Murad avain arasvaisen ihon hoitoon

Heinävesi1

Kokeilkaa Murad tuotteita ja kasvohoitoja akneihon hoitoon. Taatusti tehoaa.

Olen itse käyttänyt ko tuotetta nyt pari vuotta ja ihoni pysyy paljon parempana. Väri on tasaisempi ja mustapäät vähentyneet huomattavasti ja ihon kiiltäminen rauhoittunut.
Toki käyn silti kerran kuussa ihon puhdistuksessa ja sen lisäksi tehokas kotihoito, niin kyllä iho paranee.

Googleta Murad niin saat lisää tietoja. Suomessa sarjaa myyvät jotkut apteekit ja kosmetologit.

Suomessa vielä hiukan tuntemattomampi sarja, mutta Usa:ssa suosittu.
Monet kuuluisuudet vannovat sarjan nimeen.

Itse olen kärsinyt aknesta teini-iästä saakka (nyt olen 35v.) Olen kokeillut roa-kuurit yms. mutta vasta Muradista löytyi minulle ratkaisu. Kosmetologini suositteli sarjaa.

Sarja on hintava, mutta myös tuloksia tulee joten raha ei mene haaskuuseen.

Ota tämä todellakin varteen otettavana vinkkinä, koska oman kokemuksen kautta tiedän, mitä akneiho voi pahimmillaan olla.

14

3630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselen

      Oon ite kattellu tota sarjaa kans hqhairissa (jos oikein muistan) ja vaikuttais kyllä ihan lupaavalta. Mulla vaan on se, että mun iho ei oikeestaan oo olleenkaan rasvainen, vaan oikeastaan pintakuiva. Naama on silti kuitenkin täynnä isoja tulehduksia. Mietinkin, että onkohan tämä sarja liian pesevä ja kuivattava? Ja mitä tuotteita itse käytät? Muradilla kun on kaiken maailman täsmätuotteita ja muuta.

      • Heinävesi2

        Eli etsi kosmetologi joka käyttää hoidoissaan tätä sarjaa. Hän osaa neuvoa, mitkä ovat sinun pintakuivalle ihollesi oikeat tuotteet. Tämä on tärkeää.

        Minulla on myös pintakuiva iho ja käytän akne ihon hoitoon tarkoitettua pesuainetta, sitten kasvovesi, hoitoaine joka pitää huokoset puhtaampina ( niitäkin on anakin paria toinen kosteuttavampi ja toinen kuivattavampi) jä tämän jälkeen kosteusvoide sekä silm ymp. voide. Sekä silloin tällöin joko kosteuttava tai akneihon naamio vaihdellen.

        Mutta yhtä tärkeää kotihoitotuotteiden lisäksi on kuukausittainen murad tuotteilla tehtä kuorinta ja ihon puhdistus mustapäistä kosmetologilla. Olen huomannut että siitä en voi tinkiä. Jos yritän venyttää käyntikerrat joka toiseen kuukauteen, huomaan sen heti ihon kunnossa iho muuttuu jotenkin "paksummaksi" ja mustapäät heti lisääntyvät.

        Ja jos reissaat Tallinnassa osta tuotteet sieltä Kaubamajasta kosmetiikkaosastolta niin säästät huimasti. Hinnat ovat n. 40% edullisemmat kuin täällä Suomessa. Tässä tuli neuvoja..


      • kyselen taas
        Heinävesi2 kirjoitti:

        Eli etsi kosmetologi joka käyttää hoidoissaan tätä sarjaa. Hän osaa neuvoa, mitkä ovat sinun pintakuivalle ihollesi oikeat tuotteet. Tämä on tärkeää.

        Minulla on myös pintakuiva iho ja käytän akne ihon hoitoon tarkoitettua pesuainetta, sitten kasvovesi, hoitoaine joka pitää huokoset puhtaampina ( niitäkin on anakin paria toinen kosteuttavampi ja toinen kuivattavampi) jä tämän jälkeen kosteusvoide sekä silm ymp. voide. Sekä silloin tällöin joko kosteuttava tai akneihon naamio vaihdellen.

        Mutta yhtä tärkeää kotihoitotuotteiden lisäksi on kuukausittainen murad tuotteilla tehtä kuorinta ja ihon puhdistus mustapäistä kosmetologilla. Olen huomannut että siitä en voi tinkiä. Jos yritän venyttää käyntikerrat joka toiseen kuukauteen, huomaan sen heti ihon kunnossa iho muuttuu jotenkin "paksummaksi" ja mustapäät heti lisääntyvät.

