Olen käynyt kallokuvassa. Havaittiin pikkuaivojen vermikseen keskittyvä aivoatrofia. Join silloin 12-20 kepardia/päivä, GT-arvo oli vain n. 120. Eli viina, viini, olut - vievät aivosolut. Samoin olin matkalla kepadikautenani -> 5. päivä raittiina -> delirium & mielisairaala. Eli kepardilla voi tuhota aivonsa ilman sisäelinvaurioita! Samoin olin Lasol-kauteni vv. 1998, 2000-2004 aikana toista päivää - kepardiputken aikana - raittiina -> tajuttomuus-kouristuskohtaus & Marian sairaala. Johtopäätös: Kepardi on opiaatteja ja Lasolia vakavampi huume!
Kepardilla aivoatrofiaan!
2
288
Vastaukset
- .
Onko sellaisiakin, jotka edelleenkin kuvittelevat, että kepardin alkoholi. ts. etanoli C2H5OH olisi vaarattomampaa, kuin kuin muiden alkoholijuomien sisältämä?
Tosin tuosta johtopäätöksestäsi kaikki voivat havaita, että pikkuaivojen lisäksi sinulla viina on ehtinyt lahottamaan muitakin alueita aivoistasi. - oöjn ojäån
Kebardilla mun käsittääkseni fysiikka kestää paremmin, kun ei ole oikein koskaan juovuksissa. Mutta aivot liuottuu samallalailla kuin muillakin juomilla. Sellanen juttu. Mun mielestä kaljalla pönöttävät paarien miehet on melkein yhtä harmittomia ympäristölleen kuin pötsyttelijät. Kun on härdelliä ja ammutaan ihmisiä jne, silloin on kovemmat aineet kehissä. Joo juoopohulluus iskee putken katkasun jälkeen. Sunois pitänyt osata ajaa pitkällä kaavalla alas ja ottaa paukku just kun alkaa tuntuun, että polttimo sekoo. raitistelu on äkikseltää pulille vaarallinen olotila, sekä ruumiille, että polttimolle. Ihan sama kun juottais raivoraittiin mummon ekaa kertaa oikein kaatokänniin, siitäkään ei hyvä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429