Tykkään leipomisesta. :) Yleensä leivon perheelleni silloin kun on aikaa. Piirakoita tulee eniten tehtyä.
Minulla on monta sisarusta jotka tykkää syyä leipomuksiani.
Ensin tein muffinsseja. Taikina oli todella nopea ja helppoa tehdä. Eikä muffinssit levenny niinku ne minulla yleensä niin tekee.
Muffinssit oli todella herkullisia. :) Muffinssit loppu heti kesken ku kaikki halusi syödä lisää.
Voisin ostaa näitä leivonta mixiä. Nämä on varsinkin hyviä mökille ja kotiin jos tulee vaikka yhtäkkiä vieraita.
En ole ikinä ennen tehny tämän tapasia leipomuksia mutta tästä lähtien aijon tehä. :)
Sitten tein myös suklaa kakun.
Tein kakun 2 litran kakku vuokaan.
Ohjeessa luki että uunissa 30-30 min. Otin kakun pois 15 min jälkeen. Näytti jo ihan valmiilta paitsi että kakusta tuli aika pieni. Ois sopinu 1 litran vuokaan.
Tästä kakusta tykättiin myös ja se loppu liian aikasin kesken.
Muffinssit ja suklaakakku
aako89
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966