Lukkoni.

Kuinka syttyä?

Astrologi kertoi minulla olevan lukkoja, minkä johdosta en saa miestä itselleni. En ymmärrä asiaa, lukkojani. Kuinka ne ilmentyvät? Jatkuvasti otan vastaan ballroommiestä ja rakastan häntä sydänmeni kyllyydestä. Meillä molemmilla on Venus Härässä, kaikki te tiedätte, miten meillä menee. Ainoan ongelman minulle tuottaa, että mies ei tahdo sitoutua minuun, hänellä on oma vakituinen naisensa. Minä olen miehen henki, henkisyys, henkinen yhteys. Mies on Kaksonen-Skorpioni-Kalat, hän on syntynyt 1942. Seksuaalinen kyvykkyys ei ole ikään sidottu. Toinen deitti on syntynyt 1955 ja on kykenemätön. Kolmannen deitin jätin itsekkyyden vuoksi, ei ottanut minua matkoille mukaan. Muut pyysivät seksiä muodossa jos toisessa. Minulla alkaa ns pokka pettää, naurattaa hirmusesti, miksi mies tulee minun sänkyyni, lattialle, keittiöön, kun hänellä on oma kumppani? Luonnollisesti hän hakee kokohieronnan myös, jotta on taas kunnossa tanssimaan, olen dilp.luontaisterapeutti, hieronta on erityisalaani. Mutta kuinka saan itseni syttymään? Miksi sinä tulet tänne, olisi herttaista kysyä ballroommieheltä.

7

408

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieraissa.

Olen Härkä-Vaaka-Oinas, voimani alkavat loppua tuon miehen vastaanottamiseen. Mutta, kuinka tyydytän läheisyydentarpeeni, jos luovun toisen naisen miehestä? Mies ei kerro minulle mitään elämästään.

• _lukkoseppä

on pseudotiedettä, siis humpuukia.
      Unohda astrologia, niin lukotkin aukeavat!

• _lukkoseppä

lue ed. otsikossa p=o
        (pikkuplaneetat ovat konjunktiossa ja aiheuttavat kirjoitusvirheitä)

• Lukkoni ja minä.
        _lukkoseppä kirjoitti:

lue ed. otsikossa p=o
        (pikkuplaneetat ovat konjunktiossa ja aiheuttavat kirjoitusvirheitä)

Eikö seksi ole hyvää hoitoa haavoille? Korvaa sielunkumppanin, joka ei koskaan tullut.
        Teen listan kaupasta tuotaville ruokatarvikkeille, ballroommies rakastaa marjoja, tattarileipää, viiliä, piimää, jotain hyvää leikkelettä, marjarahkaa valmistan. Rakastelu tuntikausia ja hyvä ruoka päälle mies saa lähteä oman kumppaninsa luo takaisin. Miehet on luotuja kulkemaan, hän palaa aina takaisin. Teen sellaisen hieronnan, että varmasti palaa. Löysin uuden moton itselleni : Anna niin hyvää miehelle, että hän ei voi olla tulematta luoksesi. Oma kumppani on vain oma kumppani, salarakas on jotain aivan omaa luokkaansa. Omalta ei saa sitä, mitä dipl.luontaisterapeutti osaa antaa. Kevythieronta vie nirvanaan kaikenaikaa ja huolto pelaa, sitä on pakko tulla hakemaan. Sitä ei saa muualta. Ja koukussa ollaan, astrologi puhuu riippuvuudesta ihmissuhteissa. Dopamiini hoitaa parhaiten, se erittyy hellästä kosketuksesta se on lääkettä haavoitetulle sielulleni.

• Missä olet?
        Lukkoni ja minä. kirjoitti:

Eikö seksi ole hyvää hoitoa haavoille? Korvaa sielunkumppanin, joka ei koskaan tullut.
        Teen listan kaupasta tuotaville ruokatarvikkeille, ballroommies rakastaa marjoja, tattarileipää, viiliä, piimää, jotain hyvää leikkelettä, marjarahkaa valmistan. Rakastelu tuntikausia ja hyvä ruoka päälle mies saa lähteä oman kumppaninsa luo takaisin. Miehet on luotuja kulkemaan, hän palaa aina takaisin. Teen sellaisen hieronnan, että varmasti palaa. Löysin uuden moton itselleni : Anna niin hyvää miehelle, että hän ei voi olla tulematta luoksesi. Oma kumppani on vain oma kumppani, salarakas on jotain aivan omaa luokkaansa. Omalta ei saa sitä, mitä dipl.luontaisterapeutti osaa antaa. Kevythieronta vie nirvanaan kaikenaikaa ja huolto pelaa, sitä on pakko tulla hakemaan. Sitä ei saa muualta. Ja koukussa ollaan, astrologi puhuu riippuvuudesta ihmissuhteissa. Dopamiini hoitaa parhaiten, se erittyy hellästä kosketuksesta se on lääkettä haavoitetulle sielulleni.

http://www.youtube.com/watch?v=-UXlGSMB7oI

• Empty.
        Missä olet? kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=-UXlGSMB7oI

Jätän toisen naisen miehen vastaanottamatta, kertooko se minun kasvaneen?
        Mistä jään ilman, kun seksi jää pois varatulta riippumattomalta mieheltä?
        Kun saan uuvuttaa itseni tekemällä ilmaisia tunteja kestäviä hierontoja hänen hyväkseen?
        Kun maksan ruokapöydän antimet, suihkusaippuat, öljyt?
        Ruokakassia en enää ole antanut, ensin annoin.
        Löydättekö vastausta?

• ja esteet poistuvat

Riisu koko siveysvyö pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1355
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1229
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      77
      1193
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      239
      1133
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1016
    6. 63
      901
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      861
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      677
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      35
      675
    10. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      647
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      550
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      534
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      475
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      461
    20. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24