MAGNETI MARELLI = MAKARONIMAAN "LAATUA", HAH

VULVAMAN

On se vaan jännä juttu, että Volvo reagoi aikanaan suht myöhään makaroonien valmistamaan paskaosaansa moottorissa!? Nimittäin KAASULÄPPÄKOTELOON (YKSIKKÖÖN)! Vuosimallit 1998 - 2003 (kaikki mallit/moottorit), pitää sisällään tämän aikapommin!!? Edelliseen V70:seen vm -99, vaihdatin kesällä 2008 (ajettu 210 000km) ja JO NYT V70:seen vm -01 (ajettu 170 000km). Jenkeissähän pyydettiin 30 000 Volvoa vasta 2006 takaisin maahantuojalle osan vaihtoon. Olis kiva tietää miten monta Volvoa Suomessa on jo joutunut remonttiin.

13

5353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Jos sama osa olisi Bosch tuotantoa, made in china, olisi se hajonnut jo paljon ennen 100tkm.

    • eidieseli

      Naapurin 2001-malliin vaihdettiin 80 000 km kohdalla.
      Ja vikahan koskee siis bensakoneita, ei dieseleitä. Niissä on omat jekkunsa.

      • volvia v70

        Vaihdettiin 150000km ajettuun, volvolla väittivät johtuneen likaisesta ilmansuodattimesta. Hinta 806€.


      • LH1

        Meilläkin kaikki kaverin ja naapurin autot on paskoja merkistä ja keskustelupalstata riippumatta.
        Onneksi on tojota, ai perkele postistahan tupsahti takasin kutsu. Hupsista.


      • LH2
        LH1 kirjoitti:

        Meilläkin kaikki kaverin ja naapurin autot on paskoja merkistä ja keskustelupalstata riippumatta.
        Onneksi on tojota, ai perkele postistahan tupsahti takasin kutsu. Hupsista.

        "Onneksi on tojota, ai perkele postistahan tupsahti takasin kutsu. Hupsista."

        Ole vaan tyytyväinen, että sulla on Toyota. Jos sulla olisi esim VWgroupin tuotos, niin Takaisinkutsua ei tulisi koskaan, vaan saisit maksella kaikki kuprut ihan itse!!


    • suhteellisuuden taju

      n.200 tai ylikin tkm se osa? Miten hiton pitkään jonkun auton osan sitten pitäis kestää, maailman tappiin vai? Eiköhän noilla kilsoilla mene yks jos toinenkin osa jo vaihtoon. Auton arvosta on joka tapauksessa mennyt yli 80% muutenkin, ja sä itket jotain yhtä osaa?

      • Se

        Noin kallis ole tuo ilmansuodatin ei ainakaan mulla ole maksanut kertaakaan noin kauhiasti?


      • tuon kokenut

        Mun autoon ensimmäinen vaihdettiin 2005, kesti runsaat 120 tkm ja nyt hiljan toinen, kesti vain 80 tkm. Niin että tuo osa "alamittainen" kestoltaan ja maksaa tuo homma n. 900 € / vaihtokerta.
        Ei tarvii kestää maailman tappiin, mutta kuitenkin reilusti yli 200 tkm. Sitten en urputtaisi.


      • toisilla kestää
        tuon kokenut kirjoitti:

        Mun autoon ensimmäinen vaihdettiin 2005, kesti runsaat 120 tkm ja nyt hiljan toinen, kesti vain 80 tkm. Niin että tuo osa "alamittainen" kestoltaan ja maksaa tuo homma n. 900 € / vaihtokerta.
        Ei tarvii kestää maailman tappiin, mutta kuitenkin reilusti yli 200 tkm. Sitten en urputtaisi.

        alkuperäinen osa nyt 220tkm ja vielä toimii ok. Vm. 2000 on auto, 170hv koneella. Koneeseen ei ole vaihdettu muuta kun tulppia ja jakohihna kerran. On noissa kuulemma vikoja ollut, mutta ei sitten ihan kaikki mene alle 200tkm.


    • kjfdkfjdkf

      Magneti Marelli tutkipa vähän taustaa, se on parasta mitä rahalla saa.

    • volvoisti
      • wegwegweg

        mihinkään vaihtunut, vain kaasuläppäyksikkö vaihtui muistaakseni Boschin tekemään.


      • IsoMikkoliini

        Ei muuten taida olla Boschin tekemä. Toki voitu myydä sillä nimellä. Omassa v70:ssa vm 2003 kyseinen osa oli valmistettu Japanissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe