Mitä kaikkeea?

Fretteritytteli

Mitä kaikkea syötätte teidän freteillenne? Syövätkö ne esim. kurkkua? Olisi kiva lisätä frettini ruokavaluoon jtn jos on ehdotuksia :D

3

435

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Straightjacket

Moikka!

Itse en anna mitään "ylimääräistä", mitä fretti ei tarvitse --> esim. kurkku. Eihän koiralle/kissallekaan pidä mitä tahansa antaa.. Mm. kissalle yksi lasi maitoa on sama kuin ihminen söisi 4 suklaapatukkaa tai 6 hampurilaista!

Herkkuina ja hampaidenpuhdistajina toimii meillä kuivatut kananosat, eli lähinnä kauloja ja sydämiä. Ostan ihan eläinkaupasta, tehtaanmyymälästä. Kauloista jättävät ihan itse syömättä luuosat, sydämet menee kokonaan.
      Eläinkaupasta saa myös freteille tarkoitettuja nameja, omat eivät syö kuin yhtiä tiettyjä (sydämenmuotoisia).

Ns. ravintolisinä tarjoan kerran viikkoon kananmunankeltuaista, Aptuksen Multicat-tabletin ja NutriPlus Cat-geeliä.

Hyvin ovat voineet ja ell apuakaan ei juuri ole tarvittu kuin rokotuksien muodossa. :)

• jepskus

Kurkkua lihansyöjälle? hmm

• väärintekijä
        jepskus kirjoitti:

Kurkkua lihansyöjälle? hmm

Itse annan kyllä satunnaisesti pieniä paloja kurkkua, kun rakastavat sitä niin paljon. Paprika on toinen mistä tykkäävät. Enkä kyllä anna sitä ruokana, vaan tosiaan joskus harvoin makupalaksi (kun kiipeävät jalkoja pitkin ylös pöydälle jos ovat hereillä kun laitan salaattia).
        Muita satunnaisia herkkuja ovat omena, meloni ja viinirypäle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1137
    2. 69
      1098
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      63
      886
    4. 94
      840
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      47
      726
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      714
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      71
      631
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      618
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      23
      604
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40