Akne ongelmaiset tsekatkaa!

utelias

Eksyin vahingossa surffaillessani tohtori Muradin sivuille joissa oli aika hyviä ennen ja jälkeen kuvia aknesta. Onkohan kellään tietoo saako sarjaa Suomesta ja jos saa niin mistä?
Tässä osoite www.acnecomplex.net

18

3679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liina

      voi jumalauta!
      kun täältä ei saa mitään muuta kuin jotain lumenen ym paskoja sarjoja.
      eikä ymmärrä niin paljoa että uskaltaisi tilata tuolta.tosin voi olla vain hyvää mainosta!
      voisiko joku kertoa tästä sarjasta?
      todella tarvitsisin apua :(

      • Chris

        Minulla on kokemusta muradista.Olen lukenut siitä jo vuosia sitten ulkomaisista lehdistä ja se on Jenkeissä iso juttu.Äijä itse on arvostettu ihotautilääkäri ja tutkija.Sillä on useita patentteja jne. hän on ensimmäisenä keksinyt miten C-vitamiini saadaan "säilymään tuoreena" ja hänellä onkin sellainen erikoissarja c-vitamiinituotteita.
        Olen itse tilannut niitä suoraan Jenkeistä aiemmin mutta nyt kun yritin tilata vastasivat että Suomessa on jo Maahantuoja.Olin
        aivan ällistynyt että kerrankin suomeen tulee jotakin uutta.Soitin maahantuojalle joka on carpelan cosmetics ja he kertoivat että tuotteita saa Helsingistä vasta yhdestä liikkeestä ja nettikaupasta.Kysele sieltä.
        Tosin en osaa sanoa aknesarjan tehosta mutta jos itselläni olisi ongelmia sen suhteen varmasti kokeilisin.Toivottavasti saat avun ongelmiisi.


      • lisää tietoa
        Chris kirjoitti:

        Minulla on kokemusta muradista.Olen lukenut siitä jo vuosia sitten ulkomaisista lehdistä ja se on Jenkeissä iso juttu.Äijä itse on arvostettu ihotautilääkäri ja tutkija.Sillä on useita patentteja jne. hän on ensimmäisenä keksinyt miten C-vitamiini saadaan "säilymään tuoreena" ja hänellä onkin sellainen erikoissarja c-vitamiinituotteita.
        Olen itse tilannut niitä suoraan Jenkeistä aiemmin mutta nyt kun yritin tilata vastasivat että Suomessa on jo Maahantuoja.Olin
        aivan ällistynyt että kerrankin suomeen tulee jotakin uutta.Soitin maahantuojalle joka on carpelan cosmetics ja he kertoivat että tuotteita saa Helsingistä vasta yhdestä liikkeestä ja nettikaupasta.Kysele sieltä.
        Tosin en osaa sanoa aknesarjan tehosta mutta jos itselläni olisi ongelmia sen suhteen varmasti kokeilisin.Toivottavasti saat avun ongelmiisi.

        mikä toi tollanen sarja on?
        en ole ikinä kuullutkaan vaikka olen netissä paljon tietoa lukenu akneihole tark tuotteista/hoidoista?
        jos joku tietää lisää niin :)


      • Chris
        lisää tietoa kirjoitti:

        mikä toi tollanen sarja on?
        en ole ikinä kuullutkaan vaikka olen netissä paljon tietoa lukenu akneihole tark tuotteista/hoidoista?
        jos joku tietää lisää niin :)

        Voit käydä lukemassa itse lisää sivuilta www.murad.com Teksti on tietty englanninkielistä mutta pakko tyytyä siihen kunnes tulee jotain tietoa suomeks.
        Maailmassa on kuule niin paljon sarjoja että ei ole mikään ihme vaikka et olisikaan siihen törmännyt.
        Siitä on yli vuosi kun subilta tuli E-entertainment ohjelma ja silloin siinä haastateltiin Muradia ja kerrottiin kuinka suosittu se on Jenkeissä.
        Myöskin Fab Fivessä oli tässä taannoin jakso jossa yhdelle homppeli kundille tehtiin kasvohoito muradin tuotteilla eli kyllä siitä on tullut jo jotain suomessakin.
        Helsingissä myydään Nailfixissä jo niitä ja heillä on myös nettimyynti. Osoite on www.nailfix.fi


      • ----------
        Chris kirjoitti:

        Voit käydä lukemassa itse lisää sivuilta www.murad.com Teksti on tietty englanninkielistä mutta pakko tyytyä siihen kunnes tulee jotain tietoa suomeks.
        Maailmassa on kuule niin paljon sarjoja että ei ole mikään ihme vaikka et olisikaan siihen törmännyt.
        Siitä on yli vuosi kun subilta tuli E-entertainment ohjelma ja silloin siinä haastateltiin Muradia ja kerrottiin kuinka suosittu se on Jenkeissä.
        Myöskin Fab Fivessä oli tässä taannoin jakso jossa yhdelle homppeli kundille tehtiin kasvohoito muradin tuotteilla eli kyllä siitä on tullut jo jotain suomessakin.
        Helsingissä myydään Nailfixissä jo niitä ja heillä on myös nettimyynti. Osoite on www.nailfix.fi

        mitä noista muradin tuotteista kannattaa käyttää akneihoon. Ei ollu tuolla sivulla tietoa tuotteesta sen enempää. Kallista ostaa kaikki.


      • chris
        ---------- kirjoitti:

        mitä noista muradin tuotteista kannattaa käyttää akneihoon. Ei ollu tuolla sivulla tietoa tuotteesta sen enempää. Kallista ostaa kaikki.

        En osaa kertoa siitä akne sarjasta mutta murad sarjassa on numeroitu kaikki tuotteet 1,2 ja 3.
        1 on puhdistus 2 on hoito sekä korjaus ja kolmonen kosteutus sekä suojaus eli ois hyvä olla vähintään perussetti eli 1 kutakin.2 on kuitenkin tehokkain eli jos haluaa pärjätä yhdellä tai kokeilla sarjaa kannattaa aloittaa kakkosella.
        Ota yhteys myyjään , eiköhän ne ole koulutettuja.


      • vitamiinifaktaa
        Chris kirjoitti:

        Minulla on kokemusta muradista.Olen lukenut siitä jo vuosia sitten ulkomaisista lehdistä ja se on Jenkeissä iso juttu.Äijä itse on arvostettu ihotautilääkäri ja tutkija.Sillä on useita patentteja jne. hän on ensimmäisenä keksinyt miten C-vitamiini saadaan "säilymään tuoreena" ja hänellä onkin sellainen erikoissarja c-vitamiinituotteita.
        Olen itse tilannut niitä suoraan Jenkeistä aiemmin mutta nyt kun yritin tilata vastasivat että Suomessa on jo Maahantuoja.Olin
        aivan ällistynyt että kerrankin suomeen tulee jotakin uutta.Soitin maahantuojalle joka on carpelan cosmetics ja he kertoivat että tuotteita saa Helsingistä vasta yhdestä liikkeestä ja nettikaupasta.Kysele sieltä.
        Tosin en osaa sanoa aknesarjan tehosta mutta jos itselläni olisi ongelmia sen suhteen varmasti kokeilisin.Toivottavasti saat avun ongelmiisi.

        C-vitamiini ei imeydy ihon läpi. Eli yksi hevon hailee minkälaisen uuden c-vitamiinikeksinnön kyseisen sarjan keulakuva kertoo keksineensä, ihon läpi se ei pääse. Iholle ei ole mitään hyötyä muusta kuin tietyistä rasvoista ja öljyistä ja niiden eri muodoista ja seoksista. Toki se on hienoa ja ihanaa pistää paljon rahaa jänniin purkkeihin jotka lupaavat kuun taivaalta vaikka ihan oikeasti ja tutkitusti jopa apteekin perusvoiteella pääsee parempaan lopputulokseen kunhan sen kosteutusteho on ihotyypille sopiva.


      • perkele
        Chris kirjoitti:

        Voit käydä lukemassa itse lisää sivuilta www.murad.com Teksti on tietty englanninkielistä mutta pakko tyytyä siihen kunnes tulee jotain tietoa suomeks.
        Maailmassa on kuule niin paljon sarjoja että ei ole mikään ihme vaikka et olisikaan siihen törmännyt.
        Siitä on yli vuosi kun subilta tuli E-entertainment ohjelma ja silloin siinä haastateltiin Muradia ja kerrottiin kuinka suosittu se on Jenkeissä.
        Myöskin Fab Fivessä oli tässä taannoin jakso jossa yhdelle homppeli kundille tehtiin kasvohoito muradin tuotteilla eli kyllä siitä on tullut jo jotain suomessakin.
        Helsingissä myydään Nailfixissä jo niitä ja heillä on myös nettimyynti. Osoite on www.nailfix.fi

        Tuotteen nimi Hinta
        Anti-Aging Blemish Treatment 100 ml 74,00 €
        Blemish Spot Treatment 15 ml 26,50 €
        Clarifying Cleanser 200 ml 41,50 €
        Clarifying Mask 75 g 53,00 €
        Clarifying Toner 150 ml 29,00 €
        Exfoliating Blemish Treatment Gel 100 ml 74,00 €
        Moisturizing Blemish Treatment Gel 75 ml 53,00 €


      • ikuisesti nuori kanssasisar
        vitamiinifaktaa kirjoitti:

        C-vitamiini ei imeydy ihon läpi. Eli yksi hevon hailee minkälaisen uuden c-vitamiinikeksinnön kyseisen sarjan keulakuva kertoo keksineensä, ihon läpi se ei pääse. Iholle ei ole mitään hyötyä muusta kuin tietyistä rasvoista ja öljyistä ja niiden eri muodoista ja seoksista. Toki se on hienoa ja ihanaa pistää paljon rahaa jänniin purkkeihin jotka lupaavat kuun taivaalta vaikka ihan oikeasti ja tutkitusti jopa apteekin perusvoiteella pääsee parempaan lopputulokseen kunhan sen kosteutusteho on ihotyypille sopiva.

        Yleensä apteekin perusvoiteet sisältävät pääasiallisesti edullisia ja ei allergisoivia raaka-aineita.Yksi pääraaka-aineista on mineraaliöljy,joka on halpaa ja hyvin siedettyä.
        mineraaliöljyn molekyylikoko on suuri ja iho ei pysty( kaikeksi onneksi )tätä käyttämään hyväkseen eli kosteuttamaan ihoa.Tiedäthän tunteen,jonka halpa vartalovoide tai huulirasva aiheuttaa.
        Kerran käytettyäsi iho vaatii enemmän ja enemmän rasvaa ja kuivuu entuudestaan.
        Mineraaliöljy ei anna ihon hengittää vaan tukkii.Vitamiinien ihonläpäisykyky on hyvä ja samaten luonnonöljyjen.C-vitamiini taistelee vapaiden radikaalien aiheuttamaa ihon vanhenemista vastaan.Se myös ehkäisee tätä prosessia.
        Kysymys on siis ympäristön haittatekijöiden aiheuttamien vaurioiden ehkäisystä ja korjaamisesta.
        Tohtori Murad on USA:n johtavia ihotautilääkäreitä ja 68 vuotiaaksi mielestäni hyvin nuorekas.
        Kosmetiikkaa on maailmassa yllin kyllin ja jokainen ostaa tarpeittensa ja omien päätelmiensä perusteella tuotteita.Itse olen tarkkaan perehtynyt tuotteiden sisältöihin ja seuraan mielenkiinnolla tieteen uusia läpimurtoja.
        Apteekin perusvoiteilla on vankka kannattajakuntansa ja minä en kuulu niihin.Täytyy myös myöntää että uskoakseni minun tulevaisuuteni näyttää heitä valoisammalta.
        Ihoni on fantastinen ja oloni samaten.Noudatan myös tarkasti Muradin lisäravinteiden nauttimisen ohjetta ja ruokavaliota jossa C-vitamiinia on riittävästi. C-vitamiinin hyvää tekevät vaikutukset ovat olleet yleisesti kosmetiikkateollisuuden tiedossa ja useiden laboratorioiden työn alla vuosikymmeniä.Kyse on vain siitä, että kuka sen pystyy varastoimaan tuotteeseen sen hapettumatta.


      • kaisa
        ikuisesti nuori kanssasisar kirjoitti:

        Yleensä apteekin perusvoiteet sisältävät pääasiallisesti edullisia ja ei allergisoivia raaka-aineita.Yksi pääraaka-aineista on mineraaliöljy,joka on halpaa ja hyvin siedettyä.
        mineraaliöljyn molekyylikoko on suuri ja iho ei pysty( kaikeksi onneksi )tätä käyttämään hyväkseen eli kosteuttamaan ihoa.Tiedäthän tunteen,jonka halpa vartalovoide tai huulirasva aiheuttaa.
        Kerran käytettyäsi iho vaatii enemmän ja enemmän rasvaa ja kuivuu entuudestaan.
        Mineraaliöljy ei anna ihon hengittää vaan tukkii.Vitamiinien ihonläpäisykyky on hyvä ja samaten luonnonöljyjen.C-vitamiini taistelee vapaiden radikaalien aiheuttamaa ihon vanhenemista vastaan.Se myös ehkäisee tätä prosessia.
        Kysymys on siis ympäristön haittatekijöiden aiheuttamien vaurioiden ehkäisystä ja korjaamisesta.
        Tohtori Murad on USA:n johtavia ihotautilääkäreitä ja 68 vuotiaaksi mielestäni hyvin nuorekas.
        Kosmetiikkaa on maailmassa yllin kyllin ja jokainen ostaa tarpeittensa ja omien päätelmiensä perusteella tuotteita.Itse olen tarkkaan perehtynyt tuotteiden sisältöihin ja seuraan mielenkiinnolla tieteen uusia läpimurtoja.
        Apteekin perusvoiteilla on vankka kannattajakuntansa ja minä en kuulu niihin.Täytyy myös myöntää että uskoakseni minun tulevaisuuteni näyttää heitä valoisammalta.
        Ihoni on fantastinen ja oloni samaten.Noudatan myös tarkasti Muradin lisäravinteiden nauttimisen ohjetta ja ruokavaliota jossa C-vitamiinia on riittävästi. C-vitamiinin hyvää tekevät vaikutukset ovat olleet yleisesti kosmetiikkateollisuuden tiedossa ja useiden laboratorioiden työn alla vuosikymmeniä.Kyse on vain siitä, että kuka sen pystyy varastoimaan tuotteeseen sen hapettumatta.

        olisin erittäin kiitollinen jos joku ystävllinen henkilö voisi suomentaa minulle tyhmälle tuota muradin tuotteiden tehoa ym mihin perustuu?
        mulla on akneiho(todella epäpuhdas) mutta samalla tietyistä paikoista kuiva.
        saako näitä tuotteita halvemmalla tilaamalla netistä ja mitkä luotto/pankkkikortit sinne käy?
        Kiitoksia paljon.odottelen vastausta.


      • vitamiinifaktaa
        ikuisesti nuori kanssasisar kirjoitti:

        Yleensä apteekin perusvoiteet sisältävät pääasiallisesti edullisia ja ei allergisoivia raaka-aineita.Yksi pääraaka-aineista on mineraaliöljy,joka on halpaa ja hyvin siedettyä.
        mineraaliöljyn molekyylikoko on suuri ja iho ei pysty( kaikeksi onneksi )tätä käyttämään hyväkseen eli kosteuttamaan ihoa.Tiedäthän tunteen,jonka halpa vartalovoide tai huulirasva aiheuttaa.
        Kerran käytettyäsi iho vaatii enemmän ja enemmän rasvaa ja kuivuu entuudestaan.
        Mineraaliöljy ei anna ihon hengittää vaan tukkii.Vitamiinien ihonläpäisykyky on hyvä ja samaten luonnonöljyjen.C-vitamiini taistelee vapaiden radikaalien aiheuttamaa ihon vanhenemista vastaan.Se myös ehkäisee tätä prosessia.
        Kysymys on siis ympäristön haittatekijöiden aiheuttamien vaurioiden ehkäisystä ja korjaamisesta.
        Tohtori Murad on USA:n johtavia ihotautilääkäreitä ja 68 vuotiaaksi mielestäni hyvin nuorekas.
        Kosmetiikkaa on maailmassa yllin kyllin ja jokainen ostaa tarpeittensa ja omien päätelmiensä perusteella tuotteita.Itse olen tarkkaan perehtynyt tuotteiden sisältöihin ja seuraan mielenkiinnolla tieteen uusia läpimurtoja.
        Apteekin perusvoiteilla on vankka kannattajakuntansa ja minä en kuulu niihin.Täytyy myös myöntää että uskoakseni minun tulevaisuuteni näyttää heitä valoisammalta.
        Ihoni on fantastinen ja oloni samaten.Noudatan myös tarkasti Muradin lisäravinteiden nauttimisen ohjetta ja ruokavaliota jossa C-vitamiinia on riittävästi. C-vitamiinin hyvää tekevät vaikutukset ovat olleet yleisesti kosmetiikkateollisuuden tiedossa ja useiden laboratorioiden työn alla vuosikymmeniä.Kyse on vain siitä, että kuka sen pystyy varastoimaan tuotteeseen sen hapettumatta.

        ikuisesti nuori kanssasisar:
        Käyttäjätestien mukaan yksi apteekissa myytävistä kasvovoiteista peittosi kalliin kosmetologin valitsema kasvovoiteen sekä käyttäjän arvostelussa että ihon tutkimuksessa. Kyseinen testi löytyy Helsinginsanomien kuluttajapuolelta, parin vuoden takaa eli arkistosta. Mutta on se mukavaa että näille kalliille humpuukisarjoillekin riittää sponsorit jotka eivät kyseenalaista mainostekstiä. Ja pitäähän kuponkiuutisten ihmevoiteillekin löytää ostajansa, samoin laihdutustuotteille ja kaljunpoistorasvoille.

        Minä käytän kotimaisia hajusteettomia, mineraaliöljyttömiä ja silikonittomia herkälle iholle suunniteltuja ja allergia- ja astmaliiton merkin saaneita tuotteita. Koko kasvojenhoitopaketin arvo on 10 euroa, riittoisuus useita kuukausia. Olen yli kolmikymppinen ja viime vuonna k18-baarissa vielä kysyttiin papereita. Onneksi en ole pilannut ihoani väärillä tuotteilla siihen kuntoon että olisi pakko epätoivoisena kuvitella useiden kymppien arvoisten tuotteiden paremmuuteen.


      • ikuisesti nuori kanssasisar
        vitamiinifaktaa kirjoitti:

        ikuisesti nuori kanssasisar:
        Käyttäjätestien mukaan yksi apteekissa myytävistä kasvovoiteista peittosi kalliin kosmetologin valitsema kasvovoiteen sekä käyttäjän arvostelussa että ihon tutkimuksessa. Kyseinen testi löytyy Helsinginsanomien kuluttajapuolelta, parin vuoden takaa eli arkistosta. Mutta on se mukavaa että näille kalliille humpuukisarjoillekin riittää sponsorit jotka eivät kyseenalaista mainostekstiä. Ja pitäähän kuponkiuutisten ihmevoiteillekin löytää ostajansa, samoin laihdutustuotteille ja kaljunpoistorasvoille.

        Minä käytän kotimaisia hajusteettomia, mineraaliöljyttömiä ja silikonittomia herkälle iholle suunniteltuja ja allergia- ja astmaliiton merkin saaneita tuotteita. Koko kasvojenhoitopaketin arvo on 10 euroa, riittoisuus useita kuukausia. Olen yli kolmikymppinen ja viime vuonna k18-baarissa vielä kysyttiin papereita. Onneksi en ole pilannut ihoani väärillä tuotteilla siihen kuntoon että olisi pakko epätoivoisena kuvitella useiden kymppien arvoisten tuotteiden paremmuuteen.

        On hauska kuulla , että olet löytänyt ihollesi sopivat tuotteet ja vielä erittäin edullisesti.

        Erilaisissa kuluttajatutkimuksissa vertailujen kriteereinä voidaan käyttää melkein mitä tahansa faktoja, riippuen siitä mitä testin halutaan näyttävän ja koekäyttäjinähän ovat kuluttajat.
        Tuotetesteissä henkilökohtaiset mieltymyksethän heijastuvat kokonaisuuteen ja tuotteiden varsinainen teho paljastuu vasta pitkäaikaisen käytön pohjalta.
        Tuotevalinta perustuu myös käyttäjän koulutukseen,ikään,elämänkokemukseen ja siihen eivät kenenkään myyntiargumentit tehoa.

        Tätä keskustelua varmaankin seuraa moni ja mielestäni fanaattisuus ei ole tämän foorumin tarkoitus, vaan kokemusten ja tietotaidon vaihto.

        Olen myös sen verran itsekäs että minua kutkuttaa ajatus, että kaikilla ei ole mahdollisuus käyttää Muradin kaltaista sarjaa. Olkoon sitten esteenä tiedon puute,ennakkoluulo tai tuotteen hinta.

        Kauniimpaa Uutta vuotta ja eläköön apteekin edulliset perusvoiteet!


      • -------------
        perkele kirjoitti:

        Tuotteen nimi Hinta
        Anti-Aging Blemish Treatment 100 ml 74,00 €
        Blemish Spot Treatment 15 ml 26,50 €
        Clarifying Cleanser 200 ml 41,50 €
        Clarifying Mask 75 g 53,00 €
        Clarifying Toner 150 ml 29,00 €
        Exfoliating Blemish Treatment Gel 100 ml 74,00 €
        Moisturizing Blemish Treatment Gel 75 ml 53,00 €

        elämä on


      • ----
        vitamiinifaktaa kirjoitti:

        ikuisesti nuori kanssasisar:
        Käyttäjätestien mukaan yksi apteekissa myytävistä kasvovoiteista peittosi kalliin kosmetologin valitsema kasvovoiteen sekä käyttäjän arvostelussa että ihon tutkimuksessa. Kyseinen testi löytyy Helsinginsanomien kuluttajapuolelta, parin vuoden takaa eli arkistosta. Mutta on se mukavaa että näille kalliille humpuukisarjoillekin riittää sponsorit jotka eivät kyseenalaista mainostekstiä. Ja pitäähän kuponkiuutisten ihmevoiteillekin löytää ostajansa, samoin laihdutustuotteille ja kaljunpoistorasvoille.

        Minä käytän kotimaisia hajusteettomia, mineraaliöljyttömiä ja silikonittomia herkälle iholle suunniteltuja ja allergia- ja astmaliiton merkin saaneita tuotteita. Koko kasvojenhoitopaketin arvo on 10 euroa, riittoisuus useita kuukausia. Olen yli kolmikymppinen ja viime vuonna k18-baarissa vielä kysyttiin papereita. Onneksi en ole pilannut ihoani väärillä tuotteilla siihen kuntoon että olisi pakko epätoivoisena kuvitella useiden kymppien arvoisten tuotteiden paremmuuteen.

        noille putelleille mitä apteekista saa? Nimi?

        >Minä käytän kotimaisia hajusteettomia, mineraaliöljyttömiä ja silikonittomia herkälle iholle suunniteltuja ja allergia- ja astmaliiton merkin saaneita tuotteita.


      • asioista
        vitamiinifaktaa kirjoitti:

        C-vitamiini ei imeydy ihon läpi. Eli yksi hevon hailee minkälaisen uuden c-vitamiinikeksinnön kyseisen sarjan keulakuva kertoo keksineensä, ihon läpi se ei pääse. Iholle ei ole mitään hyötyä muusta kuin tietyistä rasvoista ja öljyistä ja niiden eri muodoista ja seoksista. Toki se on hienoa ja ihanaa pistää paljon rahaa jänniin purkkeihin jotka lupaavat kuun taivaalta vaikka ihan oikeasti ja tutkitusti jopa apteekin perusvoiteella pääsee parempaan lopputulokseen kunhan sen kosteutusteho on ihotyypille sopiva.

        Noissa Apteekin tuotteissa on yleensä kaikkein eniten mineraaliöljyjä ja kansa kirkuen ostaa muka hyviä tuotteita kun ne myydään apteekissa.
        Voi meitä Suomalaisi.


      • tietoa
        vitamiinifaktaa kirjoitti:

        ikuisesti nuori kanssasisar:
        Käyttäjätestien mukaan yksi apteekissa myytävistä kasvovoiteista peittosi kalliin kosmetologin valitsema kasvovoiteen sekä käyttäjän arvostelussa että ihon tutkimuksessa. Kyseinen testi löytyy Helsinginsanomien kuluttajapuolelta, parin vuoden takaa eli arkistosta. Mutta on se mukavaa että näille kalliille humpuukisarjoillekin riittää sponsorit jotka eivät kyseenalaista mainostekstiä. Ja pitäähän kuponkiuutisten ihmevoiteillekin löytää ostajansa, samoin laihdutustuotteille ja kaljunpoistorasvoille.

        Minä käytän kotimaisia hajusteettomia, mineraaliöljyttömiä ja silikonittomia herkälle iholle suunniteltuja ja allergia- ja astmaliiton merkin saaneita tuotteita. Koko kasvojenhoitopaketin arvo on 10 euroa, riittoisuus useita kuukausia. Olen yli kolmikymppinen ja viime vuonna k18-baarissa vielä kysyttiin papereita. Onneksi en ole pilannut ihoani väärillä tuotteilla siihen kuntoon että olisi pakko epätoivoisena kuvitella useiden kymppien arvoisten tuotteiden paremmuuteen.

        Tiesitkö, että allergia ja astmaliiton hyväksytyissä monessa sarjassa on kyllä mineraaliöljyjä, jos et niin nyt tiedät. Ei pidä hehkuttaa, kun ei ole oikeaa tietoa.


    • nina

      ei kannata ostaa.ite en ainakaan maksa 40e:a yhdestö tuotteesta joka kestää vain alle kuukauden.älytöntä

      • pöllö

        mä ainakin olen ollut erittäin tyytyväinen apteekin ihonhoitosarjoista, erityisesti Louis Widmer on tehonnut akneeni loistavasti ja kuivattamatta. eikä maksanu ees paljoo!
        en oo vaivautunu katsomaan et sisältääks ko. sarja mineraaliöljyjä, (vaikka tiedän niiden haitoista) koska ihoni on päinvastoin parantunut huomattavasti.

        mistäs te ootte sit löytäny niitä mineraaliöljyttömiä aineita???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe