Tai Shin Mun, tunnettu myös apina-kung funa, on perinteinen kiinalainen taistelutaito. Laji sisältää kaikki perinteisen taistelulajin elementit. Monipuoliseen järjestelmään sisältyy taistelutekniikoiden lisäksi mm. hierontaa sekä kovetus- ja hengitysharjoituksia. Tai Shin Mun ei ole urheilulaji eikä sisällä kilpailutoimintaa.
Tai Shin Mun-koulu muodostuu useasta alalajista, eli taistelutyylistä ja -taktiikasta. Viisi päätyyliä ovat puuapina, kiviapina, matala apina, ujo apina ja juopunut apina. Tyylit on kehitetty erilaisiksi reiteiksi erilaisille ihmisille samaan päämäärään. Kullekin parhaiten soveltuva tyyli määräytyy ruumiinrakenteen, liikkumistavan ja luonteen perusteella.
Kung fun harjoittelu tähtää sekä terveeseen ja pitkään elämään että tehokkaaseen taistelutaitoon.
Alkaen 10.2.2010 kello 18.00 (mukaan voit tulla ensimmäisen kahden viikon ajan)
Seuran oma sali, Tervahovintie 23
Kurssi kestää n. 2 kuukautta ja hinta on 65 euroa.
Asustuksena vaalea t-paita ja esim. verkkarit.
Harjoitukset pidetään Oulun seuran salilla Toppilassa, Tervahovintie 23:ssa seuraavasti:
maanantaisin 19.00-20.30
keskiviikkoisin 18.00-19.30
perjantaisin 18.00-19.30
Lisätietoja Tuomas Lepistö - 040 582 0758
Linkki facebook yhteisöön: http://www.facebook.com/event.php?ei...359091&index=1
www.taishinmun.fi
Tai Shin Mun- kungu alkeiskurssi Oulussa
TSM Oulu
0
653
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984