Mitä tämä tarkoittaa

että sillee

Ministeri Lindén ja Sonera kiistelevät laajakaistasta http://www.tietokone.fi/uutiset/laajakaistan_velvoitteista_kehkeytyi_riita

Tämä tarkoittaa sitä, että hallitukselle tulee kiire, koska alle 2megan nopeuksilla ei katsota mitään netistä. Tällöin mediamaksu olisi perusteeton, niille joilla on alle 2megan yhteys. Saas nähdä pakotetaanko kaikille vähintään 2megan yhteys, aika näyttää..!!! Myös sen perusteet miksi pakotetaan kiinnostaa. (Toivottavasti myös lakialan asiantuntijoita..!!!)

4

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mediamoguli

", koska alle 2megan nopeuksilla ei katsota mitään netistä."

mikähän mulla mättää kun linja on vaan 1 megainen ja
      katson YLE:n areenalta/Youtubelta/jms
      täysruudulta moitteetonta tv-kuvaa?

Ymmärrän kyllä ette HD-laatu tule, mutta siis tavallinen..

• että sillee

Suoraan tulevaa ohjelmaa et katso pätkimättä tuolla nopeudella millään. Ei HD- eikä tavallista. Kokeile vaikka jääkiekko- tai jotain muuta mitä katsellaan suoraan.Tai sitten sulle on nostettu nopeutta siitä ilmoittamatta. Eli häh..

• mediamoguli
        että sillee kirjoitti:

Suoraan tulevaa ohjelmaa et katso pätkimättä tuolla nopeudella millään. Ei HD- eikä tavallista. Kokeile vaikka jääkiekko- tai jotain muuta mitä katsellaan suoraan.Tai sitten sulle on nostettu nopeutta siitä ilmoittamatta. Eli häh..

tarttee vääntää minulle että mitä tarkoitat "suoraan tulevaa ohjelmaa"?

Minä katson Netistä MTV Katsomoa, Ylen Areenaa, BBCn luontodokuja ja Youtubea.
        Muista "suoremmista" ei mitään hajua, eikä senpuoleen väliäkään, niiden
        katsomiseen on muita vermeitä.
        Linja on varmuudella vain 1M, avolinjaa vieläpä tänne maille pari kilsaa.

• K"ustaa

pakoteta.Operaattorit venkoilee ja NE pitää pakottaa tarjoamaan saman palvelun ja nopeuden ympäri Suomen maata.Nyt on tilanne törkeä,pienissä kunnissa/maaseudulla joutuu maksamaan 1 mb (teoreettinen) yhteydestä enemmän,kuin kaupungissa 100 mb yhteydestä. 40-50 egee/kk 1 mb.Vetäkää käteen itkijät.parannusta ei edes ole luvassa moniin vuosiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37