Minulla on ollut epämääräisiä oireita kohta pari vuotta, käyn siis mielestäni puoliteholla. Vuosi sitten olin varma, että syy löytyisi kikpirauhasista. Nekin arvot menivät kuitenkin viitearvojen sisälle, vaikkeivat mitään "huippuja" olleetkaan. Kaikki muut paitsi trambosyytit ovat olleet veriviitearvojen sisällä. Nyt vain sitten olen ajatellut, että teen liikaa töitä ja syön liian vähän jne... samalla alaselkäni tuntuu lahoavan ja tällä hetkellä sääriluutkin ovat tulessa.
Tiedän, ettei täältä nyt varsinaisesti mitään varmuutta saa, mutta kai tälläiset patit ovat normaaleja? Nyt lähinnä olen paniikissa varma, että itseltäni löyty pitkälle levinnyt syöpä joka velloo jokapuolella. Ajattelin antaa patin rauhoittua viikon ja yrittää unohtaa koko asian ja jos viikon päästä patti vielä mollottaa yhtä inhottavasti hakeutua lääkäriin. En usko, että viikolla olisi mitään merkitystä siinäkään tapauksessa jos syöpä oikeasti todettaisiin. Eiköhän ne solut ole ehtineet levitä jo pitkin kehoa.
Patti rintalastassa - kasvainko?
3
12799
Vastaukset
- uuuuuaikai
ARGGG... alkuperäisen viestin etuosa jäi pois. Eli sama uusiksi. Huomasin viikko sitten patin rintalastassa (rintojen yläpuolella siis siinä luussa, suhteellisen keskellä rintoja, enemmän vasemmalla) patin. Luulin kasvattavani megafinniä ja puristelin sitä aikani kuluksi kunnes annoin sen olla. Eilen huomasin, että minullahan on oikeasti 2x3cm näkyvä patti tuossa kohdalla, joka oikeasti erottuu selvästi. Patti ei ole rasvapatti, eli ei liiku vaan tuntuu kasvavan tuosta rintalastan luusta. Patti on myös arka kuten rintalastakin patin läheltä, mutten tiedä johtuuko arkuus siitä, että olen puristellut pattia joka suunnalta samoin kuin paniikissa painellut rintalastaakin. Kai tälläisiä patteja voi tulla ja mennä? Ei tosin itselläni koskaan aikaisemmin.
Minulla on ollut epämääräisiä oireita kohta pari vuotta, käyn siis mielestäni puoliteholla. Vuosi sitten olin varma, että syy löytyisi kikpirauhasista. Nekin arvot menivät kuitenkin viitearvojen sisälle, vaikkeivat mitään "huippuja" olleetkaan. Kaikki muut paitsi trambosyytit ovat olleet veriviitearvojen sisällä. Nyt vain sitten olen ajatellut, että teen liikaa töitä ja syön liian vähän jne... samalla alaselkäni tuntuu lahoavan ja tällä hetkellä sääriluutkin ovat tulessa.
Tiedän, ettei täältä nyt varsinaisesti mitään varmuutta saa, mutta kai tälläiset patit ovat normaaleja? Nyt lähinnä olen paniikissa varma, että itseltäni löyty pitkälle levinnyt syöpä joka velloo jokapuolella. Ajattelin antaa patin rauhoittua viikon ja yrittää unohtaa koko asian ja jos viikon päästä patti vielä mollottaa yhtä inhottavasti hakeutua lääkäriin. En usko, että viikolla olisi mitään merkitystä siinäkään tapauksessa jos syöpä oikeasti todettaisiin. Eiköhän ne solut ole ehtineet levitä jo pitkin kehoa.- ..........
Onko ap käynyt lääkärissä? Minä löysin samalta kuulostavan patin...
- ceccy
Olisko kyseessä miekkalisäke???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733