Lukkoni.

Kuinka syttyä?

Astrologi kertoi minulla olevan lukkoja, minkä johdosta en saa miestä itselleni. En ymmärrä asiaa, lukkojani. Kuinka ne ilmentyvät? Jatkuvasti otan vastaan ballroommiestä ja rakastan häntä sydänmeni kyllyydestä. Meillä molemmilla on Venus Härässä, kaikki te tiedätte, miten meillä menee. Ainoan ongelman minulle tuottaa, että mies ei tahdo sitoutua minuun, hänellä on oma vakituinen naisensa. Minä olen miehen henki, henkisyys, henkinen yhteys. Mies on Kaksonen-Skorpioni-Kalat, hän on syntynyt 1942. Seksuaalinen kyvykkyys ei ole ikään sidottu. Toinen deitti on syntynyt 1955 ja on kykenemätön. Kolmannen deitin jätin itsekkyyden vuoksi, ei ottanut minua matkoille mukaan. Muut pyysivät seksiä muodossa jos toisessa. Minulla alkaa ns pokka pettää, naurattaa hirmusesti, miksi mies tulee minun sänkyyni, lattialle, keittiöön, kun hänellä on oma kumppani? Luonnollisesti hän hakee kokohieronnan myös, jotta on taas kunnossa tanssimaan, olen dilp.luontaisterapeutti, hieronta on erityisalaani. Mutta kuinka saan itseni syttymään? Miksi sinä tulet tänne, olisi herttaista kysyä ballroommieheltä.

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieraissa.

Olen Härkä-Vaaka-Oinas, voimani alkavat loppua tuon miehen vastaanottamiseen. Mutta, kuinka tyydytän läheisyydentarpeeni, jos luovun toisen naisen miehestä? Mies ei kerro minulle mitään elämästään.

• _lukkoseppä

on pseudotiedettä, siis humpuukia.
      Unohda astrologia, niin lukotkin aukeavat!

• _lukkoseppä

lue ed. otsikossa p=o
        (pikkuplaneetat ovat konjunktiossa ja aiheuttavat kirjoitusvirheitä)

• Lukkoni ja minä.
        _lukkoseppä kirjoitti:

lue ed. otsikossa p=o
        (pikkuplaneetat ovat konjunktiossa ja aiheuttavat kirjoitusvirheitä)

Eikö seksi ole hyvää hoitoa haavoille? Korvaa sielunkumppanin, joka ei koskaan tullut.
        Teen listan kaupasta tuotaville ruokatarvikkeille, ballroommies rakastaa marjoja, tattarileipää, viiliä, piimää, jotain hyvää leikkelettä, marjarahkaa valmistan. Rakastelu tuntikausia ja hyvä ruoka päälle mies saa lähteä oman kumppaninsa luo takaisin. Miehet on luotuja kulkemaan, hän palaa aina takaisin. Teen sellaisen hieronnan, että varmasti palaa. Löysin uuden moton itselleni : Anna niin hyvää miehelle, että hän ei voi olla tulematta luoksesi. Oma kumppani on vain oma kumppani, salarakas on jotain aivan omaa luokkaansa. Omalta ei saa sitä, mitä dipl.luontaisterapeutti osaa antaa. Kevythieronta vie nirvanaan kaikenaikaa ja huolto pelaa, sitä on pakko tulla hakemaan. Sitä ei saa muualta. Ja koukussa ollaan, astrologi puhuu riippuvuudesta ihmissuhteissa. Dopamiini hoitaa parhaiten, se erittyy hellästä kosketuksesta se on lääkettä haavoitetulle sielulleni.

• Missä olet?
        Lukkoni ja minä. kirjoitti:

Eikö seksi ole hyvää hoitoa haavoille? Korvaa sielunkumppanin, joka ei koskaan tullut.
        Teen listan kaupasta tuotaville ruokatarvikkeille, ballroommies rakastaa marjoja, tattarileipää, viiliä, piimää, jotain hyvää leikkelettä, marjarahkaa valmistan. Rakastelu tuntikausia ja hyvä ruoka päälle mies saa lähteä oman kumppaninsa luo takaisin. Miehet on luotuja kulkemaan, hän palaa aina takaisin. Teen sellaisen hieronnan, että varmasti palaa. Löysin uuden moton itselleni : Anna niin hyvää miehelle, että hän ei voi olla tulematta luoksesi. Oma kumppani on vain oma kumppani, salarakas on jotain aivan omaa luokkaansa. Omalta ei saa sitä, mitä dipl.luontaisterapeutti osaa antaa. Kevythieronta vie nirvanaan kaikenaikaa ja huolto pelaa, sitä on pakko tulla hakemaan. Sitä ei saa muualta. Ja koukussa ollaan, astrologi puhuu riippuvuudesta ihmissuhteissa. Dopamiini hoitaa parhaiten, se erittyy hellästä kosketuksesta se on lääkettä haavoitetulle sielulleni.

http://www.youtube.com/watch?v=-UXlGSMB7oI

• Empty.
        Missä olet? kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=-UXlGSMB7oI

Jätän toisen naisen miehen vastaanottamatta, kertooko se minun kasvaneen?
        Mistä jään ilman, kun seksi jää pois varatulta riippumattomalta mieheltä?
        Kun saan uuvuttaa itseni tekemällä ilmaisia tunteja kestäviä hierontoja hänen hyväkseen?
        Kun maksan ruokapöydän antimet, suihkusaippuat, öljyt?
        Ruokakassia en enää ole antanut, ensin annoin.
        Löydättekö vastausta?

• ja esteet poistuvat

Riisu koko siveysvyö pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2145
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1305
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe