Ulkosuu ainakin todistettavasti auki n. 3cm, mutta entäpä, jos kun laittaa sormen siitä ulkosuusta, niin vastassa on heti vauvan pää? (vauva on siis laskeutunut ja kiinnittynyt jo viikkoja sitten)
Onko silloin jo sisäsuukin avautunut hiukan, vai onko se sisäsuu niin "ohut", ettei sitä siinä sormen ja vauvan välissä tunne?
kohdun ulkosuu ja sisäsuu??
7
4752
Vastaukset
- 66099096
ensisynnyttäjällä avautuu ensin ulkosuu ja kohdunkaula lähtee lyhenemään ja viimeiseksi vasta avautuu sisäsuu. Monisynnyttäjällä kohdun sisäsuu voi olla jo vähän "raollaan", ennenkuin kohdunkaula on hävinnyt.
- aloittaja...........
olen ensisynnyttäjä. Kohdunkanavaa on jäljellä max 0,5cm, mahdollisesti ei enää yhtään, kohdunsuu on ihan mössöä (siis pehmeä) ja tuntuu ikäänkuin siirtyneen "eteenpäin", sillä yletyn siihen niin helposti.
Se sisäsuu vain ihmetyttää, kun olen itsekin ymmärtänyt, että ensarilla se ei avaudu ennen synnytystä, mutta miksi sitten tunnen pään niin selkeästi.. - .....
aloittaja........... kirjoitti:
olen ensisynnyttäjä. Kohdunkanavaa on jäljellä max 0,5cm, mahdollisesti ei enää yhtään, kohdunsuu on ihan mössöä (siis pehmeä) ja tuntuu ikäänkuin siirtyneen "eteenpäin", sillä yletyn siihen niin helposti.
Se sisäsuu vain ihmetyttää, kun olen itsekin ymmärtänyt, että ensarilla se ei avaudu ennen synnytystä, mutta miksi sitten tunnen pään niin selkeästi..ja onko ollut kivuliaita supistuksia? yleensä vasta kivuliaat avaavat ensisynnyttäjällä sisäsuun.
- dfsdfsdfsdfsdfsd
aloittaja........... kirjoitti:
Se sisäsuu vain ihmetyttää, kun olen itsekin ymmärtänyt, että ensarilla se ei avaudu ennen synnytystä, mutta miksi sitten tunnen pään niin selkeästi..ny itse ole menny sorkkimaan? voi hyvänen aika tätä typeryyttä!! aiheutat itsellesi vielä tulehduksen, mikäli tämä ei ole provo!!!!
- aloittaja-----------
dfsdfsdfsdfsdfsd kirjoitti:
ny itse ole menny sorkkimaan? voi hyvänen aika tätä typeryyttä!! aiheutat itsellesi vielä tulehduksen, mikäli tämä ei ole provo!!!!
luulenpa, että pystyn pitämään käsihygieniastani parempaa huolta kuin esim. peniksen hygieniasta pidetään, kun tässä vaiheessa vielä seksiä harrastetaan (minä en sitä enää siis tee).
Olen 38 viikoilla, supistuksia on varsinkin iltaisin melko paljonkin, välillä kivuttomia, välillä vähän tukalia. Menkkamaisia kipuja on lisääntyvästi kuin myös "sukkapuikkokipuja". Liman eritys melko runsasta, myös verta välillä mukana. - kyllä...
aloittaja----------- kirjoitti:
luulenpa, että pystyn pitämään käsihygieniastani parempaa huolta kuin esim. peniksen hygieniasta pidetään, kun tässä vaiheessa vielä seksiä harrastetaan (minä en sitä enää siis tee).
Olen 38 viikoilla, supistuksia on varsinkin iltaisin melko paljonkin, välillä kivuttomia, välillä vähän tukalia. Menkkamaisia kipuja on lisääntyvästi kuin myös "sukkapuikkokipuja". Liman eritys melko runsasta, myös verta välillä mukana.Tää on nyt tosi vanha ketju ja sulla jo lapsi yli vuoden ikäinen, mutta jos tosiaan saat sormella tunnusteltua vauvan päätä, niin on se sisäsuu silloin auki. Itse olen myös kokeillut (ollut myös 3cm auki jo rv 34, siis sisäsuu auki) ja kyllä se pää ja sikiökalvot tuntui.
- kyllä...
kyllä... kirjoitti:
Tää on nyt tosi vanha ketju ja sulla jo lapsi yli vuoden ikäinen, mutta jos tosiaan saat sormella tunnusteltua vauvan päätä, niin on se sisäsuu silloin auki. Itse olen myös kokeillut (ollut myös 3cm auki jo rv 34, siis sisäsuu auki) ja kyllä se pää ja sikiökalvot tuntui.
niin ja mulla ei siis ollut missään vaiheessa kivuliaita supistuksia, ennen kuin vasta synnytyksessä, silti olin tuon 3cm auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927