Finnejä oudoissa paikoissa

Ihmettelijä poika

Olen 17v poika. Mulla on naamassa vähän finnejä eikä juuri muualla. Mutta nykyään mulla tulee finnejä paikkoihin mihin ei yleensä niiden pitäis tulla. Tässä lista missä "epänormaaleissa" paikoissa mulla on ollut finnejä: korvan sisällä oli iso finni, nenän sisällä, isovarpaassa (tää ehkä oudoin paikka), polvessa, pyllyssä, reidessä ja peniksessä. Mistä se johtuu että finnejä tulee tommosille alueille ku yleensähän niitä tulee pääasiassa kasvoihin ja selän alueelle? Ja onko muita joilla myös ollut finnejä "epänormaaleissa" paikoissa?

6

2479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei katso paikkaa

      Kyllä finnejä voi tulla myös luettelemiisi kehon osiin. Yleisimmin niitä taitaa kuitenkin olla kasvoissa. Myös näkyvimmin ja harmittavimmin.

    • minä vain

      Kyllä se on ihan normaalia että finnejä voi tulla myös muualle kehoon, paikkoihin mihin ei ehkä ihan ensimmäisenä itelle tulisi mieleen. Itselläkin on usein ollu juuri korvan sisällä jotain pienehköjä finnejä, sekä pepus. Muista huolellinen pesu niin kasvoissa kuin intiimipaikoissa. Nykyään saa apteekista, jotain neutraaleja pesuaineita, millä voi pestä myös huoletta intiimialueita, ilman että ne aiheuttaisi mitään lisä ärsykkeitä.

    • hmmmmmmm?

      finnejä vai jotain muita näppylöitä? karvatupentulehdus eli follikuliitti?

    • MULLA ON OLLUT JALASSA JA RANTEESSA : DD

      Mitä ihmeellist jos on korvan sisäl ja nenän:D Mulla on ollut


      Ps. vihaan näppylöitä : ( kiva syödä lääkkeit niitten takii..

    • Mök

      Itelläkin oli peniksessä.

    • jooooooooooooooo

      Kyllä.. itelläkin ollut korvan sisässä ja alapäässä. Ei muuten pystynyt about viikkoon käyttämään nappikuulokkeita kun se finni oli sen verran kipee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe