Lukkoni.

Kuinka syttyä?

Astrologi kertoi minulla olevan lukkoja, minkä johdosta en saa miestä itselleni. En ymmärrä asiaa, lukkojani. Kuinka ne ilmentyvät? Jatkuvasti otan vastaan ballroommiestä ja rakastan häntä sydänmeni kyllyydestä. Meillä molemmilla on Venus Härässä, kaikki te tiedätte, miten meillä menee. Ainoan ongelman minulle tuottaa, että mies ei tahdo sitoutua minuun, hänellä on oma vakituinen naisensa. Minä olen miehen henki, henkisyys, henkinen yhteys. Mies on Kaksonen-Skorpioni-Kalat, hän on syntynyt 1942. Seksuaalinen kyvykkyys ei ole ikään sidottu. Toinen deitti on syntynyt 1955 ja on kykenemätön. Kolmannen deitin jätin itsekkyyden vuoksi, ei ottanut minua matkoille mukaan. Muut pyysivät seksiä muodossa jos toisessa. Minulla alkaa ns pokka pettää, naurattaa hirmusesti, miksi mies tulee minun sänkyyni, lattialle, keittiöön, kun hänellä on oma kumppani? Luonnollisesti hän hakee kokohieronnan myös, jotta on taas kunnossa tanssimaan, olen dilp.luontaisterapeutti, hieronta on erityisalaani. Mutta kuinka saan itseni syttymään? Miksi sinä tulet tänne, olisi herttaista kysyä ballroommieheltä.

7

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieraissa.

      Olen Härkä-Vaaka-Oinas, voimani alkavat loppua tuon miehen vastaanottamiseen. Mutta, kuinka tyydytän läheisyydentarpeeni, jos luovun toisen naisen miehestä? Mies ei kerro minulle mitään elämästään.

    • _lukkoseppä

      on pseudotiedettä, siis humpuukia.
      Unohda astrologia, niin lukotkin aukeavat!

      • _lukkoseppä

        lue ed. otsikossa p=o
        (pikkuplaneetat ovat konjunktiossa ja aiheuttavat kirjoitusvirheitä)


      • Lukkoni ja minä.
        _lukkoseppä kirjoitti:

        lue ed. otsikossa p=o
        (pikkuplaneetat ovat konjunktiossa ja aiheuttavat kirjoitusvirheitä)

        Eikö seksi ole hyvää hoitoa haavoille? Korvaa sielunkumppanin, joka ei koskaan tullut.
        Teen listan kaupasta tuotaville ruokatarvikkeille, ballroommies rakastaa marjoja, tattarileipää, viiliä, piimää, jotain hyvää leikkelettä, marjarahkaa valmistan. Rakastelu tuntikausia ja hyvä ruoka päälle mies saa lähteä oman kumppaninsa luo takaisin. Miehet on luotuja kulkemaan, hän palaa aina takaisin. Teen sellaisen hieronnan, että varmasti palaa. Löysin uuden moton itselleni : Anna niin hyvää miehelle, että hän ei voi olla tulematta luoksesi. Oma kumppani on vain oma kumppani, salarakas on jotain aivan omaa luokkaansa. Omalta ei saa sitä, mitä dipl.luontaisterapeutti osaa antaa. Kevythieronta vie nirvanaan kaikenaikaa ja huolto pelaa, sitä on pakko tulla hakemaan. Sitä ei saa muualta. Ja koukussa ollaan, astrologi puhuu riippuvuudesta ihmissuhteissa. Dopamiini hoitaa parhaiten, se erittyy hellästä kosketuksesta se on lääkettä haavoitetulle sielulleni.


      • Missä olet?
        Lukkoni ja minä. kirjoitti:

        Eikö seksi ole hyvää hoitoa haavoille? Korvaa sielunkumppanin, joka ei koskaan tullut.
        Teen listan kaupasta tuotaville ruokatarvikkeille, ballroommies rakastaa marjoja, tattarileipää, viiliä, piimää, jotain hyvää leikkelettä, marjarahkaa valmistan. Rakastelu tuntikausia ja hyvä ruoka päälle mies saa lähteä oman kumppaninsa luo takaisin. Miehet on luotuja kulkemaan, hän palaa aina takaisin. Teen sellaisen hieronnan, että varmasti palaa. Löysin uuden moton itselleni : Anna niin hyvää miehelle, että hän ei voi olla tulematta luoksesi. Oma kumppani on vain oma kumppani, salarakas on jotain aivan omaa luokkaansa. Omalta ei saa sitä, mitä dipl.luontaisterapeutti osaa antaa. Kevythieronta vie nirvanaan kaikenaikaa ja huolto pelaa, sitä on pakko tulla hakemaan. Sitä ei saa muualta. Ja koukussa ollaan, astrologi puhuu riippuvuudesta ihmissuhteissa. Dopamiini hoitaa parhaiten, se erittyy hellästä kosketuksesta se on lääkettä haavoitetulle sielulleni.

        http://www.youtube.com/watch?v=-UXlGSMB7oI


      • Empty.
        Missä olet? kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=-UXlGSMB7oI

        Jätän toisen naisen miehen vastaanottamatta, kertooko se minun kasvaneen?
        Mistä jään ilman, kun seksi jää pois varatulta riippumattomalta mieheltä?
        Kun saan uuvuttaa itseni tekemällä ilmaisia tunteja kestäviä hierontoja hänen hyväkseen?
        Kun maksan ruokapöydän antimet, suihkusaippuat, öljyt?
        Ruokakassia en enää ole antanut, ensin annoin.
        Löydättekö vastausta?


    • ja esteet poistuvat

      Riisu koko siveysvyö pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe