasi ' minä olen sellainen kuin olen', eivätkä muut Jumalat voineet kuin pudistella päitään.
Tuo nykypäivän krisseleiden 'minä olen' ihannointi on raiskattu versio tuosta alkuperäisestä juutalaisesta tarinasta ja on samaa tasoa sen kanssa kun nykyään muutettaisiin Hitlerin puhumisia kauniimpaan muotoon. - +++++++
"Kuu/reki/suksi. On mielestäni oikeassa, että ateismi ei välttämättä tunnusta evoluutiota."
Ei ole kyse tunnustamisesta, ateismi ei ota kantaa evoluutioon.
Yksittäinen ateisti voi mutta ateismi ei.
"Jumala ilmoittaa Raamatussa nimekseen; MINÄ OLEN.
Se ei siis ole sidottu paikkaan eikä aikaan."
Totta niin on raamatussa kirjoitettu.
"Ihminen taasen ollessaan tiedostaa paikan sekä ajan, sekä jossain vaiheessa ajan myös rajalliseksi.
Eli ihminen on tullut jostain ja jatkaa kulkuaan kohti loppua, kun taas Herra yksinkertaisesti ON."
Eiköhän se niin ole.
"Nyt jos ihminen vetelee "laput silmillä" sen kummempia miettimättä, niin hänen ei tarvitse/kykene
ottaa kantaa siihen mistä on tullu tai mihin menee. Eli on aito ateisti."
Nyt me jorpakkoon. Onko sillä merkitystä jos ei ajattele mistä tulee tai mihin joutuu? Sillä on merkitystä mitä tekee sen ajan kun on täällä.
Ateismi on edelleen ja van edelleen epäuskoa jumaliin. Ei muuta, ei ikinä muuta.
Voit tehdä vääriä johtopäätöksiä ja käsitteitä, mutta ateismi on aina ja ikuisesti epäuskoa jumaliin. Se on yhtä ikuinen kuin Jumalasi sinulle.- Ksibsel Rav Airam
hobo7 kirjoitti:
oli selkee vastaus.
Kai sitä ehkä kannattas miettii kuitekin joskus mihin menee?Mitä turhia. Hauskempaa kun ei mieti turhia ;o)
"Nyt jos ihminen vetelee "laput silmillä" sen kummempia miettimättä, niin hänen ei tarvitse/kykene
ottaa kantaa siihen mistä on tullu tai mihin menee. Eli on aito ateisti."
Tässä nyt on taas sitä samaa huttua kuin sen yhden multinikin vänkäys siitä, että "aito ateisti" joko tulee uskoon tai tekee itsemurhan.
Eli yritetään taas antaa ateismille sellaisia määritelmiä jotka eivät siihen kuulu. Eivätkä oikeastaan kuulu mihinkään muuhunkaan... Paitsi tietysti teistiseen näkemykseen kanssaihmisistä jotka eivät usko juuri siihen samaan mielikuvituskaveriin kuin ko. teisti/teistinen yhteisö.- ++++++++
"Eli yritetään taas antaa ateismille sellaisia määritelmiä jotka eivät siihen kuulu. Eivätkä oikeastaan kuulu mihinkään muuhunkaan... Paitsi tietysti teistiseen näkemykseen kanssaihmisistä jotka eivät usko juuri siihen samaan mielikuvituskaveriin kuin ko. teisti/teistinen yhteisö."
Voisi sanoa että jokainen teistinen ryhmä joka ajattelee noin ( kaikki?) tekee heistä solipsistejä. Mikä on valitettavan usein sama kuin paskiainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438