~ Yön usvan takana ~

~ ♥♥ ~

Aamulla varhain
me kietoutuneena yhteen
kuin liljat aamunkajossa

Se hetki on parhain
hiljaisuus äänetön
vailla sanoja

Herätä uniseen kosketukseesi
kaulalleni vaeltaviin käsiisi
painautua lantioosi ja tuntea,
Sinä siinä

Rakkaani ~

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

11

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirheitä kun olen jotenkin "perfektionisti"..
      jos johonkin joskus ryhdyn... :O
      Joutu vähä korjaa.-..

    • olisipaniin

      tutussa ja turvassa
      unisena ja lämpöisenä
      vain me kaksi ..

      • olisipa syli aina se tuttu ja turvallinen
        Se tosi , ei harhaa
        lämmin iho vasten lämmintä ihoa
        syli joka rakastaa ja välittää
        ei kulkisi tuulissa vaan lepäisi
        uskoisi huomiseen ja hymyilisi..
        Se iloa ois vain kahden
        tutun ja turvallisen...
        Siinä tunteessa kun levätä sais
        ja luottaa, ei huominen
        sitä meiltä viedä voi pois...
        *
        Kiitos palautteesta :))
        T:(*J*)


    • Laudi

      Siihen hetkeen ei tarvita sanoja..
      Tämä on kaunis runo.
      Kiitos :) ja mukavaa..lauhtuvaa viikkoa :D

      • sanoja ei tarvita aina ei... ja joskus on muutenkin parempi olla vaa hiljaa...

        Kiitos palautteestasi Laudi ! :))

        Täällä meinaa ihan tulla taas lunta tupaan mutta
        täytyy lapioida turhaa pois... :D

        Kivaa päivää ! :) T: (*J*)


    • Jääsydän>

      Onnellinen hän/he..!

      Vai onko ?

      Tietääkö edes onneksi tuota
      mikä monilta puuttuu!

      Jos se on vain
      itsestään selvää..?

      Että
      tuossahan se vieressä
      kuorsaa...
      Ja pyörii,kun unta
      ei saa..?

      Mutta sinä /te olitekkin
      jo hereillä..

      Onnellinen hän /te..?

      >> >>>>> >>>>>> >>

      Ihana
      oli kuva joka runostasi tuli...Melkein tunnen
      kosketuksen tuon ajatuksen..Melkein !

      • mikäs sen hienompaa kuin herätä rinnan
        ja kun tunteet on vielä molemminpuoliset...
        Asiat vaan usein tahtoo arkipäistyä ja muut asiat sotkevat
        sitä kaikkein kauneinta mikä on elämässä kuitenkin niin tärkeää.. :))

        Oikein kivaa päivää sinulle Jääsydän ! :))

        Terkuin (*J*)


    • A.Armoton

      no en tuotakaan oikein allekirjoita..mitäköhän ihanaa siinäkin on ..kun ukko kuorsaa vieressä..korisee
      ja piereskelee mumisee jotain outoa..haisee vanhalle kaljalle ja tupakalle että se siitä ihanuudesta..ehkä vielä jonain päivänä..onni suosii minuakin :))

      Hieno oli runosi..unelmoin sinusta ja runostasi !!!

      • että Onni suosii rohkeaa ja Onnihan on tosi "Äijä" ! ;)

        Kiitos sinulle avarakatseisesta palautteesta ! :))

        Terkuin ~(*J*)~


    • 20

      näin se menee näin se tahtoisin.
      hieno runo sinulta;)

      • tästähän on hienoa haaveilla, varsinkin kun kaksi
        on yhdessä ehyellä sydämellä... :))

        Kiitos palautteestasi ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe