Aloitin pari kuukautta sitten vapaaehtoisen espanjan opiskelun. Sain läksyksi kirjoittaa hotellivarauksen espanjan kielellä. Tehtävä on aivan liian vaativa taidoilleni, sillä lauseen rakentaminen ei onnistu vielä. Joten voisiko joku ystävällinen espanjaa taitava ihminen auttaa tässä pienessä työssä?
Suomeksi pätkä menisi vaikka näin:
Hyvää päivää! Haluaisin varata kahden hengen hotellihuoneen kolmeksi yöksi nimellä Virtanen. Huoneessa tulisi olla parisänky, suihku ja vessa. Tiedustelisin sisältyykä aamiainen hotellihuoneen hintaan? Saavun 1. helmikuuta ja lähden 4. helmikuuta. Ystävällisin terveisin Virtanen.
Eli jos joku osaisi suurinpiirtein tuon tyylisen pätkän kirjoittaa espanjaksi olisin todella kiitollinen! :)
Apua hotellivaraukseen espanjankielellä?
ussoj
1
345
Vastaukset
- espanjaa?
Eli jos haluat opiskella kieltä, niin eikö sinun kannattaisi yrittää kirjoittaa ensin itse? Ethän opi mitään, että joku tekee läksysi.. Tai sanot opettajalle, ettet vielä osaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298