olis ihanaa olla alasti sun edessäs ja yrittää ponnistaa paskaa sun nenäs edessä.. saisit katella mun perseaukkoa ja ku ponnistaisin, perseaukko laajenis kiihottavasti ja aukossa näkyis paskaa.. sitten imaisin sen takaisin sisään.. ja komentaisin sut nuuhkiin ja nuoleen mun aukkoa.. jonka jälkeen tietysti survoisit sormias sinne sisään.. ja mä ponnistaisin taas.. ja sä ottaisit paskat vastaan sormillas.. länttäisit sen mun perseseen.. hieroisit ja levittäisit sitä siihen, jonka jälkeen sä nuolisit ne paskat pois.. samalla sä runkkaisit sun ihanaa kyrpääs, joka olis jo kivikova..
mun vittuki olis pesemätön monen päivän jäljiltä, joten se haisis voimakkaasti ja olis ihan likanen.. nuolisit mun märän, kiimasen ja paskasen vitun puhtaaksi.. mutta et tekis sitä tarpeeksi hyvin, joten komentaisin sut makaan ja tulisin istuun sun naamalles.. hinkkaisin vittuani ja persettäni vasten sun kasvojas ja puhuisin samalla rivoja ja voihkisin isoon ääneen.. kutsuisin sua mun ikiomaksi orjakseni, josta en ikinä haluais luopua..
haluisin imee sun kullias.. pyöritellä kieltä esinahan sisällä.. nuuhkia sitä.. nuolla pallejas ja kouria niitä.. siirtyisin käsittelemään sun persettäs, jossa aukko huutais mua kutsuvana.. leikkisin sormillani siellä.. ja saisin työnnettyä koko käteni sun isoon aukkoos.. sulla tulis myös tarve paskoa.. ottaisin sen kädelläni vastaan ja levittäisin sen pitkin persettäs ja runkkaisin sillä sun kyrpääs.. et sais laueta kuitenkaan.. vaan survoisit paskasen kullis mun paskaseen isoon perseeseeni.. huutaisin sulle jo kauheessa kiimassa, että nussi mua kulta.. tyhjennä pussis mun kiimaseen perseeseen.. samalla hieroisit käsilläs mun jättihölskyrintojani.. samalla mun jättimahani hölskyis voimakkaasti edestakaisin nussimisen tahtiin..
Paskaleikit
9
3698
Vastaukset
- oli...
Ihanaa ! Kiihotuin, oli pakko runkata !
- tuska mc
yeah!
- Kari XL
Hyvä tarina, liekö todellinen vai pelkkä fantasia, mutta tuon kyllä mielelläni haluaisin livenä kaltaisesi naisen kanssa kokea. Voisitko laittaa meili-osoitteesi näkyville, niin voisin ottaa suhun yhteyttä, ihan vaikka vaan fantasioiden merkeissä.
- XXXL-nainen
kaikki aiheesta kiinnostuneet, voitte kirjoitella omia fantasiotanne minulle
[email protected]
- ~Z~
Olet unelmieni nainen!
- Hyi
Hyi helvetti, hyi hyi, hyi, hyyyyyyyyyiiiiiii!!!!!!
- mase
olemme pariskunta,joka harrastaa aikuisten oikeasti noita juttuja.Mitä mieltä?
- vmg
täällä myös yksi aikuisten oikeesti harrasteleva mies...saa meilailla!!!
- Anonyymi
onko noin sairasta porukkaa olemassa ja jos tuo oli joku omasta päästä keksitty juttu niin kehottasin kirjoittajaa hakeutumaan hoitoon!!sairasta!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717975Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3086710Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483567Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743194"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122895Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892380MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201557Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181386