Hävettää,

hyllyvoi

omat sekoiluni.

4

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppää

Tervetuloa vaan kerhoon, sama täällä. Olin toisen kanssa ja sitten halusinkin lapsen erään toisen kanssa ja menin naimisiinkin.Myöhemmin tajusin että rakastinkin sitä aiempaa ja hän halusi minut takaisin.Piti vain salata lapsi ja valehdella että mieskin oli todellisuudessa homo.Samalla pidän mieheni ja lapseni, koska en voi rikkoa lapsen perhettä.No nyt sitten tämä toinen haluaisi "ensimmäisen" lapsen kanssani ja siksi valvonkin täällä ja häpeän ja poden syyllisyyttä koska olen täysi paskapää. En ansaitse häneltä yhtään mitään ja koko ajan pelkään että paljastun molemmille ja jään lopulta yksin...ja sekin olisi oikein minulle.

• ap.

sanottu, vaikka olikin sekavaa..

• Mitäs itse
        ap. kirjoitti:

sanottu, vaikka olikin sekavaa..

sekoilit ?

• häpeää

On tervettä hävetä, kun on tehnyt väärin. Sinulla on siis omatunto jäljellä. Ota virheistä opiksesi ja lupaa itsellesi olla mahdollisimman rehellinen lopun elämääsi.
        Olen itsekin tehnyt virheitä joita kadun syvästi. Olen salannut ne ihmisiltä jotka eivät ole kovin merkittäviä elämässäni, mutta rakkaimmalleni olen kertonut ja tehnyt selväksi, että olen toiminut tyhmästi ja kadun sitä. Olen huomannut, omien virheiden tunnustaminen ja vilpitön katuminen saa aikaan myötätunoa ja ymmärtämystä. Ja miten kevyt olo siitä tuleekaan, kun ei ole luurankoja kaapissa!

Muuta elämäsi suunta, luultavasti välitön seuraus on, että menetät molemmat. Mutta sen jälkeen olet vapaa aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4617
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1402
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1360
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      843
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe