Sidon mieheni

ja mitä sitten...

Olemme kiinnostuneen jonkin verran miesystäväni kanssa sidontaleikeistä.
Kokeiltu on muutaman kertaa.
Useimmiten minä toimin sitojana ja pidän todella paljon ns. "dominan roolista".

Haluasin kuulla muilta naisilta, mitä sitten teette miehellenne, kun hän on vain teidän
armoillanne?
Samoin miehet kertokaa mitä nainen on teille tehnyt, kun olette sidottuna?
En halua satuttaa fyysisesti paljoakaan !
Mutta muuta ? Mitä ?

20

6028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevyet leikit

Meilläkin on sidonta/domina leikkejä harrasteltu, mutta ei mitään kovin rajua kuitenkaan. Itse olen ihan kuumana jo siitä, että kun olen itse sidottuna, niin vaimo pistää nuolemaan paikat, istuu naamalle, nimittelee ja läimäyttelee. Joskus saan myös hieman piiskaa ja kylläpä vaimo joskus intoutuu ratsastamaan sidotun orjansa päällä hieman kurkusta puristellen. Tekee gutaa...

• "Valtiatar"

Jonkin aikaa ollaan harrastettu sidontaleikkejä. Lähinnä minä sidon mieheni, koska pidän myös "valtiattarena" olosta. Ei olla kokeiltu mitäänkovin rajuja juttuja. Jo sitominen köysillä tai laittaminen nahkaisiin kahleisiin saa meidät molemmat kiihottumaan.

On kokeiltu sitoa erilaisiin paikkoihin ja asentoihin. Köydet ovat olleet mukana joskus myös hotelli viikonlopuissa. Olen käyttänyt pieniä "nipistimiä", höyheniä, sivellyt suklaakastikkeella ja nuollut sitten suklaan pois. Muutaman kerran olen pudottanut kuumaa steariinia kynttilästä jne.

Olen mutaman kerran ollut lähellä toteuttaa erään mielessäni pyörivän "fantasian":
        Puen itseni tuhmaksi valtiattareksi, sidon mieheni ja alan kiusoittelemaan häntä, otan puhelimen ja soitan jollekin "kuumalle linjalle", juttelen puhelimessa tuhmia tuiki tuntemattoman miehen kanssa ja tyydytän itseäni samalla. En tiedä uskallanko todella tehdä, mutta ajatus on pyörinyt mielessä ja haluaisin nähdä mieheni reaktion. Voi olla, että en uskalla koskaan toteuttaa, mutta.....ajatus pyörii mielessä.

• Nereus_
        "Valtiatar" kirjoitti:

Jonkin aikaa ollaan harrastettu sidontaleikkejä. Lähinnä minä sidon mieheni, koska pidän myös "valtiattarena" olosta. Ei olla kokeiltu mitäänkovin rajuja juttuja. Jo sitominen köysillä tai laittaminen nahkaisiin kahleisiin saa meidät molemmat kiihottumaan.

On kokeiltu sitoa erilaisiin paikkoihin ja asentoihin. Köydet ovat olleet mukana joskus myös hotelli viikonlopuissa. Olen käyttänyt pieniä "nipistimiä", höyheniä, sivellyt suklaakastikkeella ja nuollut sitten suklaan pois. Muutaman kerran olen pudottanut kuumaa steariinia kynttilästä jne.

Olen mutaman kerran ollut lähellä toteuttaa erään mielessäni pyörivän "fantasian":
        Puen itseni tuhmaksi valtiattareksi, sidon mieheni ja alan kiusoittelemaan häntä, otan puhelimen ja soitan jollekin "kuumalle linjalle", juttelen puhelimessa tuhmia tuiki tuntemattoman miehen kanssa ja tyydytän itseäni samalla. En tiedä uskallanko todella tehdä, mutta ajatus on pyörinyt mielessä ja haluaisin nähdä mieheni reaktion. Voi olla, että en uskalla koskaan toteuttaa, mutta.....ajatus pyörii mielessä.

Valtiattarelle sanoisin että äläs mene soittelemaan muille VARSINKAAN miehille kun olet omasi kanssa. Olen itse 22v kundi ja omastamielestäni vaikka nainen saa olla melkein kuinka rietas pedissä kuin haluaa, ja itsekkin pidän dominoivista naisista, ei sinne kannata "kolmatta" ainakaan sopimatta raahata. Vaikka vain puhelimeen ;)

Itse ainakin kokisin tilanteen kaikkea muuta kuin kiihottavaksi, ja jos teillä on vakavampi suhde en voisi kuvitella etteikö miehesi tuosta todella loukkaantuisi.

Mutta mitä itse toivoisin naisen tekevän itselleni... No tuo sitominen on todella kiihottavaa, käsiraudat on ok, mutta hiukan teiniä, ja sitäpaitsi epämukavat eikä kunnollisia tahdo saada ellei halua maksaa kunnolla.

Joku "aloittelijan" bongage-setti on mielestäni paljonparemi, tai jos sängyssä sattuu olemaan kunnon päädyt, niin miksei ihan huiveilla tms. sitoisi.

Naisen soisi olevan todellakin "vahingoniloinen" että mies on avuttomasti hänen armoillaan, vaikka itsekkään en nänninipistimiä tai lievää piiskausta kovemmasta kivusta pidäkkään.

"Unelmia ja toimistohommia"- biisin sanoista pidän todella, lähinnä "naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsilläs... kasvojen päälle istua hajareisin" Ja tuo onkin yksi unelma.

Kissamaisesti rintaani "hellästi" raapiva nainen, joka hivuttautuu nuoltavaksi, ja samalla kurottautuu silittelemään haaroväliäni.
        Myös omienkokemusteni mukaan nännien nipistely, pureminen ja nuoleminen ovat (ainakin itselleni) myös kiihottavia.

Mutta tärkeintä kokohommassa mielestäni on että nainen on vallassa ja päättää mitä miehelle tapahtuu, kiusaa häntä esim haaroväliä hieroskelemalla, ja kevyesti runkkaamalla, antamatta tämän kuitenkaan kiihottua "liikaa" ja kun nainen tuntee ettei itse kestä enää kauempaa ratsastaa miehellä kunnolla.

Tulipas tekstiä... no kielipoliiseille pahoittelut mahdollisista typoista ;)
        Ja onnea kaikille sitomisleikestä innostuneille ihmisille, pareille ja sinkuillekkin.

• Nainen69
        Nereus_ kirjoitti:

Valtiattarelle sanoisin että äläs mene soittelemaan muille VARSINKAAN miehille kun olet omasi kanssa. Olen itse 22v kundi ja omastamielestäni vaikka nainen saa olla melkein kuinka rietas pedissä kuin haluaa, ja itsekkin pidän dominoivista naisista, ei sinne kannata "kolmatta" ainakaan sopimatta raahata. Vaikka vain puhelimeen ;)

Itse ainakin kokisin tilanteen kaikkea muuta kuin kiihottavaksi, ja jos teillä on vakavampi suhde en voisi kuvitella etteikö miehesi tuosta todella loukkaantuisi.

Mutta mitä itse toivoisin naisen tekevän itselleni... No tuo sitominen on todella kiihottavaa, käsiraudat on ok, mutta hiukan teiniä, ja sitäpaitsi epämukavat eikä kunnollisia tahdo saada ellei halua maksaa kunnolla.

Joku "aloittelijan" bongage-setti on mielestäni paljonparemi, tai jos sängyssä sattuu olemaan kunnon päädyt, niin miksei ihan huiveilla tms. sitoisi.

Naisen soisi olevan todellakin "vahingoniloinen" että mies on avuttomasti hänen armoillaan, vaikka itsekkään en nänninipistimiä tai lievää piiskausta kovemmasta kivusta pidäkkään.

"Unelmia ja toimistohommia"- biisin sanoista pidän todella, lähinnä "naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsilläs... kasvojen päälle istua hajareisin" Ja tuo onkin yksi unelma.

Kissamaisesti rintaani "hellästi" raapiva nainen, joka hivuttautuu nuoltavaksi, ja samalla kurottautuu silittelemään haaroväliäni.
        Myös omienkokemusteni mukaan nännien nipistely, pureminen ja nuoleminen ovat (ainakin itselleni) myös kiihottavia.

