Mitenhän Suomessa ihmiset suhtautuisivat tuollaiseen toimintaan jota on www.wetlookhunter.com sivustolla. Kadulla tullaan ehdottamaan vaatteiden kastelua ihmisille rahasta. Miten itse reagoisit?
wetlook hunter- kastele itsesi rahasta
24
3608
Vastaukset
- N-30
Saattaisin suostua (kesällä) sopivassa tilanteessa ja sopivasta summasta!
- märät jalat
Kyllähän toi vois olla hauskaa saada vaatteet märäksi ja saada rahaa
- lätäköitä
Onhan se kivaa ilman rahaakin.Lämmin kesäsade ja vaatteet päällä ja menoksi ilman sateenvarjoa.Kastuu varpaat ynnä muutkin paikat.Farkut kivat,kun näkee,et ovat märät.
- Nti-26
Jos mulle maksettaisiin niin luultavasti suostuisin.
- wetlook m-31
Näitä wetlook-sivujahan netistä löytyy riittämiin, mutta mitenkäs naiset sitten suhtautuisitte kumppanina sellaiseen mieheen, joka pitää tällaisista jutuista, ja haluaisi harrastaa niitä?
Minä haluaisin naisen, jonka kanssa voisi mennä yhdessä vaatteet päällä suihkuun.
Entäpä toimiiko homma yhtään niinpäin, että kiinnostaako naisia lainkaan mies märissä vaatteissa, vai onko tämä wetlook-juttu vain miesten fetissi naisista?
Minä pitäisin naisen märkien vaatteiden ohella myös siitä, jos nainen kastelisi minut vaatteet päällä.
- Vastaus.
soittaisin yksykskahteen, että pistäisivät ambulanssia tulemaan pakkopaitaa unohtamatta.
- n_36
Kesällä lämpimänä päivänä suostuisin sopivasta summasta....
Pillifarkut, stringit, rintsikat, t-paita, kengät ?
- Woww
Toinen sivu jossa vastaavaa streetsplashpublic. Mistä summasta menisitte kylpyyn julkisella paikalla esim. jakkupuku päällä 100€?
- Sihteeri36
Jakkupuvussa en menisi sadasta eurosta mutta jos saisin 500€ niin ehkä!
- Anonyymi
Ei kyllä 100€ riittäisi julkiseen kylpyyn jakkupuvussa mutta 300 ehkä ja oon tosin kerran joutunut rypemään uima-altaassa ilmaiseksi kun joku tönäisi pikkujoulussa .
- Anonyymi
Ei riittäis 100 €
- TT-22
Saattaisin suostua, olen kerran ennenkin uiskennellut vaatteet päällä vedonlyönnin seurauksena.
- L-80
Suostuisin jos maksettaisiin tarpeeksi..
- mikvi
Ole kastellut itseni ihan märäksi jopa ihan ilmaiseksi ja nauttinut siitä ihan kikseihin asti.Viimeksi toissapäivänä aikalämpimässä kesäsateessa.Varpaat oli ihan märkälitsut tennareissa ja farkut läpimärät kun kävelin ympäri Myyrmäkeä.Pysähdyin bussipysäkille ja annoin tulla kaikki kaljapissitkin housuun ja jatkoin matkaa.Ei kukaan reagoinut mitenkään siinä kaatosateessa.Kivaa oli ja ei ollut ekakerta,eikä vika.Kokeilkaa itse.
- Villistimppa
Joo kyllä kastuminen vaatteet päällä on kiihottavaa, silloin kun on oikein rankka sade voi mennä kävelylle. Itse tykkään että päällä on iso villapaita joka vähitellen vettyy. Harvoin oon tehnyt näin, mutta mieli tekee taas
Kyl mut sais kastella ihan ilmaiseksikin!!!Tykkäisin!!!
Kuulostaa kyllä hauskalta tarjoukselta, lähes aina mullakin on sellaiset vaatteet että saa kastella, mutta eritoten jos saisi vihiä että tuollaista on kaupungilla liikkeellä, sitähän pukeutuisi sellaisiin vaatteisiin mitkä oikein erityisesti haluaa märiksi!
- JanneDax
No joo, kyllä tuo olis kiihottavaa, ihanan pullukka tyttö kastella, tisut , masut ,hyvältä näyttää
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K7i5Y0
- Anonyymi
Suostuisin.
- Anonyymi
🙂😄😄
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
jos töistä kotiin olisin matkalla niin varmaan 20e voisin pulahtaa. Tykkään huomiosta, niin märkänä sitä varmasti saisin tai ainakin ihmetteleviä ilmeitä:)
- Anonyymi
Täytyy tunnustaa että kyllä voisin tehdä kokeilu mielessä, on kyllä erittäin seksikästä kun nainen on läpimärkä kaikkien vaatteiden osalta ja näyttää nauttivat siitä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126