onko teillä käsien ja jalkojen puutumista usein raskausaikana? monasti herään että käsi on puutunut ja pistelee, enkä ole maannut sen päällä. alkuraskaudessa olen. kiitos!
raajojen puutuminen
6
2308
Vastaukset
- dfafafaffadfadfdeee
On etenkin käsien puutumista, ihan yllättäin alkaa tikkuilemaan käsivarsia. Outoa?
- veretön
Mulla oli tuota paljon, usein ja voimakkaasti loppuraskauden aikana. Johtunee siitä, että verenkierto menee ylimääräsen mutkan kautta, eli siis istukan, niin se sitten verottaa ääreisverenkiertoa. Mulle neuvolassa ainaki sanottiin, että on normaalia.
- vbzcvnbcgnbzcvnb
joo,täälläkin kädet puutuu helposti jos ei asentoa vaiha hetken välein.
- Minna800
veden juonnin lisäys asiaan? saa kiertoon nesteet niin voisko olla apua puutumiseen. En tiedä mut tuli heti ekana mieleen.
- lopussa mulla
mulla on nyt esdiintyny rv 36 ja oikean jalan tunnottomuutta ja pistelyä,mennyt ohi kyllä mutta välillä tullut!
- mismis79
lopussa mulla kirjoitti:
mulla on nyt esdiintyny rv 36 ja oikean jalan tunnottomuutta ja pistelyä,mennyt ohi kyllä mutta välillä tullut!
kiitos vastauksistanne! mullakin muistui mieleen että loppuraskaudessa tätä olisi etenkin ollut. nyt siis ihan alkumetreillä vasta rv 6 4 joten hieman ihmettelen, mutta eipä tämä haittaa. veden juonti oli hyvä idea, sitä voisin ainakin lisätä - kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752