Mutta tärkeintä kokohommassa mielestäni on että nainen on vallassa ja päättää mitä miehelle tapahtuu, kiusaa häntä esim haaroväliä hieroskelemalla, ja kevyesti runkkaamalla, antamatta tämän kuitenkaan kiihottua "liikaa" ja kun nainen tuntee ettei itse kestä enää kauempaa ratsastaa miehellä kunnolla.

Ja onnea kaikille sitomisleikestä innostuneille ihmisille, pareille ja sinkuillekkin.

Selostitpa juuri unelmani. Itse suunnittelen rakastajani kanssa juuri kuvailemasi kaltaista sessiota johonkin hotelliin. Olemme sopineet että mies odottaa minua huoneessa silmät sidottuna valmiina tottelemaan "käskyjäni". Kaikki on hyvin pehmoista ja hellää, tarkoitus ei ole satuttaa vaan kiusata ja tuottaa nautintoa...hitaasti.

• ja mitä sitten...

Aloitin tämän viestiketjun nimimerkillä "ja mitä sitten..."

Kiitos ! Sain muutamia hyviä ja toteuttamiskelpoisia ideoita !

"Valtiattaren" fantasia kuulosti uskomattoman kiihottavalta ! Minusta ei taida kuitenkaan vielä löytyä rohkeutta toteuttaa moista, vaikka tiedän, että se kiihottaisi myös miestäni !
        Jos "valtiatar" toteutat fantasiasi joskus, laita tänne viestiä ja kerro, miten onnistui !

Viikonloppu tulossa ja illalla tarkoitus pitkästä aikaa harrastaa "sidontaleikkejä"

• buttlover
        "Valtiatar" kirjoitti:

Musta toi puhelinjuttu kuulostaa enemmän kun hyvältä. Mua ainakin kiihottais ajatus olla miehesi housuissa. Varsinkin jos kertoisit puhelimessa yksityiskohtaisesti mitä oot tehnyt miehellesi (sitonut, nuolettanut takapuolesi, , ,ja nyt vain levittelet jalkojasi). Tai olla puhelimen toisessa päässä kuulemassa kun kiusoittelevasti voihkit itseäsi tyydyttäen meille molemmille.

Mutta tokihan kannattaa olla Varma, että tollasta voi tehdä. Mulla oli 3v suhde naiseen joka nautti alistamisleikeistä. Me monesti juteltiin noista fantasioista "normaali seksin" yhteydessä ja osa niistä sitten toteutui ja osa sai jäädä muhimaan. Suosittelen. Kun miehesi on sisälläsi ja kerrot fantasioistasi, saatat hyvinkin saada sen mukaan vähän törkyisempiinkin juttuihin ;)

• Anonyymi
        Nereus_ kirjoitti:

Eiks valtiatar tee mitä haluaa?eikä todellakaan toteuta orjan toiveita vaan omiaan

• Raippa-Raija

7-kymppiä lähestyvän mieheni halut heräävät useammin kuin hormonituotanto suosii seisokkia.

Aikaisemmin osana seksiämme oli ukkoni master rooli.
      Silloin, tällöin hän sitoi minut vaihteleviin asentoihin osana esileikkiä tai koko yhdeynnän ajaksi.

Nykyisellään minä köyttelen häntä pari kertaa viikossa.
      Pikalukolliset tekstiilihihnat ja keinokuituiset, pehmeähköt köydet välinenä.

Esimerkiksi eilen köytin sängyssä vatsallaan olevan ukkoni kyynärpäät lähelle toisiaan selän taakse.
      Suorat käsivarret ranteista yhteen.
      Nilkat yhteen tekstiilihihnalla.
      Nilkat ylös lähelle ranteita nilkat ja kyynärpääköyden yhdistävällä narulla.

Ukko selälleen, siitin ja kivekset jalkojen välistä etupuolelle.
      Usein seisokki on niin heikko että tuen sitä sitomalla ohuehkon, pehmeän narun kivesten ja siittimen tyven ympärille.
      Aina on tepsinyt!

Nyt ei nuoleminen oikein ukkoani huvittanut joten käänsin vatsalleen, panin koiran kaulapannan ja kiinnitin sen sängyn päätyyn istuen itse kasvojen eteen työntäen jalkovälini ukkoni naamalle. Levitin itse karvat sivuun koska en ole posliini.

Koska vastustelu jatkui annoin kannustusta pakaroille jäykähköllä kumiletkun pätkällä.
      Jalkovölissäni tunsin milloin kannustus riitti.
      Tällä kertaa nuoleminen riitti joten vapautin ukkoni ranteet että hän yletti, kyynärpäistä huolimatta, itse runkkaamaan.

Usein ratsastan, monasti en.

Usein saan perinteisen, pitkäkestoisen tyydytyksen.
      Monasti tyydytykseni on näkö- ja kuulohavainnot hänen nautinnostaan jolloin koen itsekin mielihyvää.

Sessiovariaatiota on useita.

Pari ydinkohtaa.
      Eipähän ukon tarvitse runkata nettivideoita katsellessaan ja saan itsekin hyvän mielen voidessani tuottaa mielihyvää pitkäaikaiselle kumppanilleni jota aviomiehenä ja kumppanina arvostan.

Joskus on tullut piru mieleeni.
      Houkutus olisi joskus pitää ukolle niin perusteellinenja pitkäkestoinen sessio ettei olisi jatkuvasti tyrkyttämässä narujaan.
      Pitäisin köysissä muutaman tunnin, kävien välillä nuolettamassa ja pamputtamassa.
      Vessaankin laskisin vain köytettynä.
      Tarttis keksiä jotain muutakin.

En ole tästä edes puhunut. En arvaa ennalta sopimatta toteuttaakaan.
      Nykyinenkin elämä on tyydyttävää ja ehkäpä luonto hoitaa hiljalleen asian, vaikka vielä ei siltä näytä.
      Juopottelurupeamat tekevät poikkeuksen.
      Toisaalta minua inhottaa koska silloin tunnen itseni tarpeettomaksi.

Hulluja 60:n akan mietteitä!?

• hoikka mies

Olen hoikka 3-kymp.mies ja kyllä mulle kelpais sun antama käsittely myös.

• En tiedä miesystävästäsi mut itse kaipailisin sidottuna ollessa esim. sellaista että nainen tulee hajareisin kasvojen päälle kiusoitteleen :) Eli kyselemättä vain hajareisin naaman päälle. Käyttää peppuaan lähellä, aluksi ilman kosketusta ihan vain katseltavana ja ihailtavana, levittää pakaroitaan ja laittaa katsomaan suoraan pyllynreikään (usko pois vain et se kiihottaa, mua ainakin :)). Kyselee miltä näyttää, sen jälkeen tekee pillulla saman ja kyselee haluanko nuolla sitä. Tottakai haluun mut lupaa ei heru. Nainen miiettii siinä hetken ja painaa pyllynsä suulleni ja sanoo et sitä saat nuolla mut pilluun ei saa koskea. Minä nuolen ja nainen alkaa tyydyttää itseään niin että haistan hänen kiimansa tuoksun. Kyselee miten ihanalta hän maistuukaan. Määrää nuolemaan nopeammin tai painamaan kielen syvemmälle, vaihtelee myös voimaa jolla painaa itseään kasvoja vasten, ihan kevyestä koko painoon asti. Mua ei haittais vaikka nainen tyydyttäis itsensä siinä orkkuun asti. Tai hän voi istua rinnuksille ja antaa minun katsella (ja tuntea) miten hän tyydyttää itsensä (tähänhän on välineitä olemassa paljonkin tai sit ihan vain sormetusta) :)

Hän voi myös nuolettaa itsensä, niin kuin hän vain haluaa. Tärkeintä siinä on, että tilanne on naisen kontrollissa koko ajan ja minä teen juuri niin kuin hän haluaa hänelle tehtävän. Ja jos en tee niin sitten tulee pientä "rangaistusta" :) esim. pakaroiden levittämistä kasvojen ympärille joksikin aikaa niin ettei henkeä saa vedettyä. Tai sitten pallien läpsimistä tai puristelua, sillain sopivasti että vähän tuntuu muttei liikaa. Oma haaveeni olisi maata sidottuna sängyssä vaikka koko päivän, naisen käydessä nuolettamassa itsensä aina kun hänestä vain siltä tuntuu. Välillä hän kiusoittelee käyttäen ratsastusasennossa pilluaan kalullani, nauttien siitä vallantunteesta, joka hänellä on; minua haluttaa mutten saa. Hän voi kiihottaa minut hyvinkin lähelle laukeamista muttei aivan loppuun.

Tällainen kun toistetaan muutaman päivänä peräkkäin niin arvatkaapa miltä tuntuu sitten kun lopulta nainen tyydyttääkin loppuun asti

• En nyt tiedä et onko tätä tarpeellista lisätä mut tykkäisin myös kun nainen käskee suuteleen kaikkee mahdollista itsessään, osoittamaan kunnioitusta valtiattarelleen ;)

• N

Vaippa käyttöön sillä saa hyvin alistettua ! :D

• olla niinkään

valtiattaria siinä alistamis mielessä. Kesämökillä (ollaan molemmat alasti) on kivaa, kun sidon mieheni tiukasti sileän koivun runkoon ja alan esitellä itsestäni parhaimpia puoliani, se on minulle kiihottavampaa, kun toinen on sidottuna.
      Kun ole aikani "seisottanut sitä" alan tyydyttämään häntä käsin, ensin tavanomaisesti, mutta sitten aina hitaammin, olen oppinut pitämää orkun tuloa juuri viittä vaille usein monta minuuttia ja mieheni rukoilee, että tee jo loppuuuun ja sekös minua kiihottaa vieläkin enemmän, no lopulta sitten lentää.

• mies sitoo

Täällä on ollut hyviä juttuja ja miehenä nämä ainakin kiihottuvat kovasti. Rooleja on myös mukava vaihdella ja kysellään nyt sitten toisin päin niiltä naisilta jotka voisivat uskaltautua sidottavaksi.
      Mitä silloin toivoisitte että juoneen kuuluisi ?

Varmaankin myös pimpin nuolemista pitkään ja kiusoittelevasti, esim niin että heti laukeamista pienen tauoan jälkeen uusi kerta...
      Mutta kommentteja nyt niiltä naisilta tai miehiltäkin jotka ovat daaminsa köyttäneeet, mitä sitten tapahtui...

• "Valtiatar"

Viime viikonloppuna toteutin edellä kertomani fantasian. Olin kyllä alkuun hieman pelonsekaisin ajatuksin, mutta viimein rohkaistuin.
        Sidoin mieheni, esittelin itseäni. Näykin, purin, nuolin, imin. Nuoletin itseäni. Tein vaikka mitä tuhmaa.
        Oin aivan kiimassa.
        Sitten soitin "kuumalle linjalle". Puhelimen toisessa päässä oli todella miellyttävä mies, jolla oli aivan uskomattoman kiihottava ääni. Aivan järkyttävää, miten voimakkaasti orgasmi tuli. Mieheni oli aivan haltioissaan näkemästään ja kokemastaan. Niin myös puhelimen toisessa päässä ollut mies.
        Olemme jutelleet mieheni kanssa nyt viikolla viikonlopun kokemuksesta. Molemmat pidimme sitä niin hienona, että otamme sen joskus taas uusiksi !

• Buttlover
        "Valtiatar" kirjoitti:

Viime viikonloppuna toteutin edellä kertomani fantasian. Olin kyllä alkuun hieman pelonsekaisin ajatuksin, mutta viimein rohkaistuin.
        Sidoin mieheni, esittelin itseäni. Näykin, purin, nuolin, imin. Nuoletin itseäni. Tein vaikka mitä tuhmaa.
        Oin aivan kiimassa.
        Sitten soitin "kuumalle linjalle". Puhelimen toisessa päässä oli todella miellyttävä mies, jolla oli aivan uskomattoman kiihottava ääni. Aivan järkyttävää, miten voimakkaasti orgasmi tuli. Mieheni oli aivan haltioissaan näkemästään ja kokemastaan. Niin myös puhelimen toisessa päässä ollut mies.
        Olemme jutelleet mieheni kanssa nyt viikolla viikonlopun kokemuksesta. Molemmat pidimme sitä niin hienona, että otamme sen joskus taas uusiksi !

, , , aika törkyy ;). Kerro hieman lisää. Oliks miehesi kuinka sidottuna? Annoitsä sen vetää käteen, vai vaan katsoa? Ja nuolettaa? Mun x-likkafrendi tykkäs tolle päälle satuttua nuolettamaan lähes ainoastaan persettä. Mites sä?

Harmi, että tollasia naiseuttaan rivosti käyttäviä naisia on vaan aika vähän :/. Mä hukkasin oman "valtiattareni" elämän muihin ongelmiin ja vielä puolentoistavuoden jälkeenkin ainut mikä saa mut todella kiihottumaan on Se Likka. Aika tylsää - kun muut vastaan tulevat ei oikeen tunnu missään. - Lisää tollasia Namu-Tyttöjä!

• "Valtiatar"
        Buttlover kirjoitti:

, , , aika törkyy ;). Kerro hieman lisää. Oliks miehesi kuinka sidottuna? Annoitsä sen vetää käteen, vai vaan katsoa? Ja nuolettaa? Mun x-likkafrendi tykkäs tolle päälle satuttua nuolettamaan lähes ainoastaan persettä. Mites sä?

Harmi, että tollasia naiseuttaan rivosti käyttäviä naisia on vaan aika vähän :/. Mä hukkasin oman "valtiattareni" elämän muihin ongelmiin ja vielä puolentoistavuoden jälkeenkin ainut mikä saa mut todella kiihottumaan on Se Likka. Aika tylsää - kun muut vastaan tulevat ei oikeen tunnu missään. - Lisää tollasia Namu-Tyttöjä!

Käytän sitomisessa siihen tarkoitukseen tehtyjä leveitä, pehmustettuja nahkaisia ranne- ja nilkka"kahleita" Kiinnitän ne pikalukoilla nahkahihnoihin, jotka sidon sängyn päätyihin. Näin saan mieheni x-asentoon.
        Oma orkku tuli 69-asennossa mieheni nuollessa ja samalla myös hän tuli suuhuni.

• BL
        "Valtiatar" kirjoitti:

Käytän sitomisessa siihen tarkoitukseen tehtyjä leveitä, pehmustettuja nahkaisia ranne- ja nilkka"kahleita" Kiinnitän ne pikalukoilla nahkahihnoihin, jotka sidon sängyn päätyihin. Näin saan mieheni x-asentoon.
        Oma orkku tuli 69-asennossa mieheni nuollessa ja samalla myös hän tuli suuhuni.

siis miestäsi :). Meillä jos Likka oli noin armeliaalla päällä, niin touhun jälkeen se lähestyi mua ilkikurinen ilme päällä...ja "sain" nuolla suupielet puhtaiksi, likan kysellessä; "miltä maistuu" ;). Mien kauan kiusasit sitä toista miestä puhelimessa? Vai oliks puhelin loppuun asti päällä ja se sai kuulla kaiken?

• n78

Meillä kaikki alkaa miehen sitomisesta; joskus sidon selälleen, joskus mahalleen ja tästä riippuu miten jatkamme. Miehen ollessa mahallaan on alussa helppo laittaa esim. anustappi paikalleen, josta mies tykkää paljon. Selällään ollessaan eri mahdollisuuksia on paljon enemmän, kuten facesitting, runkkaus, suihinotto, pepun hyväily sormilla jne. Vain mielikuvitus on rajana ;) Joskus tulee myös kokeiltua strap-onia, josta mies saa ainakin melko hyvät kiksit. Lisäksi sessioihin kuuluu piiskaamista, tuhmien puhumista, läpsimistä ja pientä nipistelyä yms.

• "valtiatar"

Vastaan ensin nimimerkille BL.
        Tietysti pidin puhelimen auki loppuun saakka. Kerroin, miten mieheni tuli voimalla suuhuni ja sitten miten valutin spermat suustani rinnoilleni ja siitä edelleen vatsalle jne. Toisessa päässä linjaa oltiin aika innostuneena ja kuulin kyllä äänestä, että siellä saatiin voimalla !!!

n78 kirjoitti aika paljon samaa, mitä mekin "harrastamme".
        Strapon puuttuu vielä, mutta eiköhän se liene seuraava hankinta.
        Meillä on kotona myös työhuoneen oven karmiin kiinnitetty leuanvetotanko. Joskus sidon mieheni siihen ja jalkoihin laitan "kahleet". Kahleisiin kiinnitän n. 70 cm pitkän kepin, jonka avulla saan pidettyä hänen jalat erillään. Tässä asennossa voin "kiusta" miestäni molemmilta puolin. Esim. piiskaus, erilaiset "nipistimet ja punnukset" onnistuu silloin parhaiten.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe