Pökkeröt !

Sanotaanko totuus

Onko tämä yks TÄYSPÖKKERÖIDEN juna-asema, jossa ei tajuta,. että olipa elämä syntyny TUURILLA, (lue evoluutiolla) tai Jumalan tahdosta, niin kummassakin tapauksessa voimme ottaa yhteyttä elämän alkuunpanijaan, se vain on totuus, koska totuus on sellainen, vaikka kuinka te PÖKKERÖT pökkeryydessänne haluatte pökkeröidä totuutta vastaan.

Siis, jos ette tajua, niin TOTUUS on sellainen, että se ei pala tulessakaan, eikä hätkähdä atomipommin paineaallossakaan, joten miksi te kuvittelette olevanne oikeassa, omassa tietämättömyydessänne, ja kuvittelette tietävänne muka jotain, vaikka ette tiedä vielä yhtään mitään.-Ette tiedä ees sitä, että itse estätte itseänne tietämästä, vaikka KAIKKI TIETO on teille luvattu antaa.

Miksi ATEISTIT ette ota lupausta vastaan, vaan kiellätte sen. Miksi ette käsitä, että teidän luulonne on hyttysen pieru totuuden rinnalla ja teidän väitteenne ääni on samanvoimainen, kuin sen hyttysen pierun ääni ?
Mutta kaipa juuri siksi, että hyttysen pieru haluaa kalifiksi kalifin paikalle, ettekä te ateistit sitä ees käsitä, kun ootte sen orjia.

17

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luin nopeasti

      ettekö tajua että voitte ottaa yhteyttä kaiken alullepanijaan, hyttysen pieru ja kalifi joka haluaa kalifiksi kalifin paikalle? Oletko sinäkin väsynyt vai miten on?

    • Kuk regus susej

      Hyttysen pieruksi viestisi oli sekava ja pitkä, voihan tosin hyttysellä olla vatsavaivoja?

      Ps. Tarjoatko sinä raamatun "totuuksia", siinä tapauksessa: Hanki parempaa luettavaa.

      • vai mitä mieltä?

        No hyvä on, etsin sinulle niitä että uskoisit mitä sanoin: Kuuntele, poikani, ota sanani varteen,
        niin elämäsi vuodet ovat monet. Minä opetan sinulle viisauden polun, opastan sinut oikealle tielle.
        Kun sitä kuljet, et kohtaa esteitä, ja vaikka juoksisit, et kompastu.
        Tartu opetukseeni, älä hellitä, pidä kiinni siitä, se on elämäsi.
        Jumalattomien polulle älä lähde, älä kulje pahojen tietä. Pysy siltä poissa, älä poikkea sille,
        käänny etäämmäksi ja kulje sen ohi.
        Pahat eivät saa unta, elleivät ole tehneet pahaa, he valvovat yönsä, elleivät ole ketään kaataneet.
        Vääryys on heidän leipänsä,
        väkivalta heidän viininsä.
        Oikeamielisten tie on kuin aamun kajo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.
        Jumalattomien tie on synkin yö, he kompastuvat, tietämättä mihin. (Vanhasta Testamentista)


      • Kuk regus susej
        vai mitä mieltä? kirjoitti:

        No hyvä on, etsin sinulle niitä että uskoisit mitä sanoin: Kuuntele, poikani, ota sanani varteen,
        niin elämäsi vuodet ovat monet. Minä opetan sinulle viisauden polun, opastan sinut oikealle tielle.
        Kun sitä kuljet, et kohtaa esteitä, ja vaikka juoksisit, et kompastu.
        Tartu opetukseeni, älä hellitä, pidä kiinni siitä, se on elämäsi.
        Jumalattomien polulle älä lähde, älä kulje pahojen tietä. Pysy siltä poissa, älä poikkea sille,
        käänny etäämmäksi ja kulje sen ohi.
        Pahat eivät saa unta, elleivät ole tehneet pahaa, he valvovat yönsä, elleivät ole ketään kaataneet.
        Vääryys on heidän leipänsä,
        väkivalta heidän viininsä.
        Oikeamielisten tie on kuin aamun kajo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.
        Jumalattomien tie on synkin yö, he kompastuvat, tietämättä mihin. (Vanhasta Testamentista)

        "Kuuntele, poikani, ota sanani varteen,"
        Kuuntele, Yö-Hannaseni, hyvä neuvo, hanki parempaa luettavaa.


    • Mutta lopeta hyvä ihminen heti, näyttäis syövyttävän harmaasoluja todella pahasti.

      Ehkä aivot viellä vähän voisivat elpyä jotta voisit elää suht normaalia elämää.

    • marakatti.

      luuletko sinä tietäväsi totuuden? ei ihminen tiedä totuutta ikinä, sillä ihmisen aivot ovat liian pienet totuuden käsittääkseen.

    • Multinikki II

      Ei kukaan normaalijärkinen tuohon kompastu.

      • Sanotaanko totuus

        Että koukun nielaisit, koska ymmärsit sentään, mistä on kysymys. Mutta vielä joudut painimaan ja puntaroimaan eri asioiden välillä, koska et uskalla tehdä hyppyä tuntemattomaan.

        Minä uskalsin, enkä tehny sitä omassa voimassa, ja vakuutan, että se kannattaa tehdä, pidä vain huoli siitä, ettet hyppää omissa luuloissasi, sillä niihin ei oo luottamista.


    • Voisikohan aloittaja kertoa kuinka monta totuutta yhdessä asiassa voi olla samanaikaisesti?

      • uskis

        "
        kuinka monta totuutta yhdessä asiassa "


        Varmaan vain aloittaja itse, kun on ottanut nimimerkikseenkin "Totuus"

        - Ei ollekaan vaatimaton Jeppe :P


      • sanotaanko totuus

        Ettet pysty seuraamaan totuuden polkua omin voimin. Se on ymmärrettävää ja hyvin tavallista ateistien keskuudessa, mutta teillekin on annettu lupaus, vai onko sekin liian sekavaa ja käsittämätöntä..


    • vihtuilija

      sinulle kaikkea kivaa ja ihan mahotonta mielihyvää sekä ylevyyden tunnetta kuolemasi jälkeen, KUNHAN TOIMIT ORJANANI KOKO ELÄMÄSI ja silvot sukupuolielimesi...

      Mikset ota lupaustani vastaan?

      • eikö olekkin nätisti

        Hanki viisautta, se on aarteista kallein,
        hanki ymmärrystä, sijoita kaikki varasi siihen.
        Vaali sitä, niin se tuo sinulle arvostusta,
        se vie sinut kunniaan, jos otat sen vierellesi.
        Se painaa päähäsi ihanan seppeleen, ojentaa sinulle kimaltavan kruunun.


    • karisma

      "voimme ottaa yhteyttä elämän alkuunpanijaan"

      Minun alkuunpanijat ja heidän alkuunpanijansa ja heidän...jne... ovat poistuneet keskuudestamme, joten eipä niitä taida kännykällä tai millään mullakaan tavoittaa.

    • Pökkerö?

      Onko se joku murresana? En ole kuullut aikaisemmin. Onko sinun caps lock -näppäimessäsi joku vika?

      • ei ne ennen tuolleen

        ei ne kauemmin uskossa olleet tuollaisella tavalla kerro uskonasioista, taisi olla nuori ja vasta uskoontullut, kun oli niin kiivas ja äkkipikainen.


      • ei ne ennen tuolleen kirjoitti:

        ei ne kauemmin uskossa olleet tuollaisella tavalla kerro uskonasioista, taisi olla nuori ja vasta uskoontullut, kun oli niin kiivas ja äkkipikainen.

        vitsikäs ateisti my ass... Miksi se on teikäläisille niin vaikea uskoa, että monet uskovaiset ovat hyvin loukkaavasti käyttäytyviä, omahyväisiä öykkäreitä? Ihan yhtä oikeassa uskossa hekin ovat. Käypä katsomassa kreationismi-palstalla, millaista tekstiä "evoille" tulee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe