Hauskuuden katoaminen

Hauskuuden katoaminen voinee johtua sääntöjen mukaisesti linkittäminen ja tekijänoikeusrikkomukset johonkin suoraan lainaukseen,eli suora kopio artikkelista.
Teksti on lainsäädäntömme vastainen
Yllyttää rikolliseen toimintaan
Massapostitus
Kirjoitus on rasistinen
sekä selkeästi kuuluu toiselle palstalle.

Lähde vapaasti lainaten Suomi 24

MK

19

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H2O+CO3

Katso tekijänoikeudellinen huomautus käyttöehdoissa.

Asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä 4.12.1992/1257

Liikenneministerin esittelystä säädetään 3 päivänä huhtikuuta 1981 annetun tieliikennelain (267/81) nojalla:

1 LUKU
      Soveltamisala ja määritelmiä
      1 § (19.12.2002/1243)
      Soveltamisala
      1. Tätä asetusta sovelletaan ajoneuvoliikenteeseen tiellä sellaisilla ajoneuvoilla, joihin sovelletaan ajoneuvolakia (1090/2002).

2. Tätä asetusta sovelletaan sotilasajoneuvoihin panssariajoneuvoa lukuun ottamatta, jollei puolustusministeriön asetuksella ajoneuvolain nojalla toisin säädetä.

3. Tämän asetuksen soveltamisesta erikoiskuljetuksiin säädetään erikseen.

2 § (11.7.1997/670)
      Määritelmiä
      1. Ajoneuvojen, ajoneuvoluokkien sekä ajoneuvon mittojen ja massojen määrittelyyn sovelletaan, mitä ajoneuvolaissa ja sen nojalla säädetään. (19.12.2002/1243)

2. Lämpöeristetyllä ajoneuvolla tarkoitetaan ajoneuvoa, jonka kiinteät tai irrotettavat korirakenteet ovat erityisesti varustetut tavaroiden kuljetukseen säädellyssä lämpötilassa ja jonka sivuseinät ovat eriste mukaan lukien vähintään 45 mm paksut.

3. Kytkentämassalla tarkoitetaan suurinta kytkennässä sallittua hinattavan ajoneuvon todellista kokonaismassaa. Puoliperävaunun ja keskiakseliperävaunun kytkentämassaan ei kuitenkaan lueta vetoajoneuvon vetopöytään tai vetokytkimeen kohdistuvaa massaa.

4. Jakamattomalla kuormalla tarkoitetaan kuormaa, jota ei voida tiekuljetuksessa kohtuullisin kustannuksin tai vahingonvaaraa aiheuttamatta jakaa kahteen tai useampaan kuormaan. Jakamatonta kuormaa ei voida sen massan tai mittojen takia kuljettaa millään ajoneuvolla tai ajoneuvoyhdistelmällä ylittämättä tiellä yleisesti sallittua massa- tai mitta-arvoa.

5. Ministeriöllä tarkoitetaan liikenne- ja viestintävirasto.

Lähde: Kulkijankaivonmäessä on ainakin yksi.

• nohkvain

Omat kehut kuuluu sarjaan omat kehut ja omat mehut.
      Massapostitus. Jatkuva akottelu kuuluu ja näkyy
      Rasistinen. Akottelu jatkuvassa muodossa
      Hauskuus loppuu aikanaan. ( ? ) Hihii
      Massapostitus kuuluu Itellalle. Huom. painoraja
      Lainsäädännön vastainen teksti ja ilmaisu. Valtakunnankanslerin virastoon
      Kuuluu toiselle palstalle. Sanonta silloin kun metsurit sahaili palstojaan ja huusivat! Tee tulet keitämmä kahvit.

• suviukkoloisii

Tulisi suvi tehtäs lumiukko.

• suviukkoloisii kirjoitti:

Tulisi suvi tehtäs lumiukko.

Nyt alko mielikuvitus laukkaamaan nyt saatiin kerrankin kansanhuvia jopa kirjallista kulttuuria aikaiseksi ja nyt ( alko ) suvi, joten lähden myös lenkille, tuon ei vielä" virallisesti "akan kanssa, mutta onhan näitä vuosia jo vierähtänyt rengastettuna
        Hyviä ilimoja ja lystinpitoa ja pitoa jalkoihin ja suksiin.MK

• pitopohjat on
        markkukorpinen kirjoitti:

Nyt alko mielikuvitus laukkaamaan nyt saatiin kerrankin kansanhuvia jopa kirjallista kulttuuria aikaiseksi ja nyt ( alko ) suvi, joten lähden myös lenkille, tuon ei vielä" virallisesti "akan kanssa, mutta onhan näitä vuosia jo vierähtänyt rengastettuna
        Hyviä ilimoja ja lystinpitoa ja pitoa jalkoihin ja suksiin.MK

Jospa siellä lenkillä tulisi jokin kuningasaihe tänne tuotavaksi. Eikös entinen pääministerikin saanut kuningasajatuksen hiihtäessään vai miten se meni.

• pitopohjat on kirjoitti:

Jospa siellä lenkillä tulisi jokin kuningasaihe tänne tuotavaksi. Eikös entinen pääministerikin saanut kuningasajatuksen hiihtäessään vai miten se meni.

Mutta olipa kuitenkin mielestäni hyvä asia,että nuo puut pudottivat lumia hieman oksilta, joten tuhot puustolle on pienenmät.
        Myöskin huumoria kun kun pudotin lumia raja-aidalta jos köpi olisi ollut ulkona huumorin ymmärtävänä olisin sanonut meinasit tonttia suurentaa kun aita alko kaatua. lukee kenties ja vastaa metrin mitalla laskien tai sitten rajalla tutkitaan tuo kallistuskulma viimeksi kallistuin sänkyyn.

Mutta pikainen ruoka oli kypsynyt lenkin aikana uunissa eli perunoita sipulia porkkanoita ja maksan viipaleita päälle ja hieman kielletyä hedelmää eli voita ja suolaa kiireessä ei muuta mutta ihan maistu nämä vuokaan ja folia päälle ja pehmeitä olivat.

Muuten kuten olette huomanneet olen ruoka-aikana kotona MK

• itselleen

valtaa, viranomaisen julkipuhujana? Toistuvasti selittäen, neuvoen, jopa käskien, mitä saa tehdä, tai jättää tekemättä, ettei vaan jokin pykälä lipsahda väärälle puolelle. Tällaisen vallan pitäjän on tiedettävä mihin väliin se piste, tai pilkku pannaan, sillä lakia luettaessa merkillä on merkitystä. Muistettava myös oma käytös palstoilla, kuinka sivistyneesti henkilö itse nimittelee, Kaksimieliset kertasäkeet kertomuksissa, voivat loukata määrättyjä lukijoita, joten olisiko peiliin katsominen. Tämä jatkuva neuvojen antaminen, se kuvaa sinun älykkäästä suunnastasi, miten tyhmiä me ihmiset olemme tällä toisella puolen kirjoituksia.

• Tulipa tavanomaista jatkuvaa opastusta noista pilkuista.
        No kummalta puolen sitten opettelit aikanaan isäsi pyörällä ajamaan ja kummalta puolen runkoa ja miten matka onnistu?
        Muuten olen koitanut pysytellä nimittelyissä murteellisissa käsittelyissä, jopa mielestäni minulla on siihen oikeus kultturini taustan huomioiden ja sen olen monesti todennut joten tuo on jankuttamista ja minun persoonani aliarvioimista,kuitenkin minulla on joitakin tapoja jopa hyviä koska en toistaiseksi ole linnassa istunut ,en itsekkään pidä siitä tavasta, joita joitakin henkilöitä tuodaan esiin onko pitkä tai pätkä loukkaavassa sävyssä.
        Mita tulee sitten noiden neuvojen antamiseen koskee sitä pitkämielisyyttä toisia kirjoittajia kohtaan jotka ovat todella halunneet jopa loukata minua ja joitakin toisia jopa nimeäni käyttäen ja kaksimielisyyttä kirjoittaen.
        Puhun puolestani" Minä" en siten ole mielestäni sanonut toisia tyhmiksi, vaan pareminkin taitamattomuutta esiintyy, siksi kyllä vertaan yllä olevaan lausumaani MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Tulipa tavanomaista jatkuvaa opastusta noista pilkuista.
        No kummalta puolen sitten opettelit aikanaan isäsi pyörällä ajamaan ja kummalta puolen runkoa ja miten matka onnistu?
        Muuten olen koitanut pysytellä nimittelyissä murteellisissa käsittelyissä, jopa mielestäni minulla on siihen oikeus kultturini taustan huomioiden ja sen olen monesti todennut joten tuo on jankuttamista ja minun persoonani aliarvioimista,kuitenkin minulla on joitakin tapoja jopa hyviä koska en toistaiseksi ole linnassa istunut ,en itsekkään pidä siitä tavasta, joita joitakin henkilöitä tuodaan esiin onko pitkä tai pätkä loukkaavassa sävyssä.
        Mita tulee sitten noiden neuvojen antamiseen koskee sitä pitkämielisyyttä toisia kirjoittajia kohtaan jotka ovat todella halunneet jopa loukata minua ja joitakin toisia jopa nimeäni käyttäen ja kaksimielisyyttä kirjoittaen.
        Puhun puolestani" Minä" en siten ole mielestäni sanonut toisia tyhmiksi, vaan pareminkin taitamattomuutta esiintyy, siksi kyllä vertaan yllä olevaan lausumaani MK

Mitä on säännöt huomasian asian,vyörytystä ei taida näkyä.MK

• rusoposki paviaani

Mitä on säännöt huomasian asian,vyörytystä ei taida näkyä.MK

Mitä vyörytystä. Sen minkä normi palstan lukijakin havannoi täällä on keskustapuolueen kehutalkoot käynnissä. Onko jo säännöissä kielletty mielipiteen ilmaisu tai paremminkin kepun haukkuminen ansioidensa mukaan. Pitäisikö kepua kiittää siitä, ettei nyt onnistunut kaikkea valtion varoja varastamaan.

• rusoposki paviaani kirjoitti:

Mitä vyörytystä. Sen minkä normi palstan lukijakin havannoi täällä on keskustapuolueen kehutalkoot käynnissä. Onko jo säännöissä kielletty mielipiteen ilmaisu tai paremminkin kepun haukkuminen ansioidensa mukaan. Pitäisikö kepua kiittää siitä, ettei nyt onnistunut kaikkea valtion varoja varastamaan.

Kyllä oli taas monta vyörytystä hetimiten.
        Ensinäkin näillä palstoilla keskustellaan Lieksalaisten asioista mielestäni, mitä täällä voitaiiin tehdä paikallisesti ja mitä ei ole tehty.
        Mielestäni tuo valtakunnan tason politiikan arvostelu on myös hyvä mutta kuuluu myös suuremmalle ryhmälle mutta sielläkin pätee varmaan samat säännöt kuin täällä.MK

• werty poi

Kyllä oli taas monta vyörytystä hetimiten.
        Ensinäkin näillä palstoilla keskustellaan Lieksalaisten asioista mielestäni, mitä täällä voitaiiin tehdä paikallisesti ja mitä ei ole tehty.
        Mielestäni tuo valtakunnan tason politiikan arvostelu on myös hyvä mutta kuuluu myös suuremmalle ryhmälle mutta sielläkin pätee varmaan samat säännöt kuin täällä.MK

Onkos se korpisen jatkuva omakehu keskustelua. Ei se on omakehua.

• jäätie
        werty poi kirjoitti:

Onkos se korpisen jatkuva omakehu keskustelua. Ei se on omakehua.

En allekirjoita MK:n omakehua. Mukava heppu

• viskasi

Hai!

Mittee sie markku oekkeen höpistet?

Kuule siinä on haaskuutta sullehi tarppeeksi kun niät oman kuvasi joka uamu peilistä!

Tv:Kuotta, kultturelli Afrikan sekä lieksan syrjäkylien tuntija ja kehitysmaakonsultti.

• Olen monesti katsonut peilistä onko luojan kuva ihmisessä turmeltunut tuon yön aikana,
        Kuule kuotta kunsinä olet kova pelehtimään heitän asian takaisin sekä kysyn sinulta tämän seurakunnan läsnäollessa miksi pidät minulle kehikkoa jonka luulen olevan peilin ja edehdytät siten minua etten tuntisi itseäni.MK

• peilikuvaan

Olen monesti katsonut peilistä onko luojan kuva ihmisessä turmeltunut tuon yön aikana,
        Kuule kuotta kunsinä olet kova pelehtimään heitän asian takaisin sekä kysyn sinulta tämän seurakunnan läsnäollessa miksi pidät minulle kehikkoa jonka luulen olevan peilin ja edehdytät siten minua etten tuntisi itseäni.MK

Hai!

Kuule Markus!

Peileistä näet itsesi vain omin, silmin sellaisena kuin luulet olevasi!

Ihmisiä peilaamalla näet millainen todella olet!

Olipa läsnä kaksi tai useampi, niin toisista voi lukea mitä he todella ajattelee sillä he ilmaisevat sen käyttäytymisellään, eleillään ym teoillaan....siinä sinulle todellinen peili johonka kurkistaa!

• kenkkuilee
        peilikuvaan kirjoitti:

Hai!

Kuule Markus!

Olipa läsnä kaksi tai useampi, niin toisista voi lukea mitä he todella ajattelee sillä he ilmaisevat sen käyttäytymisellään, eleillään ym teoillaan....siinä sinulle todellinen peili johonka kurkistaa!

Hai!

nimari jäi mut haitanneeko tuo mittää

TvKuotta,yhteiskuntatieteen lerttutohtori.

• peilikuvaan kirjoitti:

Hai!

Kuule Markus!

Kun läsnä on nuo eläinkunnasta olevat jotka käyvät tuossa syömässä eli närhet niin tulee mieleen vaan yksi juttu sanonta.
        Kuule olen ollut tyässä jolloin olen tunnistanut ihmisestä onko sillä kulloinkin mikä tarve kun on liikuntakyky ja puhekyky mennyt niin joku äänähdys silmän isku merkitsi tiettyä asiaa kun henkilö ei pystynyt edes viittomaan.
        Minun koulutuksessa käsiteltiin myös itkun laatua lapsella milloin on sairas ja milloin märkä ja milloin märkä joten tunnistan asioita aika herkästi jos tervehditään kädestä perspäivää sanoen eli niinkuin joskus lehtikuvissa on epätodellinen liero kuva kun katse ei kohtaa tervehtiessä.vaan katse kummallakin on kuvaajaan päin siten tervehtien.MK

• jääätie

Aloittaja kirjoittaa täyttä asiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      27
      7562
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7311
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      103
      3585
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      64
      3352
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      582
      3068
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      69
      2860
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2528
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2384
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1973
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1514
    Aihe