Perättömän lastensuojeluilmoituksen jossa väitti että olisin viime vapun tienoilla juopotellut monta päivää ja että vaimoni olisi toiminut kuljettajana ja pieni lapsi olisi ollut mukana. Nakkilan sosiaalitoimi teki asiassa päätöksen että ilmoitus on ollut aiheeton. Todisteitahan tällaiselle ei ollut, eikä sellaista ollut tapahtunutkaan.
Näin tulisi sosiaalitoimen toimia eikä niin, kuten Köyliössä että lastensuojeluilmoituksia ei edes tutkittu mitenkään mutta joita käytettiin silti minua vastaan kuin ne olisivat olleet tutkittuja tosiasioita.
Nakkilaan tehdystä perättömästä lastensuojeluilmoituksesta olen tehnyt exääni vastaan rikosilmoituksen ja olen vaatinut häntä siitä rangaistavaksi.
Merkillistä toimintaa exältäni. Mitkä ovat exäni tarkoitusperät hänen tekemilleen lastensuojeluilmoituksille? On yrittänyt kaikin tavoin vaikeuttaa elämääni tämän uuden vaimoni kanssa. Yritti jopa saada meidät eroamaan, anelemalla vaimoani jättämään minut. Nettikeskustelussa kertoi vaimolleni oikein rukoilevansa että vaimoni jättäisi minut. Kun vaimoni ei luvannut exälleni pyyntönsä mukaisesti soittaa, tuli minulle tekstiviesti jossa uhkaili soittavansa vaimoni vanhemmille kertoakseen minkälainen sika oikein olen.
Exäni teki nakkilan sosiaalitoimeen
2
159
Vastaukset
- seurannut
mihin kalikka kalahtaa.
- von Lagerbom
Exä taas äänessä. Käyttää vanhoja fraaseja kun ei muuta osaa. Ei niitä perättömiä ilmoituksia ja muita sivuutella tuollaisilla fraaseilla. Totuus on totuus, perättömät ilmoitukset, joita ei kyetä todistamaan, ovat valheita. Tuon saman fraasin laitoit myös kommentiksi Köyliön perusturvajohtajasta kertovaan juttuunikin. Kuule kun laki on laki, se ei fraaseista mihinkään muutu. Kun ei todisteita lastensuojeluilmoituksien tueksi ole, ei sellaisia myöskään saa käyttää ketään vastaan vaan todeta aiheettomiksi. Mikäli asioita ei tutkita, on syyllistytty virkavelvollisuuden rikkomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275