Olen 17v poika. Mulla on naamassa vähän finnejä eikä juuri muualla. Mutta nykyään mulla tulee finnejä paikkoihin mihin ei yleensä niiden pitäis tulla. Tässä lista missä "epänormaaleissa" paikoissa mulla on ollut finnejä: korvan sisällä oli iso finni, nenän sisällä, isovarpaassa (tää ehkä oudoin paikka), polvessa, pyllyssä, reidessä ja peniksessä. Mistä se johtuu että finnejä tulee tommosille alueille ku yleensähän niitä tulee pääasiassa kasvoihin ja selän alueelle? Ja onko muita joilla myös ollut finnejä "epänormaaleissa" paikoissa?
Finnejä oudoissa paikoissa
6
2861
Vastaukset
- ei katso paikkaa
Kyllä finnejä voi tulla myös luettelemiisi kehon osiin. Yleisimmin niitä taitaa kuitenkin olla kasvoissa. Myös näkyvimmin ja harmittavimmin.
- minä vain
Kyllä se on ihan normaalia että finnejä voi tulla myös muualle kehoon, paikkoihin mihin ei ehkä ihan ensimmäisenä itelle tulisi mieleen. Itselläkin on usein ollu juuri korvan sisällä jotain pienehköjä finnejä, sekä pepus. Muista huolellinen pesu niin kasvoissa kuin intiimipaikoissa. Nykyään saa apteekista, jotain neutraaleja pesuaineita, millä voi pestä myös huoletta intiimialueita, ilman että ne aiheuttaisi mitään lisä ärsykkeitä.
- hmmmmmmm?
finnejä vai jotain muita näppylöitä? karvatupentulehdus eli follikuliitti?
MULLA ON OLLUT JALASSA JA RANTEESSA : DD
Mitä ihmeellist jos on korvan sisäl ja nenän:D Mulla on ollut
Ps. vihaan näppylöitä : ( kiva syödä lääkkeit niitten takii..- Mök
Itelläkin oli peniksessä.
- jooooooooooooooo
Kyllä.. itelläkin ollut korvan sisässä ja alapäässä. Ei muuten pystynyt about viikkoon käyttämään nappikuulokkeita kun se finni oli sen verran kipee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616