~ ♥♥ ~
Aamulla varhain
me kietoutuneena yhteen
kuin liljat aamunkajossa
Se hetki on parhain
hiljaisuus äänetön
vailla sanoja
Herätä uniseen kosketukseesi
kaulalleni vaeltaviin käsiisi
painautua lantioosi ja tuntea,
Sinä siinä
Rakkaani ~
~ ♥♥ ~
http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY
~ Yön usvan takana ~
11
458
Vastaukset
kirjoitusvirheitä kun olen jotenkin "perfektionisti"..
jos johonkin joskus ryhdyn... :O
Joutu vähä korjaa.-..- olisipaniin
tutussa ja turvassa
unisena ja lämpöisenä
vain me kaksi ..olisipa syli aina se tuttu ja turvallinen
Se tosi , ei harhaa
lämmin iho vasten lämmintä ihoa
syli joka rakastaa ja välittää
ei kulkisi tuulissa vaan lepäisi
uskoisi huomiseen ja hymyilisi..
Se iloa ois vain kahden
tutun ja turvallisen...
Siinä tunteessa kun levätä sais
ja luottaa, ei huominen
sitä meiltä viedä voi pois...
*
Kiitos palautteesta :))
T:(*J*)
- Laudi
Siihen hetkeen ei tarvita sanoja..
Tämä on kaunis runo.
Kiitos :) ja mukavaa..lauhtuvaa viikkoa :Dsanoja ei tarvita aina ei... ja joskus on muutenkin parempi olla vaa hiljaa...
Kiitos palautteestasi Laudi ! :))
Täällä meinaa ihan tulla taas lunta tupaan mutta
täytyy lapioida turhaa pois... :D
Kivaa päivää ! :) T: (*J*)
- Jääsydän>
Onnellinen hän/he..!
Vai onko ?
Tietääkö edes onneksi tuota
mikä monilta puuttuu!
Jos se on vain
itsestään selvää..?
Että
tuossahan se vieressä
kuorsaa...
Ja pyörii,kun unta
ei saa..?
Mutta sinä /te olitekkin
jo hereillä..
Onnellinen hän /te..?
>> >>>>> >>>>>> >>
Ihana
oli kuva joka runostasi tuli...Melkein tunnen
kosketuksen tuon ajatuksen..Melkein !mikäs sen hienompaa kuin herätä rinnan
ja kun tunteet on vielä molemminpuoliset...
Asiat vaan usein tahtoo arkipäistyä ja muut asiat sotkevat
sitä kaikkein kauneinta mikä on elämässä kuitenkin niin tärkeää.. :))
Oikein kivaa päivää sinulle Jääsydän ! :))
Terkuin (*J*)
- A.Armoton
no en tuotakaan oikein allekirjoita..mitäköhän ihanaa siinäkin on ..kun ukko kuorsaa vieressä..korisee
ja piereskelee mumisee jotain outoa..haisee vanhalle kaljalle ja tupakalle että se siitä ihanuudesta..ehkä vielä jonain päivänä..onni suosii minuakin :))
Hieno oli runosi..unelmoin sinusta ja runostasi !!!että Onni suosii rohkeaa ja Onnihan on tosi "Äijä" ! ;)
Kiitos sinulle avarakatseisesta palautteesta ! :))
Terkuin ~(*J*)~
- 20
näin se menee näin se tahtoisin.
hieno runo sinulta;)tästähän on hienoa haaveilla, varsinkin kun kaksi
on yhdessä ehyellä sydämellä... :))
Kiitos palautteestasi ! :))
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446
