Minulla on n. 1 kk vanha PS3 250 gb. Kone rupes yhtäkkiä reistaamaa siten, ettei lue enää Uncharted 2 peliä. Kun yritän käynnistää peliä, kone herjaa: "Käynnistyksen aikana tapahtui virhe" (80010017)
Mistä johtuu?
Kummallista tässä on se, että muut pelit pelaavat hyvin! vain tämä yksi peli ei toimi. Pelissä ei ole mitään vikaa (naarmuja yms.) ja se toimi pari päivää sitten hyvin! Kuka osaisi auttaa? Kenelläkään samaa tilannetta?
Ps3 250gb ei lue peliä
$$
6
1020
Vastaukset 6
- PS####
Ei täällä saa sanoa että pleikkari ei toimi, sillä sehän ei voi hajota.
- Armani83
kyse ei ole ps3:sen hajoamisesta.. tässä ratkaisu mikä on toiminut monilla:
Mene käyttäjähallintaan ja sieltä otat activoinnin pois päältä ja laitat sen takaisin päälle niin pitäisi taas toimia :)- tuuppikkk
itselläni auttoi kans edellämainittu ohje.. :) thanxs.. :)
- ...
Missä tuo kyseinen köyttäjähallinta/sen aktivointi on? Kun itse en löydä
- Megamake1
Ei toiminut. Voisitteko auttaa.
- Miisa2
varmaankin peli käynnistyksessä, kannattaa tarkistaa että käynnistyy oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494