Rakkauden Lainelauta !

Mennyt on aika ruusujen
mennyt on elämä tää,
nyt vain kellot murheiden
sielussa heläjää.

Rakkaus jälkensä jättäen
kävi vain kääntymässä,
syyllisyys tulee mättäen
tunnerauha on nääntymässä.

Sieluuni lailla viikatteen
piirteli haavojaan,
rakkauden kanteleen
särki näin soitollaan.

Silti ei vuoda kyyneleet
poskille virraten,
itsetuntoa raapineet
ovat vain tiedän sen.

Ilta hellän suudelman
antaa huulilleni,
kuulen sanan rakastan
on varjot rakkauteni.

Keinuu pursi elämän
tuoksuu niittyvilla,
rakkaus on itkevän
kuin lastu lainehilla.

6

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      Kuin kynnyspelto
      niin musta
      niin koppurainen
      rakkauteni sydän on

      Kaikki se kestää
      kaikki se kärsii
      mutta näkisinp'ä
      sellaisen

      On ihminen
      rakennettu
      toisella tavalla
      ei kestä se mutkia
      matkallansa

      Mutta

      mitään en vaihtaisi pois
      olen sitä
      miksi elämä
      minut muokannut on...

      Kiitos taas runostasi
      en tiedä mikä synnytti ajatukset nämä
      minussa niin voimakkaana...






      ä

      • jos runoni luo tuntemuksia,
        runo on syntynyt eletystä elämästä
        mikä jättää jälkensä meihin jokaiseen.

        Silti jokainen hetki on ollut
        elämisen arvoista,
        haavat arpeutuva
        kyyneleet kuivuvat.

        Ymmärrän sen
        elämä on lahja ihmeellinen.

        Kiitos ystävä !

        Halit sulle. J.


    • olemme me tässä elämässä,
      kaikkien tuulien armoilla.

      On aikoja rakkauden
      on surun ja murheenkin polkumme tää
      teot jättävät jälkiä syyllisyyden
      joita oma sydän vain ymmärtää.

      Elämä
      minä olen ja hengitän
      rakas
      anteeksi pyydän ja suutelen.

      Kiitos J, annoit runollasi minullekin ihan
      olemattoman pienen inspiksen.

      • on paljon monenlaisia sivuja
        joita jokainen selaa omalla
        tyylillään ja tavallaan.

        Sehän on hyvä jos runostani
        sait pienenkin tartunnan
        toiseen aiheeseen.

        Hyvää viikonjatkoa Sinulle linda.


    • Lainehilla noilla.
      Joita tuuli pyyhkii sovinnolla.

      Ei itkeä saa.
      Ei surra kannata.
      On elämä kuitenkin.
      Kaiken kantava.

      Vaikka venhonen vetehen täytyisi.
      Ei silti upoa uskaltaisi.
      Onhan se luotu kestämään.
      Tuulet ja tunteet.
      Ja poutasään.

      Hymyilen kiitän.
      Runosi oli teos.
      Kuin kaarnaliva leinehilla.
      Se vetos minuun,,,,,,,:)

      Viikonloppua ihanaa.
      Katsohan ikkunaan.
      Siellä on lunta.

      Heitän lumipalon.
      Ota koppi,,,,,,,,,

      • Rakkauden lainehilla
        keikkuu kaarna pala,
        tunteidensa laitamilla
        tehty joskus vala.

        Ikuista niin rakkautta
        vannoimmekin silloin,
        rakkaus on iso MUTTA
        sen tiesin pitkin illoin.

        Hups ! Sain kopin sentäää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe