En halua ketään tuomita, mutta kun itse vastikään odotin esikoistani (vauveli nyt reipas 9kk), niin olin ihmeissäni, että rv10 eka ultrassa ruudusta katselikin oikea vauva! Siis sillä oli pää, pieni masu, jalat ja kädet, joita se heilutteli.
Mä en oikeasti ollut edes ikinä ajatellut, että abortoitavat sikiöt ovat jo oikeita vauvoja. Ja nyt olen järkyttynyt!
Mutta jokaisella on oma tarinansa ja jokainen tekee varmasti kuten parhaakseen näkee ja abortti on jokaisen henk.koht juttu. Luojan kiitos, ettei mun ole tarvinnut ikinä käydä läpi sitä, että teenk abortin vai en. Voimia vaan niille jotka joutuu.
10 viikkoinen sikiö
EsikoinenKesäkuu
1
468
Vastaukset
- satuapa*
Onnea onnellisesta perheenlisäyksestäsi!
Yli 60 % aborteista tehdään nykyään ennen 7. raskausviikkoa. Mutta oikeassa olet, ei siihen tosiaan kenenkään toivo joutuvan, mutta valitettavasti kaikkien kohdalla ei onni suosi niin että raskaaksi tulisi vain silloin, kun on mahdollisuus lapsi synnyttää ja myös kasvattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462