olen aloittamassa palvelualan yrityksen. mistä voisin alkaa kyselemään kuka voisi tehdä mulle valmiiksi sopimukset töntekijöiden, asiakkaiden ja minun välille? siinä kuitenkin varmasti on kaikkia pienia asioita mitkä pitää ottaa huomioon ja luulisin, että vain ammatti-ihminen sen osaisi tehdä.
sopimuksia.....
4
273
Vastaukset
- mikämaailmaapyörittä
soita vaikka juristille jos sopimuksia kaipaat. Voit ottaa vaikka hakusanoilla: "vitun kallis juristi urpolle joka päätti laittaa firman muttei tiedä miten"
tiesin, että täällä joku idiootti vastaa taas jotenkin... kyllä suomessa näitä vammaisiä riittää!!!! kaikki on kyllä muuten valmiina ja tiedän paikan mistä voisi saada sopimuksia, mutta kun alani on sen verran erilainen, että suomessa ei ole ennen tehty semmoisia sopimuksia!!! joten urpo vaan menee jotain siivousfirmaansa pyörittämään!!
- mikämaailmaapyörittä
The_Henry kirjoitti:
tiesin, että täällä joku idiootti vastaa taas jotenkin... kyllä suomessa näitä vammaisiä riittää!!!! kaikki on kyllä muuten valmiina ja tiedän paikan mistä voisi saada sopimuksia, mutta kun alani on sen verran erilainen, että suomessa ei ole ennen tehty semmoisia sopimuksia!!! joten urpo vaan menee jotain siivousfirmaansa pyörittämään!!
Edelleen laita googleen haku niin eiköhän sieltä sopimuksen tekijä löydy. Turha minulle on avautua, jos tuon vertaa ei itse osaa.
- avulias84
The_Henry kirjoitti:
Hmm, hyvä kysymys. Ohjaisin sut kysymään asiasta suomen yrittäjät ry:ltä. Sieltä pitäisi kaikki tarpeellinen apu saada. Koitappa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914