wetlook hunter- kastele itsesi rahasta

wetlook---

Mitenhän Suomessa ihmiset suhtautuisivat tuollaiseen toimintaan jota on www.wetlookhunter.com sivustolla. Kadulla tullaan ehdottamaan vaatteiden kastelua ihmisille rahasta. Miten itse reagoisit?

23

3358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-30

      Saattaisin suostua (kesällä) sopivassa tilanteessa ja sopivasta summasta!

      • märät jalat

        Kyllähän toi vois olla hauskaa saada vaatteet märäksi ja saada rahaa


    • lätäköitä

      Onhan se kivaa ilman rahaakin.Lämmin kesäsade ja vaatteet päällä ja menoksi ilman sateenvarjoa.Kastuu varpaat ynnä muutkin paikat.Farkut kivat,kun näkee,et ovat märät.

    • Nti-26

      Jos mulle maksettaisiin niin luultavasti suostuisin.

      • wetlook m-31

        Näitä wetlook-sivujahan netistä löytyy riittämiin, mutta mitenkäs naiset sitten suhtautuisitte kumppanina sellaiseen mieheen, joka pitää tällaisista jutuista, ja haluaisi harrastaa niitä?

        Minä haluaisin naisen, jonka kanssa voisi mennä yhdessä vaatteet päällä suihkuun.

        Entäpä toimiiko homma yhtään niinpäin, että kiinnostaako naisia lainkaan mies märissä vaatteissa, vai onko tämä wetlook-juttu vain miesten fetissi naisista?

        Minä pitäisin naisen märkien vaatteiden ohella myös siitä, jos nainen kastelisi minut vaatteet päällä.


    • Vastaus.

      soittaisin yksykskahteen, että pistäisivät ambulanssia tulemaan pakkopaitaa unohtamatta.

      • n_36

        Kesällä lämpimänä päivänä suostuisin sopivasta summasta....

        Pillifarkut, stringit, rintsikat, t-paita, kengät ?


    • Woww

      Toinen sivu jossa vastaavaa streetsplashpublic. Mistä summasta menisitte kylpyyn julkisella paikalla esim. jakkupuku päällä 100€?

      • Sihteeri36

        Jakkupuvussa en menisi sadasta eurosta mutta jos saisin 500€ niin ehkä!


      • Anonyymi

        Ei kyllä 100€ riittäisi julkiseen kylpyyn jakkupuvussa mutta 300 ehkä ja oon tosin kerran joutunut rypemään uima-altaassa ilmaiseksi kun joku tönäisi pikkujoulussa .


      • Anonyymi

        Ei riittäis 100 €


    • TT-22

      Saattaisin suostua, olen kerran ennenkin uiskennellut vaatteet päällä vedonlyönnin seurauksena.

    • L-80

      Suostuisin jos maksettaisiin tarpeeksi..

    • mikvi

      Ole kastellut itseni ihan märäksi jopa ihan ilmaiseksi ja nauttinut siitä ihan kikseihin asti.Viimeksi toissapäivänä aikalämpimässä kesäsateessa.Varpaat oli ihan märkälitsut tennareissa ja farkut läpimärät kun kävelin ympäri Myyrmäkeä.Pysähdyin bussipysäkille ja annoin tulla kaikki kaljapissitkin housuun ja jatkoin matkaa.Ei kukaan reagoinut mitenkään siinä kaatosateessa.Kivaa oli ja ei ollut ekakerta,eikä vika.Kokeilkaa itse.

    • Villistimppa

      Joo kyllä kastuminen vaatteet päällä on kiihottavaa, silloin kun on oikein rankka sade voi mennä kävelylle. Itse tykkään että päällä on iso villapaita joka vähitellen vettyy. Harvoin oon tehnyt näin, mutta mieli tekee taas

    • Kyl mut sais kastella ihan ilmaiseksikin!!!Tykkäisin!!!

    • Kuulostaa kyllä hauskalta tarjoukselta, lähes aina mullakin on sellaiset vaatteet että saa kastella, mutta eritoten jos saisi vihiä että tuollaista on kaupungilla liikkeellä, sitähän pukeutuisi sellaisiin vaatteisiin mitkä oikein erityisesti haluaa märiksi!

    • JanneDax

      No joo, kyllä tuo olis kiihottavaa, ihanan pullukka tyttö kastella, tisut , masut ,hyvältä näyttää

    • Anonyymi

      U­u­s­i seksi­tea­tteri ava­­utu­u Su­­­omeen! Ku­­tsumme kaikk­­­i­­­. Il­­mo­­­ittautum­­ine­n ryhmä­­ämm­e tä­äl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K7i5Y0

    • Anonyymi

      Suostuisin.

    • Anonyymi

      🙂😄😄

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      jos töistä kotiin olisin matkalla niin varmaan 20e voisin pulahtaa. Tykkään huomiosta, niin märkänä sitä varmasti saisin tai ainakin ihmetteleviä ilmeitä:)

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1749
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      72
      1092
    3. 45
      1045
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      67
      1005
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe