Hyvä Jugner

Jugner jatkoon!

Kyllä näkee Ylen ohjelmatarjonnasta, että firman johtajana on hyvin koulutettu, edistyksellinen, älykäs nuori ammattimies Mikael Jugner! Tuntuu nykyään, että digiboksi täyttyy ohjelmista, joita haluasi myös katsoa sen lisäksi mitä ruudusta tulee sillä hetkellä. Hyvää ja hyvintehtyä ohjelmaa tulee koko ajan. Toistoja on tietysti pakko olla, kun Ylen rahat kuristettiin hallituksen toimesta minimiin. Mitä me katsojat voisimmme tehdä, että Mikael Jugner saisi jatkaa? Eikö ole hirveää, jos Mikael Jugnerin paikalle valitaan joku entinen tietyn puolueen poliitikko, joka halutaan sivuun aktiivipolitiikasta? Apua!Pitäisikö järjestää adressi Jugnerin jatkon puolesta?

10

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä jäbä

      Monet tahtoo YLEn pomoksi, mut samat naamat tahtoo kohta eläkkeelle. Se on pesti, missä pitää tehdä paljon, mut mitään ei voi oikeesti tehdä kun hallitus päättää asiat. Porukka haukkuu aina pomoa olipa tyytyväisiä tai ei vaikka se ressukka ei siis voi tehä itte mitään. Junkeri tuskin jatkaa ja kun vapaus koittaa se ottaa KAUNIIN vaimonsa kainaloon ja lähtee mökille.

    • toverisirppi

      Jungnerhan on ex-poliitikko. SDP. Demari viimeistä karvaansa myöden.
      Sirpin siipi ei vaan ton Miikkaelin kohdalla singahtanut Yleä ylemmäs. Pois tommonen jätkä.

      • Professionaali

        Sanokaa mitä sanotte mutta Jugner on ensimmäinen taloudellisesti Yleä järkevästi johtava tyyppi. Wessberg hassasi Digitan ulkomaille, möi sen kattaakseen tappiot kun ei uskaltanut tehdä menoleikkauksia.
        Nyt sitten Jugnerilta on mennyt edeltäjänsä jälkiä paikkaillessa vuosikausia.
        Talous on tasapainotettu pelimerkkien mukaiseksi.

        Samalla Yle on tehnyt ohjelmiensa jakelussa huikean loikan nettipuolelle, mikä antaa ohjelmille enemmän käyttömahdollisuutta ihan tavallisen kuluttajan kannalta. Nyt ei tarvitse olla ruudun ääressä tai muistaa tallentaa, kun voi katsoa Areenasta jälkikäteen jonkin aikaa.


      • Jugner jatkoon
        Professionaali kirjoitti:

        Sanokaa mitä sanotte mutta Jugner on ensimmäinen taloudellisesti Yleä järkevästi johtava tyyppi. Wessberg hassasi Digitan ulkomaille, möi sen kattaakseen tappiot kun ei uskaltanut tehdä menoleikkauksia.
        Nyt sitten Jugnerilta on mennyt edeltäjänsä jälkiä paikkaillessa vuosikausia.
        Talous on tasapainotettu pelimerkkien mukaiseksi.

        Samalla Yle on tehnyt ohjelmiensa jakelussa huikean loikan nettipuolelle, mikä antaa ohjelmille enemmän käyttömahdollisuutta ihan tavallisen kuluttajan kannalta. Nyt ei tarvitse olla ruudun ääressä tai muistaa tallentaa, kun voi katsoa Areenasta jälkikäteen jonkin aikaa.

        Toivottavati tyytyväiset katsojat ilmaisevat kantansa, jotta Suomen poliittinen johto ei mokaa tätäkin asiaa Suomen maassa.Ketä ovat nämä ihmiset, jotka kaivavat aina esiin nuoruusajanajan poliittisen menneisyyden
        ikäänkuin se olisi negatiivinen asia hyvälle johtajalle. Politiikan tuntemus on varmasti yksi hyvä osatekijä, kun lopputuloksena on huippujohtaja. (Vai voiko Björn Wahlroosin saavutuksia mollata nuoruusiän poliittisella menneisyydellä? Ei voi!) Joten arvioidaan johtajaa hänen tämänhetkisten saavutustensa mukaan. Hän on sen ansainnut. Toivottavasti Mikael Jugner valitaan uudelleen YLEN johtajaksi.


    • ei mediamaksulle

      junger on demari ja on virassa vain koska lipponen hänet nimitti koska on demari.

      seuraava johtaja on koomuslainen koska kokoomus voittaa vaalit.

      jungeri on pidetty vain punikkien keskuudessa, muuten on valtakunnan vihatuimpia tyyppejä.

      YLE on väärällä tiellä, tuhlaa vaan rahaa.

      • Ammattitaitoa on!

        Viestistäsi näkee, ettet taida paljon tiedotusvälineitä seurata! Onko sulle jäänyt päälle lapsena aivopesty ideologia? Ota selvää! Katso ja kuuntele! 90 % suomalaisista ei ole minkään puolueen jäseniä! Hyvä johtaja johtaa firmaa hyvin, takaa katsojille hyvät ohjelmat ja Mikael Jugner myös politiikkaa tuntevana osaa välttää ne sudenkuopat, joita tällä hetkellä vallassa olevat poliitikot ehkä virittelevät saadakseen upotettua kansan tietämättömyyden suohon. Mikael Jugnerille pitäisi maksaa isot optiot, kuten muillekin isojen firmojen johtajille, että hänet saataisiin sitoutettua toiminaan mahdollisimman pitkään Suomen kansan ja YLE:n eduksi!


      • Urban Sohjo

        Joopajoo, Kokoomuslainen sinne sensuroimaan ohjelmia joo, kyllä. Sittenpä katsellaan joka sunnuntai pelkkää uskonto-ohjelmaa ja muina päivinä propagandistisia ohjelmia. Tutkiva journalismi katoaisi koska ei isoherra halua että omia tekosia tutkitaan. Jungner on vähiten demaristinen johtaja ylessä, näkeehän sen jo ohjelmien tason nousussa viimeisen parin vuoden aikana, esim. HBO-sopimus. Ei tule enää veljeskansojen kommariohjelmia tuutista kuten tuli koko mun nuoruuden. Pisteet Jungerille vaikka ensin pidinkin sitä pelkkänä marionettina, mutta toisin kävi.


      • Ammattitaitoa on! kirjoitti:

        Viestistäsi näkee, ettet taida paljon tiedotusvälineitä seurata! Onko sulle jäänyt päälle lapsena aivopesty ideologia? Ota selvää! Katso ja kuuntele! 90 % suomalaisista ei ole minkään puolueen jäseniä! Hyvä johtaja johtaa firmaa hyvin, takaa katsojille hyvät ohjelmat ja Mikael Jugner myös politiikkaa tuntevana osaa välttää ne sudenkuopat, joita tällä hetkellä vallassa olevat poliitikot ehkä virittelevät saadakseen upotettua kansan tietämättömyyden suohon. Mikael Jugnerille pitäisi maksaa isot optiot, kuten muillekin isojen firmojen johtajille, että hänet saataisiin sitoutettua toiminaan mahdollisimman pitkään Suomen kansan ja YLE:n eduksi!

        Junger potkaistiin.Loppuniitti oli kun hän puolusti oman talon väkeä Matin lautakasa jutussa.Aluksi luuli ettei hänestä ole Ylen johtajaksi mutta olin väärässä.Ohjelmat on parantuneeet ja Ylen talous noussut.


    • osui ja upposi

      Ylen uusi tj on Lauri Kivinen. Bye bye Junkyard!

    • eduskunnassa

      Jungnerin tuppeensahaus oli sekä itselle että puolueelle sen suuruusluokan fiasko, että Heinäluomalla ei ole muuta mahdollisuutta kuin raivata seuraavissa EK-vaaleissa listoilta fosiilisimpia nimi-imureita Jungnerin läpimenon varmistamisesksi.
      Jos Eero onnistuu annetussa tehtävässä yhtä hyvin kuin J ja toverit TV2-sahalla, niin sitten kansa saa maistaa mitä on SAK:n kosto kovimmillaan.
      Räty jo lämmittelee kentän reunalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe