Hieno homma tuo matkailuboikotti. Vasta sitten, kun susiasia alkaa tuntua yrittäjien kukkarossa saadaan nämä rikolliset salametsästäjät tuomiolle. Itse olen boikotoinut vuosikausia Pudasjärveä (kotkantappotapausten vuoksi) Euroakaan en ole siihen kuntaan jättänyt. Tosin viime vuosina rikollista toimintaa yritettiin ilmeisesti rajoittaa. Itselläni on kuitenkin ollut parempi mieli!
Boikotti, Hyvä!
10
362
Vastaukset
- l.e.mona
tappavatko matkailu yrittäjät petoja? hyvä tietää en kyllä lähde ikinä enää mihinkään etelän hotelliin tai huvipuistoon,ennen kun nämä lopettavat eläinten tappamisen.menen lappiin hiihtokeskuksiin,siellä ainakin suojellaan susia ja muita petoja. kotkiakin on paljon enempi lapissa,kuin etelä-suomessa.menkäämme siis luostholle lusthin pithon
- virheitä
Mitäs jos ensin kävisit koulun loppuun ja opettelisit kirjoittamaan?
- l.e.mona
virheitä kirjoitti:
Mitäs jos ensin kävisit koulun loppuun ja opettelisit kirjoittamaan?
hippi-humanisti otti kirjoitus virhe kortin esiin.säälittävää.
- mökkiä vuokraan
ovat sellasia matkailijoita, ettei montakaan euroa jää paitsi vaikka poissa pysyisivät, onhan mukavammin tilaa rahaturisteille.
- Juna meni jo
Luontoharrastajat matkailevat yleensä heille erikseen räätälöidyillä matkoilla ympäri maailmaa. Näitä erikoismatkoja ei todellakaan ole myynnissä matkatoimistojen esitteissä. Useimmiten matkanjohtajana toimii kaksi kulloisenkin alan huippuammattilaista ja ryhmät ovat pieniä kahdesta henkilöstä n. viiteenstoista henkilöön.
Tässä porukassa jokaisella on yleensä mukanaan kymmenien tuhansien eurojen arvoinen optiikka ( kiikarit, kaukoputket, kamerat ja tietokoneet. Eipä ihme , että et ole kuullut heistä mitään. Useimmiten he liikkuvat huomaamattomasti, lähtevät majoituspaikoista aamuvarhaisella ja palaavat iltamyöhällä. Rahaa tällä matkailijaporukalla kyllä on ja he varmasti käyttävät euroja, kunhan saavat rahoilleen vastinetta. Lisäksi tämän porukan matkailuikä jatkuu lähes eliniän loppuun saakka. Tietämättömyys ei ole synti, mutta kannattaisi kuitenkin vähän ottaa selvää ennenkuin julistaa totuutena jonkun muun kuin oman lompakon paksuutta.
Olet valitettavasti ajastasi jäljessä! - perinteisesti
Juna meni jo kirjoitti:
Luontoharrastajat matkailevat yleensä heille erikseen räätälöidyillä matkoilla ympäri maailmaa. Näitä erikoismatkoja ei todellakaan ole myynnissä matkatoimistojen esitteissä. Useimmiten matkanjohtajana toimii kaksi kulloisenkin alan huippuammattilaista ja ryhmät ovat pieniä kahdesta henkilöstä n. viiteenstoista henkilöön.
Tässä porukassa jokaisella on yleensä mukanaan kymmenien tuhansien eurojen arvoinen optiikka ( kiikarit, kaukoputket, kamerat ja tietokoneet. Eipä ihme , että et ole kuullut heistä mitään. Useimmiten he liikkuvat huomaamattomasti, lähtevät majoituspaikoista aamuvarhaisella ja palaavat iltamyöhällä. Rahaa tällä matkailijaporukalla kyllä on ja he varmasti käyttävät euroja, kunhan saavat rahoilleen vastinetta. Lisäksi tämän porukan matkailuikä jatkuu lähes eliniän loppuun saakka. Tietämättömyys ei ole synti, mutta kannattaisi kuitenkin vähän ottaa selvää ennenkuin julistaa totuutena jonkun muun kuin oman lompakon paksuutta.
Olet valitettavasti ajastasi jäljessä!niin saitoja että kun on hankittu kaikki tavarat kotimaasta niin täällä eikun äksyillään jos jokin ei mene mielen mukaan ja villieläimet pysyvät poissa eikä ole muuta tekemistä kun korvessa huhkia ilman mitään ohjattua toimintaa.
ja ovat vielä niin koppavaa ja parempaa mielestään.
ja jos aloitus koski sitä petan boikottia niin toivottavasti jatkavat sitä maailman tappiin asti ei tule ikävä sellaista porukkaa niillä tuskin on rahaa muuta kuin pääpomoilla jotka ostelevat lahjoituksilla noita huvi/muskeliveneitä joita voi sitten särkeä aikansa kuluksi vaikka valaanpyyntialuksen alle ja sellaisethan eivät tänne lahde muutenkaan vaikka täällä olisi susia muualle vietäväksi mitä ei onneksi vielä ole kun taitavat salaperäisesti vielä hävitä loputkin ;) - mökkiä vuokralle
perinteisesti kirjoitti:
niin saitoja että kun on hankittu kaikki tavarat kotimaasta niin täällä eikun äksyillään jos jokin ei mene mielen mukaan ja villieläimet pysyvät poissa eikä ole muuta tekemistä kun korvessa huhkia ilman mitään ohjattua toimintaa.
ja ovat vielä niin koppavaa ja parempaa mielestään.
ja jos aloitus koski sitä petan boikottia niin toivottavasti jatkavat sitä maailman tappiin asti ei tule ikävä sellaista porukkaa niillä tuskin on rahaa muuta kuin pääpomoilla jotka ostelevat lahjoituksilla noita huvi/muskeliveneitä joita voi sitten särkeä aikansa kuluksi vaikka valaanpyyntialuksen alle ja sellaisethan eivät tänne lahde muutenkaan vaikka täällä olisi susia muualle vietäväksi mitä ei onneksi vielä ole kun taitavat salaperäisesti vielä hävitä loputkin ;)ovat suomalaiset luonnonsuojelijat, ne jotka kulkevat matkanjohtajiensa perässä kun köyhän talon porsaat, suuntaavaat onneksi ulkomaille, (täällä niitä ei kaivata) venäläisille turisteille vuokrataan mökit, niillä kun vieläkin massia löytyy, eivätkä turhia norpista narise.
- arvokas elämä
mökkiä vuokralle kirjoitti:
ovat suomalaiset luonnonsuojelijat, ne jotka kulkevat matkanjohtajiensa perässä kun köyhän talon porsaat, suuntaavaat onneksi ulkomaille, (täällä niitä ei kaivata) venäläisille turisteille vuokrataan mökit, niillä kun vieläkin massia löytyy, eivätkä turhia norpista narise.
Pyydän anteeksi kirjoitusvirrrrrrrheitä! Yleensä olen itsekin tarkka suomen kielen oikeellisuudesta. Älykkäät lukijat ymmärsivät onneksi oikein kirjoitukseni tarkoituksen. Mökinvuokraajalle ehkä riittää
rikkaat venäläiset, mutta koko matkailualalle maailmanlaajuinen boikotti voi kuitenkin olla kohtalokas
isku. Joten eiköhän olisi jo aika panna salametsästys kuriin. - mökkiä vuokralle
arvokas elämä kirjoitti:
Pyydän anteeksi kirjoitusvirrrrrrrheitä! Yleensä olen itsekin tarkka suomen kielen oikeellisuudesta. Älykkäät lukijat ymmärsivät onneksi oikein kirjoitukseni tarkoituksen. Mökinvuokraajalle ehkä riittää
rikkaat venäläiset, mutta koko matkailualalle maailmanlaajuinen boikotti voi kuitenkin olla kohtalokas
isku. Joten eiköhän olisi jo aika panna salametsästys kuriin.joku maailmanlaajuinen boikotti, ryssät sellaselle viittaa kintaalla, parempihan se, ettei kaiken maailman luontoihmiset tule tänne turhia vinkumaan. Ryssät ne on hyviä, kun vuokraavat aina naapurimökitkin, (ettei tule heille häiriöitä muista) mitä lie mafiamiehiä, vaan raha ei haise.
Kerran ihmetteli pääpomon autonkuljettaja ettei suomessa osata edes tekniikkaa käyttää jos susia pitäisi hengiltä saada ( silloin oli sudet syöneet kylälklä lampaita) heillä homma hoidetaan moottorikelkoilla tai rajavartioiden koptereilla. Fiksuja ovat ja hyviä vuokralaisia. - massina
mökkiä vuokralle kirjoitti:
joku maailmanlaajuinen boikotti, ryssät sellaselle viittaa kintaalla, parempihan se, ettei kaiken maailman luontoihmiset tule tänne turhia vinkumaan. Ryssät ne on hyviä, kun vuokraavat aina naapurimökitkin, (ettei tule heille häiriöitä muista) mitä lie mafiamiehiä, vaan raha ei haise.
Kerran ihmetteli pääpomon autonkuljettaja ettei suomessa osata edes tekniikkaa käyttää jos susia pitäisi hengiltä saada ( silloin oli sudet syöneet kylälklä lampaita) heillä homma hoidetaan moottorikelkoilla tai rajavartioiden koptereilla. Fiksuja ovat ja hyviä vuokralaisia.se on vain purrut,tuo poikotti,kun lehti kirjoitti ,että ennätys määrä hiihtolomalaisia tulossa lappiin.jos ei ollut tuota poikottia,niin ulkona olisi osa joutunut yöpymään.kyllä mikhän ei ole niin viisas kuin luonnonsuojelia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602