Alkoholisti

Olen alkoholisti ja ollut kaksi viikkoa juomatta, se siitä, asia joka minua ottaa päähän on se että kun pyytää apua esimerkiksi kun pelkää viinakrampin iskevän tai hermot on menossa niin ei saa lääkettä siihen. Kerron esimerkin itsestäni. Olin Hagonkadun katkaisuasemalla seitsemän päivää ja sain asianmukaisen lääkityksen, ja sen jälkeen en ole juonnut, nyt sitten koska olen aika hermoheikko tyyppi ja voin alkaa juoda milloin tahansa kävin pyytämässä apua itäkeskuksen a-klinikalta, ja kerroin näin, pyytäisin rauhoittavaa lääkitystä siihen etten alkaisi juoda, en siksi että vaihtaisin viinan diabameihin vaan siksi että jos hermot alkaa voida huonosti minulla olisi apu kotona 1 tabletti rauhoittaisi ja saisi minut rauhoittumaan enkä lähtisi spontaanisesti juomaan päätäni täyteen, tuhlkaAMAAN RAHANI JA TÖIHIN EN PÄÄSISI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ, NO NYT LÄÄKÄRIT LUULEVAT ETTÄ KUN OLEN JUOPPO SYÖN TABLETTEJA JA JUON VIINAA, EIVÄT YMMÄRRÄ ETTÄ HUUDAN APUA! eli en siis tarkoita koko päiväistä diabami lääkitystä vaan sitä että pysyn rauhallisena ja otan sen tabletibn vaan sen takia jos joudun paniikkiin. Minulle kerrotiin a-klinikalta että ehdottomasti ei minulle sellaista reseptiä kirjoiteta, sanoin että jos jollain särkee hammas se ottaa siihen särkylääkkeen, jos minulle menee paniikki päälle ja meinaan alkaa juoda ottaisin yhden diabamin ja asia olis minunkohdasltan selvä, sillä tiedän että se auttaisi minua, No nyt jos joku lääkäri lukee tämän niin se alkaa jankuttamaan sitä samaa paskaa että joudun bami riippuvaiseksi, miten voin kun en syö niitä joka päivä vaan niinkuin sanoin silloin kun hammas särkee?? eli apua ei saa vaikka pyytää.Itäisen A-Klinikan sairaanhoitaja jonka nimeä en voi sanoa ja jonka asiakkaana olen ollut monta vuotta uskoo minuun mutta ei voi auttaa, hän sanoikin että sulle se toimisi koska et täällä juokse kun muutaman kerran vuodessa. Minua siis vituttaa niin paljon ettei alkoholistin sanaa usko kukaan lääkäri ja nyt on turha mulle alkaa jankuttamaan mistään mieliala lääkkeistä tai antabuksesta sillä ne ei mun ogelmaa ratkaise. Nyt sitten tähän loppuun sen verran etten todellakaan aio alkaa juoda nyt, mutta pelkään sitä joka viikko.

4

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha doku..

Pääkoppasi luonnonmukaisin keinoin, esim. liikunta on hyvä keino mielenrauhoittamiseen ja se pitää myös ajatukset poissa ryyppykuvioista. Aika monella mun tutulla pamit sun muut rauhoittavat toimivat kimmokkeena uuden ryyppyputken aloituksessa, vaikka asian luulisi olevan juuri päinvastoin. Alkoholin vieroitusoireiden hoitoon diapam on erinomaisen hyvä lääke..

• Framaseukki

Ja kannabis vieläkin parempi, koska ei aiheuta noille bentsolääkkeille ominaista voimakasta riippuvuutta, joka synnyttyään on joillekin aika hankala hoidettava. Monillahan se menee valitettavasti lopulta siihen, että vedetään laillista viinaa ja laillisia pillereitä sekaisin.

• mahdoton.
        Framaseukki kirjoitti:

Ja kannabis vieläkin parempi, koska ei aiheuta noille bentsolääkkeille ominaista voimakasta riippuvuutta, joka synnyttyään on joillekin aika hankala hoidettava. Monillahan se menee valitettavasti lopulta siihen, että vedetään laillista viinaa ja laillisia pillereitä sekaisin.

bentsoja kyllä kirjoitetaan lääkkeeksi mutta kannabista ei. toinen aiheuttaa voimakasta riippuvuutta ja
        toista nimitetään huumeeksi. eihän lääkekannabiksesta ole mitään hyötyä jos lääkärit eivät sitä mihinkään oireisiin kirjoita lääkkeeksi. onko kyse tiedon puutteesta vai uskalluksesta?

• DarkNinjaHiiri

Kuulemma millään muulla ole merkitystä kuin se että ihmisestä saadaan raitis keinolla millä hyvällä... vaikka kiristämällä ajokortilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3611
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1608
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      26
      1327
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1023
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      1003
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      991
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      83
      942
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      97
      854
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe