Talletus vinkki

EKonomi

Ei pitkäaikaista talletussopimusta 2-3%korolla. Pankeilla tulossa kova kilpailu SINUN RAHOISTASI ja se tietää talletuskorkojen nousua. Laita rahat nyt normaalille talletustilille, odota;)

5

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kyllä veikkaan

      että korot eivät nouse yleisesti useaan vuoteen edes lähellekään 2 %,
      vain joitain tarjouksia on ja niitä pitää tarkkaan seurailla.

      0lihan sitä alhaisten korkojen aikaa koko euroajan alkuosa, vain pari vuotta oli korkealla,
      kun islantilaiset nostivat, mutta nyt eivät Islantilaiset enää tule, ainakaan kymmeneen vuoteen.

      • kokenut raha on viis

        Itseasiassa vieläkin voi saada 3% koron kun vaan osaa. Toki ei aivan islantilaispankkien huippulukuja, sillä yleinen korkotaso oli aivan eri tasolla tuolloin. Perinteiset pankit häviävät yhä 10-0 näille tulokkaille. Netin kautta rahan talletus on kaiken lisäksi helppoa kuin heinänteko ja talletussuoja 50 000 euroon asti koskee myös näitä pankkeja. Kannattaa lukaista http://halvat.info/talletus/talletukset/ niin tiedät mistä puhun.


      • harhaanjohda ketään
        kokenut raha on viis kirjoitti:

        Itseasiassa vieläkin voi saada 3% koron kun vaan osaa. Toki ei aivan islantilaispankkien huippulukuja, sillä yleinen korkotaso oli aivan eri tasolla tuolloin. Perinteiset pankit häviävät yhä 10-0 näille tulokkaille. Netin kautta rahan talletus on kaiken lisäksi helppoa kuin heinänteko ja talletussuoja 50 000 euroon asti koskee myös näitä pankkeja. Kannattaa lukaista http://halvat.info/talletus/talletukset/ niin tiedät mistä puhun.

        "Toki ei aivan islantilaispankkien huippulukuja"

        mitähän huippulukua tarkoitat, eikös Islannissa edelleen saa 12 % helpolla?

        Linkissäsi oli Viron pankki, jossa sai 3 %,
        kai tiedät että Virolla ja Suomella ei ole mitään talletussuojasopimuksia, vai onko ?
        kuten oli Suomella islantilaispankin kanssa,

        Jos Viron pankki ei pysty suoriutumaan velvoitteistaan, minusta se on vielä köyhempi valtiona,
        kun ei ole luonnonrikkauksia, eikä edes rakennustoiminta ole tuottanut uusia taloja, myös sosiaaliturva ja yleinen talous on paljon alhaisemmalla tasolla, sitä ei voi enää laskea.

        En kyllä sen "seudun" pankkeihin laittaisi muutaman pennin vuoksi,
        kun tuon koron saa viikossa parissa sittenkin varmemmin osakkeissa
        kuin vuoden tilillä jossain pankissa.
        .


    • no problem

      Jos sitoudun 3v kiinni Tapiolan määräaikaiseen talletukseen, 3% vuosikorolla, en tule menettämään juuri mitään,koska silloin kun rahat vapautuvat ovat korot hädintuskin paremmat kuin 4%. Mitään ei menetä, jos ei halua ottaa riskiä, niin ihan mainio talletus täksi ajaksi. Käy hyvin perus-Tarmon kompromissiksi, kun muut tilit tuottaisivat huomattavasti vähemmän.

    • korot ei nouse,,,,,,

      Aina suurin osa arvuuttajista valitettavasti on väärässä,
      melko lyhyeen korot 3 % korkeammalla ole oleet €uroaikana,
      Sinä syksynä vasta nousivat kun tiedettiin Islantilaisten tulevan ja eiköhän tuo aika ole ohi.

      minäkin arvuutan, että tuskin korkotarjoukset nousevat,
      jos 6-kk, tai 1-v tileillä pitää menettää kyllä % paljon,
      ei sitä 3 % tilejä 1-vuoden talletusajalle tule.

      tietysti,
      oli se 2 % tai 3 % jos summa on pienenlainen, ei siinä paljoja eroja ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe