Boikotti, Hyvä!

salametsästys kuriin

Hieno homma tuo matkailuboikotti. Vasta sitten, kun susiasia alkaa tuntua yrittäjien kukkarossa saadaan nämä rikolliset salametsästäjät tuomiolle. Itse olen boikotoinut vuosikausia Pudasjärveä (kotkantappotapausten vuoksi) Euroakaan en ole siihen kuntaan jättänyt. Tosin viime vuosina rikollista toimintaa yritettiin ilmeisesti rajoittaa. Itselläni on kuitenkin ollut parempi mieli!

10

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l.e.mona

      tappavatko matkailu yrittäjät petoja? hyvä tietää en kyllä lähde ikinä enää mihinkään etelän hotelliin tai huvipuistoon,ennen kun nämä lopettavat eläinten tappamisen.menen lappiin hiihtokeskuksiin,siellä ainakin suojellaan susia ja muita petoja. kotkiakin on paljon enempi lapissa,kuin etelä-suomessa.menkäämme siis luostholle lusthin pithon

      • virheitä

        Mitäs jos ensin kävisit koulun loppuun ja opettelisit kirjoittamaan?


      • l.e.mona
        virheitä kirjoitti:

        Mitäs jos ensin kävisit koulun loppuun ja opettelisit kirjoittamaan?

        hippi-humanisti otti kirjoitus virhe kortin esiin.säälittävää.


    • mökkiä vuokraan

      ovat sellasia matkailijoita, ettei montakaan euroa jää paitsi vaikka poissa pysyisivät, onhan mukavammin tilaa rahaturisteille.

      • Juna meni jo

        Luontoharrastajat matkailevat yleensä heille erikseen räätälöidyillä matkoilla ympäri maailmaa. Näitä erikoismatkoja ei todellakaan ole myynnissä matkatoimistojen esitteissä. Useimmiten matkanjohtajana toimii kaksi kulloisenkin alan huippuammattilaista ja ryhmät ovat pieniä kahdesta henkilöstä n. viiteenstoista henkilöön.
        Tässä porukassa jokaisella on yleensä mukanaan kymmenien tuhansien eurojen arvoinen optiikka ( kiikarit, kaukoputket, kamerat ja tietokoneet. Eipä ihme , että et ole kuullut heistä mitään. Useimmiten he liikkuvat huomaamattomasti, lähtevät majoituspaikoista aamuvarhaisella ja palaavat iltamyöhällä. Rahaa tällä matkailijaporukalla kyllä on ja he varmasti käyttävät euroja, kunhan saavat rahoilleen vastinetta. Lisäksi tämän porukan matkailuikä jatkuu lähes eliniän loppuun saakka. Tietämättömyys ei ole synti, mutta kannattaisi kuitenkin vähän ottaa selvää ennenkuin julistaa totuutena jonkun muun kuin oman lompakon paksuutta.
        Olet valitettavasti ajastasi jäljessä!


      • perinteisesti
        Juna meni jo kirjoitti:

        Luontoharrastajat matkailevat yleensä heille erikseen räätälöidyillä matkoilla ympäri maailmaa. Näitä erikoismatkoja ei todellakaan ole myynnissä matkatoimistojen esitteissä. Useimmiten matkanjohtajana toimii kaksi kulloisenkin alan huippuammattilaista ja ryhmät ovat pieniä kahdesta henkilöstä n. viiteenstoista henkilöön.
        Tässä porukassa jokaisella on yleensä mukanaan kymmenien tuhansien eurojen arvoinen optiikka ( kiikarit, kaukoputket, kamerat ja tietokoneet. Eipä ihme , että et ole kuullut heistä mitään. Useimmiten he liikkuvat huomaamattomasti, lähtevät majoituspaikoista aamuvarhaisella ja palaavat iltamyöhällä. Rahaa tällä matkailijaporukalla kyllä on ja he varmasti käyttävät euroja, kunhan saavat rahoilleen vastinetta. Lisäksi tämän porukan matkailuikä jatkuu lähes eliniän loppuun saakka. Tietämättömyys ei ole synti, mutta kannattaisi kuitenkin vähän ottaa selvää ennenkuin julistaa totuutena jonkun muun kuin oman lompakon paksuutta.
        Olet valitettavasti ajastasi jäljessä!

        niin saitoja että kun on hankittu kaikki tavarat kotimaasta niin täällä eikun äksyillään jos jokin ei mene mielen mukaan ja villieläimet pysyvät poissa eikä ole muuta tekemistä kun korvessa huhkia ilman mitään ohjattua toimintaa.
        ja ovat vielä niin koppavaa ja parempaa mielestään.
        ja jos aloitus koski sitä petan boikottia niin toivottavasti jatkavat sitä maailman tappiin asti ei tule ikävä sellaista porukkaa niillä tuskin on rahaa muuta kuin pääpomoilla jotka ostelevat lahjoituksilla noita huvi/muskeliveneitä joita voi sitten särkeä aikansa kuluksi vaikka valaanpyyntialuksen alle ja sellaisethan eivät tänne lahde muutenkaan vaikka täällä olisi susia muualle vietäväksi mitä ei onneksi vielä ole kun taitavat salaperäisesti vielä hävitä loputkin ;)


      • mökkiä vuokralle
        perinteisesti kirjoitti:

        niin saitoja että kun on hankittu kaikki tavarat kotimaasta niin täällä eikun äksyillään jos jokin ei mene mielen mukaan ja villieläimet pysyvät poissa eikä ole muuta tekemistä kun korvessa huhkia ilman mitään ohjattua toimintaa.
        ja ovat vielä niin koppavaa ja parempaa mielestään.
        ja jos aloitus koski sitä petan boikottia niin toivottavasti jatkavat sitä maailman tappiin asti ei tule ikävä sellaista porukkaa niillä tuskin on rahaa muuta kuin pääpomoilla jotka ostelevat lahjoituksilla noita huvi/muskeliveneitä joita voi sitten särkeä aikansa kuluksi vaikka valaanpyyntialuksen alle ja sellaisethan eivät tänne lahde muutenkaan vaikka täällä olisi susia muualle vietäväksi mitä ei onneksi vielä ole kun taitavat salaperäisesti vielä hävitä loputkin ;)

        ovat suomalaiset luonnonsuojelijat, ne jotka kulkevat matkanjohtajiensa perässä kun köyhän talon porsaat, suuntaavaat onneksi ulkomaille, (täällä niitä ei kaivata) venäläisille turisteille vuokrataan mökit, niillä kun vieläkin massia löytyy, eivätkä turhia norpista narise.


      • arvokas elämä
        mökkiä vuokralle kirjoitti:

        ovat suomalaiset luonnonsuojelijat, ne jotka kulkevat matkanjohtajiensa perässä kun köyhän talon porsaat, suuntaavaat onneksi ulkomaille, (täällä niitä ei kaivata) venäläisille turisteille vuokrataan mökit, niillä kun vieläkin massia löytyy, eivätkä turhia norpista narise.

        Pyydän anteeksi kirjoitusvirrrrrrrheitä! Yleensä olen itsekin tarkka suomen kielen oikeellisuudesta. Älykkäät lukijat ymmärsivät onneksi oikein kirjoitukseni tarkoituksen. Mökinvuokraajalle ehkä riittää
        rikkaat venäläiset, mutta koko matkailualalle maailmanlaajuinen boikotti voi kuitenkin olla kohtalokas
        isku. Joten eiköhän olisi jo aika panna salametsästys kuriin.


      • mökkiä vuokralle
        arvokas elämä kirjoitti:

        Pyydän anteeksi kirjoitusvirrrrrrrheitä! Yleensä olen itsekin tarkka suomen kielen oikeellisuudesta. Älykkäät lukijat ymmärsivät onneksi oikein kirjoitukseni tarkoituksen. Mökinvuokraajalle ehkä riittää
        rikkaat venäläiset, mutta koko matkailualalle maailmanlaajuinen boikotti voi kuitenkin olla kohtalokas
        isku. Joten eiköhän olisi jo aika panna salametsästys kuriin.

        joku maailmanlaajuinen boikotti, ryssät sellaselle viittaa kintaalla, parempihan se, ettei kaiken maailman luontoihmiset tule tänne turhia vinkumaan. Ryssät ne on hyviä, kun vuokraavat aina naapurimökitkin, (ettei tule heille häiriöitä muista) mitä lie mafiamiehiä, vaan raha ei haise.
        Kerran ihmetteli pääpomon autonkuljettaja ettei suomessa osata edes tekniikkaa käyttää jos susia pitäisi hengiltä saada ( silloin oli sudet syöneet kylälklä lampaita) heillä homma hoidetaan moottorikelkoilla tai rajavartioiden koptereilla. Fiksuja ovat ja hyviä vuokralaisia.


      • massina
        mökkiä vuokralle kirjoitti:

        joku maailmanlaajuinen boikotti, ryssät sellaselle viittaa kintaalla, parempihan se, ettei kaiken maailman luontoihmiset tule tänne turhia vinkumaan. Ryssät ne on hyviä, kun vuokraavat aina naapurimökitkin, (ettei tule heille häiriöitä muista) mitä lie mafiamiehiä, vaan raha ei haise.
        Kerran ihmetteli pääpomon autonkuljettaja ettei suomessa osata edes tekniikkaa käyttää jos susia pitäisi hengiltä saada ( silloin oli sudet syöneet kylälklä lampaita) heillä homma hoidetaan moottorikelkoilla tai rajavartioiden koptereilla. Fiksuja ovat ja hyviä vuokralaisia.

        se on vain purrut,tuo poikotti,kun lehti kirjoitti ,että ennätys määrä hiihtolomalaisia tulossa lappiin.jos ei ollut tuota poikottia,niin ulkona olisi osa joutunut yöpymään.kyllä mikhän ei ole niin viisas kuin luonnonsuojelia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe