Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alkoholisti

Olen alkoholisti ja ollut kaksi viikkoa juomatta, se siitä, asia joka minua ottaa päähän on se että kun pyytää apua esimerkiksi kun pelkää viinakrampin iskevän tai hermot on menossa niin ei saa lääkettä siihen. Kerron esimerkin itsestäni. Olin Hagonkadun katkaisuasemalla seitsemän päivää ja sain asianmukaisen lääkityksen, ja sen jälkeen en ole juonnut, nyt sitten koska olen aika hermoheikko tyyppi ja voin alkaa juoda milloin tahansa kävin pyytämässä apua itäkeskuksen a-klinikalta, ja kerroin näin, pyytäisin rauhoittavaa lääkitystä siihen etten alkaisi juoda, en siksi että vaihtaisin viinan diabameihin vaan siksi että jos hermot alkaa voida huonosti minulla olisi apu kotona 1 tabletti rauhoittaisi ja saisi minut rauhoittumaan enkä lähtisi spontaanisesti juomaan päätäni täyteen, tuhlkaAMAAN RAHANI JA TÖIHIN EN PÄÄSISI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ, NO NYT LÄÄKÄRIT LUULEVAT ETTÄ KUN OLEN JUOPPO SYÖN TABLETTEJA JA JUON VIINAA, EIVÄT YMMÄRRÄ ETTÄ HUUDAN APUA! eli en siis tarkoita koko päiväistä diabami lääkitystä vaan sitä että pysyn rauhallisena ja otan sen tabletibn vaan sen takia jos joudun paniikkiin. Minulle kerrotiin a-klinikalta että ehdottomasti ei minulle sellaista reseptiä kirjoiteta, sanoin että jos jollain särkee hammas se ottaa siihen särkylääkkeen, jos minulle menee paniikki päälle ja meinaan alkaa juoda ottaisin yhden diabamin ja asia olis minunkohdasltan selvä, sillä tiedän että se auttaisi minua, No nyt jos joku lääkäri lukee tämän niin se alkaa jankuttamaan sitä samaa paskaa että joudun bami riippuvaiseksi, miten voin kun en syö niitä joka päivä vaan niinkuin sanoin silloin kun hammas särkee?? eli apua ei saa vaikka pyytää.Itäisen A-Klinikan sairaanhoitaja jonka nimeä en voi sanoa ja jonka asiakkaana olen ollut monta vuotta uskoo minuun mutta ei voi auttaa, hän sanoikin että sulle se toimisi koska et täällä juokse kun muutaman kerran vuodessa. Minua siis vituttaa niin paljon ettei alkoholistin sanaa usko kukaan lääkäri ja nyt on turha mulle alkaa jankuttamaan mistään mieliala lääkkeistä tai antabuksesta sillä ne ei mun ogelmaa ratkaise. Nyt sitten tähän loppuun sen verran etten todellakaan aio alkaa juoda nyt, mutta pelkään sitä joka viikko.

4

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha doku..

      Pääkoppasi luonnonmukaisin keinoin, esim. liikunta on hyvä keino mielenrauhoittamiseen ja se pitää myös ajatukset poissa ryyppykuvioista. Aika monella mun tutulla pamit sun muut rauhoittavat toimivat kimmokkeena uuden ryyppyputken aloituksessa, vaikka asian luulisi olevan juuri päinvastoin. Alkoholin vieroitusoireiden hoitoon diapam on erinomaisen hyvä lääke..

      • Framaseukki

        Ja kannabis vieläkin parempi, koska ei aiheuta noille bentsolääkkeille ominaista voimakasta riippuvuutta, joka synnyttyään on joillekin aika hankala hoidettava. Monillahan se menee valitettavasti lopulta siihen, että vedetään laillista viinaa ja laillisia pillereitä sekaisin.


      • mahdoton.
        Framaseukki kirjoitti:

        Ja kannabis vieläkin parempi, koska ei aiheuta noille bentsolääkkeille ominaista voimakasta riippuvuutta, joka synnyttyään on joillekin aika hankala hoidettava. Monillahan se menee valitettavasti lopulta siihen, että vedetään laillista viinaa ja laillisia pillereitä sekaisin.

        bentsoja kyllä kirjoitetaan lääkkeeksi mutta kannabista ei. toinen aiheuttaa voimakasta riippuvuutta ja
        toista nimitetään huumeeksi. eihän lääkekannabiksesta ole mitään hyötyä jos lääkärit eivät sitä mihinkään oireisiin kirjoita lääkkeeksi. onko kyse tiedon puutteesta vai uskalluksesta?


    • DarkNinjaHiiri

      Kuulemma millään muulla ole merkitystä kuin se että ihmisestä saadaan raitis keinolla millä hyvällä... vaikka kiristämällä ajokortilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe