Heijastuma

*saaga*

Olen kauneimmillani

Sinun sylissäsi
katsellen silmistäsi

oman kuvani

heijastumia


Kirkkaan nauravat silmät
jotka loistavat
vastarakkautta


Hymyilevä punainen
helliä
intohimoisia suukkoja
saaneena ja antaneena

Tunnen olevani
sillä
hetkellä
kaunein nainen

8

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis todella nautinnollinen, intohimoinen,
      kaunis kokonaisuus.
      Ja kukapa ei tuntisi olevansa kauneimmillaan, kun
      saa hukuttautua rakkauteen ja syliin.

      Ihana runo Saaga, kiitos lukuhetkestä.

      • *saaga*

        Linda!!

        Kiitos palauttestasi
        runo tuli taas vain jostain
        kait se on niin
        että syvimmät ajatukset ja toiveet
        julki tulee
        muodossa runosen
        meidän sisimmässämme
        asuu hellyyden nälkä
        ja sanoiksi yrittää
        sitä tunnetta muodostaa

        Viikkosi olkoon elämisenriemua
        tulvillaan...


    • mies-v57

      Sinä sen teit, minut uudeksi itselläsi juotit,
      niin karhea, mikä minun peilissä näkyi ennen,
      kulmikkuus ja epätasaisuus kasvoillani, pelokkaat
      silmäni, epäilevä katseeni, Sinä minut tasoitit..

      Kiukunpurkaukseni, katkeruuteni, jotain
      lapsuudesta, nuoruudesta, jäänteitä, jäämiä,
      Sinun toinen ajatusmaailma minua erilaiseksi
      muunsi, särmät minussa pois hioutuivat..

      Silmiesi katse tarttui, sen lämpö koetti,
      en vain enää jaksanut kantaa, mitä oli ollut,
      hyväilysi herätti, uinuva oikea minäni heräsi,
      mniin kuin talven maa horroksesta kevääseen..

      Minä Sulin Sinuun, kostuneena ja lämpenin,
      vereni alkoi kulkea ja kuohuta, Sinä jaksoit odottaa
      riisuutuneena, pitää yllä kiihkoasi, antaa liekkisi
      kuumentaa minut valmiiksi, ja minä tulin..

      ..mikä karheana oli elänyt, se
      kiimaan minut kohotti..Sinuun..

      http://www.youtube.com/watch?v=-kULJ3jJzcI&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Mikään ei niin kaunista kuin
      Rakkaus, jätä jälkiä kaikkein syvimpään..

      Hymyyn oman väreensä, nauruun sävynsä..

      Nainen Rakastuneena..kuin elävä jalokivi
      katseen vangitsijana.

      Mies, tulvillaan herkkää voimaa ja koskettamisen
      nälkää..Rakastamisen enrgisyyttä.

      Rakkausrunosi oli pehmeä, lämmin ja
      Sinun herkästä syvyydestä tuleva..

      Tekstiäsi luki hellin mielin ja lämmöllä..

      Niin aitoa, puhdasta ja eheää..

      Todella nautinnolla luettava ja
      koettava Runosi ja se sydämessä on hyvä päivä tämä.

      kiitos!

      Voimia ja iloa Sinulle koko tähän
      talviseen, kauniiseen, päivääsi.

      • *saaga*

        Kehoni kylmänväreistä
        värähteli
        kun palautettasi luin
        musiikki niin sensuelli
        sai minut ihan
        suureen hurmokseen

        On sanan voima
        niin merkityksellinen
        sen sisältö
        kun menee lukijan
        luihin ja ytimeen
        On tunnevyöry
        ihmisessä suuri
        kun antaa sanojen
        valloittaa oman sydämen

        On ihana aloittaa viikko tää
        saan siitä Sinua kiittää


    • runo64-1

      ... se puhkeaa
      kun toinen on lähellä
      ja sydämissä asuu kauneus
      silmissä lämmin katse
      ihailu
      venukseen
      käsien piirtäessä
      yhä enemmän kauneutta esiin
      sinusta
      kaunis Nainen ...

      häkelyttävää tekstiä
      suurenmoisia sanoja
      kauneutta lumoavaa lukijalle.

      todella hyvin hyvä upea saaga !!!

      • *saaga*

        Toiveita suuria
        vielä toteuttumattomia

        Joskus nuoruudessani
        koin tämän
        tuli mieleeni ja
        vastustamaton halu
        kertoa se teille minun
        runo-ystävilleni

        Kiitos sinulle
        palauttesi sai minuun
        positiivisuutta
        aikaseksi...


    • tunnen rakkauden hennon kosketuksen,
      joka hyväilee kuumaa ihoani
      hellin suudelmin.

      Kuinka onnellinen olenkaan
      Sinusta !
      Rakkautesi lämmössä
      tunnen naisellisen kauneuteni
      soivan hellissä sanoissasi.

      Olen onnellinen rakkaudestasi.

      Kiitos "saaga" tätä luki mielellään.

      J.

      • *saaga*

        Ikimuistoista
        soi
        niin kaunis niin
        tuore viaton
        rakkauteni

        Ei taakkana mukana
        entinen elämä
        vain tulevaisuus
        suureen rakkauteen...

        Kiitos ystäväni
        sanasi niin lämpimät
        soivat mielessäin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe