Mennyt on aika ruusujen
mennyt on elämä tää,
nyt vain kellot murheiden
sielussa heläjää.
Rakkaus jälkensä jättäen
kävi vain kääntymässä,
syyllisyys tulee mättäen
tunnerauha on nääntymässä.
Sieluuni lailla viikatteen
piirteli haavojaan,
rakkauden kanteleen
särki näin soitollaan.
Silti ei vuoda kyyneleet
poskille virraten,
itsetuntoa raapineet
ovat vain tiedän sen.
Ilta hellän suudelman
antaa huulilleni,
kuulen sanan rakastan
on varjot rakkauteni.
Keinuu pursi elämän
tuoksuu niittyvilla,
rakkaus on itkevän
kuin lastu lainehilla.
Rakkauden Lainelauta !
6
256
Vastaukset
- *saaga*
Kuin kynnyspelto
niin musta
niin koppurainen
rakkauteni sydän on
Kaikki se kestää
kaikki se kärsii
mutta näkisinp'ä
sellaisen
On ihminen
rakennettu
toisella tavalla
ei kestä se mutkia
matkallansa
Mutta
mitään en vaihtaisi pois
olen sitä
miksi elämä
minut muokannut on...
Kiitos taas runostasi
en tiedä mikä synnytti ajatukset nämä
minussa niin voimakkaana...
äjos runoni luo tuntemuksia,
runo on syntynyt eletystä elämästä
mikä jättää jälkensä meihin jokaiseen.
Silti jokainen hetki on ollut
elämisen arvoista,
haavat arpeutuva
kyyneleet kuivuvat.
Ymmärrän sen
elämä on lahja ihmeellinen.
Kiitos ystävä !
Halit sulle. J.
olemme me tässä elämässä,
kaikkien tuulien armoilla.
On aikoja rakkauden
on surun ja murheenkin polkumme tää
teot jättävät jälkiä syyllisyyden
joita oma sydän vain ymmärtää.
Elämä
minä olen ja hengitän
rakas
anteeksi pyydän ja suutelen.
Kiitos J, annoit runollasi minullekin ihan
olemattoman pienen inspiksen.on paljon monenlaisia sivuja
joita jokainen selaa omalla
tyylillään ja tavallaan.
Sehän on hyvä jos runostani
sait pienenkin tartunnan
toiseen aiheeseen.
Hyvää viikonjatkoa Sinulle linda.
Lainehilla noilla.
Joita tuuli pyyhkii sovinnolla.
Ei itkeä saa.
Ei surra kannata.
On elämä kuitenkin.
Kaiken kantava.
Vaikka venhonen vetehen täytyisi.
Ei silti upoa uskaltaisi.
Onhan se luotu kestämään.
Tuulet ja tunteet.
Ja poutasään.
Hymyilen kiitän.
Runosi oli teos.
Kuin kaarnaliva leinehilla.
Se vetos minuun,,,,,,,:)
Viikonloppua ihanaa.
Katsohan ikkunaan.
Siellä on lunta.
Heitän lumipalon.
Ota koppi,,,,,,,,,Rakkauden lainehilla
keikkuu kaarna pala,
tunteidensa laitamilla
tehty joskus vala.
Ikuista niin rakkautta
vannoimmekin silloin,
rakkaus on iso MUTTA
sen tiesin pitkin illoin.
Hups ! Sain kopin sentäää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419