        Ja jos reissaat Tallinnassa osta tuotteet sieltä Kaubamajasta kosmetiikkaosastolta niin säästät huimasti. Hinnat ovat n. 40% edullisemmat kuin täällä Suomessa. Tässä tuli neuvoja..

        Paljon tuotteet maksaa Kaubamajassa?

        http://www.hqhair.com/search?currency=EUR&searchString=murad&cid=221357

        Tuolla esim. putsari maksaa 23.50e, eli tuo on varmaa yksi halvimmista paikoista ostaa noita tuotteita?

        Mitä tuotteita itse käytät noista?

        Ja kiitos neuvoista ja vinkeistä!


      • Heinävesi3
        kyselen taas kirjoitti:

        Paljon tuotteet maksaa Kaubamajassa?

        http://www.hqhair.com/search?currency=EUR&searchString=murad&cid=221357

        Tuolla esim. putsari maksaa 23.50e, eli tuo on varmaa yksi halvimmista paikoista ostaa noita tuotteita?

        Mitä tuotteita itse käytät noista?

        Ja kiitos neuvoista ja vinkeistä!

        Näitä käytän, ovat sekalaisessa järjestyksessä.
        Acne Clarifying Toner- kasvovesi, käytän joka päivä
        Acne Clarifying Cleanser- puhdistusaine, joka päivä
        Vitalic Energizing Pomegrante Moisturizer-kosteusvoide, vaihdelen toise kosteusvoiteen kanssa joka päivä
        Acne Clarifying Mask-kasvonaamio, loistava, pari kertaa vko. Tämän hinta kaubamajassa 24,20 euroa joten tässä esimerkkiä hinnoista. Muiden hintoja en muista, mutta ovat mielestäni edullisempia kuin netin kautta.
        Age Reform Skin Perfecting Lotion-kosteusvoide
        Vitalic Energizing Pomegrante Lip Therapy SPF15- loistava huulirasva
        Anti Ageing Night Reform Treatment-hoitovoide jonka ostin uteliaisuuttani hyvä
        Advanced Performance AHA/BHA Exfoliating Cleanser-kuoriva puhdistusaine jota käytän 3-4 kertaa vko
        Acne Exfoliating Blemish Treatment Gel- huokoset puhtaana pitävä hoitogeeli, joka päivä
        Redness Therapy Recovery Treatment Gel- kuulemma hyvä ihon punaisuutta vähentä geeli, en ole kokeillut
        Clear Skin Starter Kit- kokeile tätä aluksi testipakettina, siitä minäkin aloitin.
        Advanced Performance Moisture Silk Eye Gel-silmänympärysgeeli jota käytän joka päivä

        Kiva kun voin kertoa muillekin tästä sarjasta, koska olen itse niin tyytyväinen. En vaihda sarjaa helpolla, voin nimittäin vanhetessani vaihtaa vain tuotteet sopivimpiin, sekin on tässä hyvä.


      • Heinävesi4
        Heinävesi3 kirjoitti:

        Näitä käytän, ovat sekalaisessa järjestyksessä.
        Acne Clarifying Toner- kasvovesi, käytän joka päivä
        Acne Clarifying Cleanser- puhdistusaine, joka päivä
        Vitalic Energizing Pomegrante Moisturizer-kosteusvoide, vaihdelen toise kosteusvoiteen kanssa joka päivä
        Acne Clarifying Mask-kasvonaamio, loistava, pari kertaa vko. Tämän hinta kaubamajassa 24,20 euroa joten tässä esimerkkiä hinnoista. Muiden hintoja en muista, mutta ovat mielestäni edullisempia kuin netin kautta.
        Age Reform Skin Perfecting Lotion-kosteusvoide
        Vitalic Energizing Pomegrante Lip Therapy SPF15- loistava huulirasva
        Anti Ageing Night Reform Treatment-hoitovoide jonka ostin uteliaisuuttani hyvä
        Advanced Performance AHA/BHA Exfoliating Cleanser-kuoriva puhdistusaine jota käytän 3-4 kertaa vko
        Acne Exfoliating Blemish Treatment Gel- huokoset puhtaana pitävä hoitogeeli, joka päivä
        Redness Therapy Recovery Treatment Gel- kuulemma hyvä ihon punaisuutta vähentä geeli, en ole kokeillut
        Clear Skin Starter Kit- kokeile tätä aluksi testipakettina, siitä minäkin aloitin.
        Advanced Performance Moisture Silk Eye Gel-silmänympärysgeeli jota käytän joka päivä

        Kiva kun voin kertoa muillekin tästä sarjasta, koska olen itse niin tyytyväinen. En vaihda sarjaa helpolla, voin nimittäin vanhetessani vaihtaa vain tuotteet sopivimpiin, sekin on tässä hyvä.

        ihmetellyt, miksi tästä Murad- sarjasta on vähän puhetta tällä palstalla.

        Koska se on lostava, ihotautilääkärin kehittämä. Toki en minäkään tiennyt sarjasta ennen kuin kosmetologini sitä suositteli...

        AP


      • ..........
        Heinävesi4 kirjoitti:

        ihmetellyt, miksi tästä Murad- sarjasta on vähän puhetta tällä palstalla.

        Koska se on lostava, ihotautilääkärin kehittämä. Toki en minäkään tiennyt sarjasta ennen kuin kosmetologini sitä suositteli...

        AP

        Oho no kyllä nuo näyttää olevan Kaubamajassa sitten halvempia (hqhairissa tuo naamio maksaa päälle kolmekymppiä). Täytynee siis lähteä Tallinnaan!


      • kokeilen
        .......... kirjoitti:

        Oho no kyllä nuo näyttää olevan Kaubamajassa sitten halvempia (hqhairissa tuo naamio maksaa päälle kolmekymppiä). Täytynee siis lähteä Tallinnaan!

        Kiitti vinkeistä, innostuin tilaamaan Murad-tuotteita omalle ongelmaiholleni. Mä tilasin pari tuotetta strawberry netistä ja vielä pari tuotetta lisää Fruugosta. Mulla on pintakuiva rasvainen iho, epäpuhtauksia pukkaa ja ikää kohta 40 vuotta. En tilannut acne-sarjan tuotteita, koska pelkäsin niiden olevan liian kuivattavia tai muuten liian "ärtsyjä". Nyt vaan oottelen, että tuotteet tulee postissa ja pääsen testailemaan :)


      • kysymys...
        kokeilen kirjoitti:

        Kiitti vinkeistä, innostuin tilaamaan Murad-tuotteita omalle ongelmaiholleni. Mä tilasin pari tuotetta strawberry netistä ja vielä pari tuotetta lisää Fruugosta. Mulla on pintakuiva rasvainen iho, epäpuhtauksia pukkaa ja ikää kohta 40 vuotta. En tilannut acne-sarjan tuotteita, koska pelkäsin niiden olevan liian kuivattavia tai muuten liian "ärtsyjä". Nyt vaan oottelen, että tuotteet tulee postissa ja pääsen testailemaan :)

        Hei ootko aiemmin tilannut tuolta fruugosta? Onko luotettava paikka?


      • Heinävesi4
        kysymys... kirjoitti:

        Hei ootko aiemmin tilannut tuolta fruugosta? Onko luotettava paikka?

        Kun aloitatte Murad tuotteiden käytön. älkää säikähtäkö vaikka iho parin ensimmäisen kuukauden aikana vain pahenee. Nimittäin sen jälkeen alkaa aknen paraneminen.

        Näin kävi minullekin, kun aloitin sarjan käytön.

        Ja sinä joka tilasit tuotteita parista paikasta, niin mitä tuotteita valitsit, jos et Akne- ihon sarjaa ottanut?
        Ihan uteliaisuudestani kyselen.

        AP


    • I hope

      Voisin kertoa omia kokemuksia kyseisestä Muradin Acne linjasta. Kun löysin sarjan pari kuukautta sitten, ihmettelin kun en tietoa juurikaan Suomeksi löytänyt ko. sarjasta. Luin kuitenkin paljon positiivisia kokemuksia tuotteista ja niinpä tilasin niitä itselleni netistä. (Lookfantastic ja strawberry net)

      Oikeastaan tiesin heti, että tämä on luultavasti se THE sarja minulle, se oikea. Tässä yhteydessä voisin mainita, että olen kokeillut Cliniquet, Dr.Hauschkat, Dermalogican, Ole Henriksenin, kaiken maailman suolaliuokset ja muut "hömpät". Mikään ei toiminut oikealla tavalla, sain ihoni jopa pahempaan kuntoon (varsinkin Cliniquen tuotteilla, en suosittele kenellekkään acne ihoiselle niitä!) Olen käyttänyt Muradia n. 4vk ja kokemut on varsin positiivisia. Sivuillahan luvataan, että 4viikossa pitäisi olla puhdas iho. No, minulla ei vielä ole, mutta tuntuu, että kokoajan mennään parempaan suuntaan! Ja se on tärkeää se. Maltti on siis valttia! Sarjassa on myös mahtava tuote, mikä auttaa vaalentamaan akne arpia. Itselläni ei ole kunnon arpia, vaan sellaisia punaisia plänttejä. Ja niihin tuo siis toimii!

      Naisille vielä sen verran, että kannattaa kiinnittää huomiota myös meikkivoiteeseen. Itse käytän mineraalimeikkiä ja iho kiittää. Kaikki muut silikonit ja muut "jäteöljyt" mitä nestemäisissä meikkivoiteissa käytetään tukkii ihoani vielä kahta kauheammin. Mineraalimeikit hengittää, joten niiden takia ei uusia epäpuhtauksia pääse syntymään.

      Näiden tuotteiden lisäksi riittävä vedenjuonti, omega3 ja suht. terveellinen ruokavalio, niin täydellinen iho on saavutettavissa.:) Ihmettelen, miksi Suomessa tästä ei juurikaan tiedetä, koska kyseessä on mahtava sarja. Koko kirjoitukseni pointti oli siis se, että SUOSITTELEN KOKEILEMAAN MURADIA.

      • I Hope

        Haluaisin vielä mainita asiasta, mistä joillakin näyttää olevan epäselvyyksiä. Muradin tuotteet ei kuivata tai ärsytä ainakaan omaa ihoani, mikä on jonkun verran pintakuiva, rasvainen ja myös vähän herkkä. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että tuotteet on kehitetty Usan paahtavassa auringon paisteessa, joten sarjan kosteusvoiteet on hyviä Suomessa lähinnä vain kesällä. Oikea kosteusvoide on muuten todella tärkeää. Liian paksu tukkii, liian kosteusköyhä taas pistää ihon lisäämään talituotantoa. Itse käytän talvella kosteusnaamioita ja Dermalogican Active Moist kosteusvoidetta.


      • kokeilen
        I Hope kirjoitti:

        Haluaisin vielä mainita asiasta, mistä joillakin näyttää olevan epäselvyyksiä. Muradin tuotteet ei kuivata tai ärsytä ainakaan omaa ihoani, mikä on jonkun verran pintakuiva, rasvainen ja myös vähän herkkä. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että tuotteet on kehitetty Usan paahtavassa auringon paisteessa, joten sarjan kosteusvoiteet on hyviä Suomessa lähinnä vain kesällä. Oikea kosteusvoide on muuten todella tärkeää. Liian paksu tukkii, liian kosteusköyhä taas pistää ihon lisäämään talituotantoa. Itse käytän talvella kosteusnaamioita ja Dermalogican Active Moist kosteusvoidetta.

        Minä tilasin itselleni normaali/sekaihon tuotteita. Odottelen puhd.vaahtoa, kasvovettä ja kost.voidetta, sekä kasvonaamiota tulevaksi. En ole aikaisemmin tilannut Fruugosta, mutta ainakin ostaminen sieltä oli helppoa. Tänään oli tullut s-postiini viesti, että tilaustani käsitellään. Strawberry net on sitäkin tutumpi ja erittäin luotettava ostospaikka :)

        Mä olen kokeillut ongelmaiholleni monia eri merkkejä...mm. exuviance, clinique, dr.haushckaa...Kokeilen mielenkiinnolla tän Muradin. Jos ei oo sopivaa, sitten on pakko palata exuviancen pariin.! Sitä ikävä kyllä ei voi tilata ulkomailta?!


      • I Hope
        I Hope kirjoitti:

        Haluaisin vielä mainita asiasta, mistä joillakin näyttää olevan epäselvyyksiä. Muradin tuotteet ei kuivata tai ärsytä ainakaan omaa ihoani, mikä on jonkun verran pintakuiva, rasvainen ja myös vähän herkkä. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että tuotteet on kehitetty Usan paahtavassa auringon paisteessa, joten sarjan kosteusvoiteet on hyviä Suomessa lähinnä vain kesällä. Oikea kosteusvoide on muuten todella tärkeää. Liian paksu tukkii, liian kosteusköyhä taas pistää ihon lisäämään talituotantoa. Itse käytän talvella kosteusnaamioita ja Dermalogican Active Moist kosteusvoidetta.

        Muradista on muuten vielä juteltu joskus täällä http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439740 kannattaa tsekata jos on kiinnostunut ko. sarjasta!


    • Anonyymi

      Mahtava tuo yövoide, ihan paras!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe