Asennevammaiset eivät osaa noudattaa nopeusrajoituksia tietöiden kohdilla (eivätkä muutenkaan).
http://www.iltalehti.fi/espoo/2010020411054553_eo.shtml
Asennevamma paistaa läpi
23
587
Vastaukset
- /////
se on jollei ajatus kulje kuin hepin paahan. oikeest ihmiset ei osaa ajatella kuin itseaan
- AutoMIES!
Saatana 20 vuotta KOVAA ajoa takana, ja aina on pärjätty tilanteessa kuin tilanteessa! Itkekää te paskahousupojanklopit, kun MIES painaa menemään.
- ///////
20.vuodessa jotain jo oppineen muuta kuin laukku rytssan ja matka rakastajan tapoja. Totuus on se etta nykyaan ajotapa on syvalta perseesta itsekeskeista mulkkua piittaamatonta. Kaiken lisaksi ei osata ajaa enaan liukkailla ja vastuuta ei oteta omista toppailyista vaan yritetaan vierittaa tien kunnossa pitajille. jollet sita ole huomannut 20 vuoden aikana niin et ole ajanut kuin kauppa matkoja tai olet yksi ylimielisista autoilijoista tai ole SAATANAN TYHMA.
ps. veikkaan etta olen ajanut hieman enemma kuin sina ja kiertanyt autolla muutakin kuin keskustoria
terv. Barcelona - puhusit kuten mies
Poijat ne uhhoo ja miehet ne puhhuu. Kerta se on ensimmäinenkin, kun se ote lipeää. Esikuvaa sinusta ei saa ikinä kenellekään, paitsi 18 vuotiaalle bemaripojulle joka kaahaa parhaat kaverinsa mutkaan 200km/h. Todella esikuvallista, jep.
(ajetaan sitä ralleissakin virheitä ja kolareita, jos sinä et niin mene ja voita muutama maalimanmestaruus.) - 950 000 km
"Saatana 20 vuotta KOVAA ajoa takana"
enpä vielä ylpeilisi, kaverillani oli 35 vuotta, kunnes ajoi 3 km / nopeudesta päin puuta ja kaverit luulivat että hän on juovuksissa ja kantoivat kotiin, jotta ei mene kortti yms,
ei noussut aamulla, oli alaraajahalvaus,
(ite aloitin 1965, eipä ole niin kolhittu että olisi tarvinnut oikaista, ostoskärryjen kolhuka kyllä on kyljissä aina,
ja muutamana vuonna vedettiin yli 120 000 km vuosi ja useana 50 tkm, nykyään enää 15 000 km asuntoautolla 3000 km.
ajan nyt ensin edes 1 milli km ja ylpeile sitten - käääääkkk
olet sä aijjä! ku tunnustat ja vielä julkisesti et joku ajelee sua takaa ja kovaa. 20vuodessa kyllä kerkeää tapahtumaan ku mies painaa menemään. kyllä tämäkin pojankloppi pysyy mieluusti sivussa ku te miesten miehet painatte menemään. herkempi saattaisi haukkua homoksi.
- 8km e.k. 10min
puhusit kuten mies kirjoitti:
Poijat ne uhhoo ja miehet ne puhhuu. Kerta se on ensimmäinenkin, kun se ote lipeää. Esikuvaa sinusta ei saa ikinä kenellekään, paitsi 18 vuotiaalle bemaripojulle joka kaahaa parhaat kaverinsa mutkaan 200km/h. Todella esikuvallista, jep.
(ajetaan sitä ralleissakin virheitä ja kolareita, jos sinä et niin mene ja voita muutama maalimanmestaruus.)kerroppas mihin voin mennä ilmottautumaan ralliradalle?
- nurkan takaa
8km e.k. 10min kirjoitti:
kerroppas mihin voin mennä ilmottautumaan ralliradalle?
Ota ite selvää äläkä oota aina valmista.
- Niin pääset pitkälle
Ketä kiinnostaa ylinopeudet, tai kaahaaminen.
Olet ainakin 100 kertaa kirjoittanut tästä samasta asiasta.
Milloin rupeat keskustelemaan kuka kaipaa mielenterveysongelmiin lääkitystä.
Joku Miiko niminen avohoitopotila sanoi minulle tänään aamupäivällä, pidä pääs kiini.
Koska itse nostat kunnianloukkasyytteitä, jos sinulle sanotaan pidä pääs kiini.
Kommentoi välillä tätä todella tärkeätä naivailua, eikä aina näitä ylinopeus ja kaahaus tapahtumia.- Eikä aina kaahaus
Joku Miiko niminen avohoitopotilas amfetamiin vaikutuksen alauseina, sanoi minulle tänään aamupäivällä, pidä pääs kiini.
Kommentoi välillä tätä todella tärkeätä naivailua, eikä aina näitä ylinopeus ja kaahaus tapahtumia. - Kovia huumeita
Eikä aina kaahaus kirjoitti:
Joku Miiko niminen avohoitopotilas amfetamiin vaikutuksen alauseina, sanoi minulle tänään aamupäivällä, pidä pääs kiini.
Kommentoi välillä tätä todella tärkeätä naivailua, eikä aina näitä ylinopeus ja kaahaus tapahtumia.Ketä kiinnostaa ylinopeudet, tai kaahaaminen.
Joku Miiko niminen avohoitopotilas amfetamiinin vaikutuksen alauseina, sanoi minulle tänään aamupäivällä, pidä pääs kiini.
Kommentoi välillä tätä todella tärkeätä naivailua, eikä aina näitä ylinopeus ja kaahaus tapahtumia. - ....,,,,
Kovia huumeita kirjoitti:
Joku Miiko niminen avohoitopotilas amfetamiinin vaikutuksen alauseina, sanoi minulle tänään aamupäivällä, pidä pääs kiini.
Kommentoi välillä tätä todella tärkeätä naivailua, eikä aina näitä ylinopeus ja kaahaus tapahtumia.Tapelkaa pojat tapelkaa, huomenna äiti leipoo teille pullaa.
- paljon
paljon on asennevammaisia mm. joku pitää luonnollisena etä 10-20 v välein on normaalia kolhia autoaan,
eikä ole tietoinen
että sitä autoa ei koskaan kolhi 25 % autoilijoista,
kun keskimäärin kolhitaan 900 000 ajon jälkeen,
moni vasta 2-300 000 km ajanut kolhii ja vähättelee tekojaan. - Vitun nillittäjät!!!
"toi sano pahasti. Ylläpitoooo! toi kiusaa.Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!"
- Omatunnoton
Vastata. Jos/kun tietyömalla on muuttumattomat rajoitukset käy noin.
- käytä sitä
Kaasupoljin on vaikovaruste. Käytä sitä hiljentääksesi vauhdin. Vai etkö osaa?
- Oikeaa työtä olisi
Mikä ongelma on koko poliisin toiminnassa. Kytätään päivästä toiseen jotain rajoituksia kuin mitkäkin vajaat. Sillävälin huumehörhöt vetelee varastetuilla autoilla täysilla kamapäissään ja ryöstelevät mummoja.
Poliisin olisi aika aloittaa poliisin tehtävien hoitaminen, eikä yrittää saada sakkobudjettia täyteen. Pain helvettiä johdettu koko laitos.- illinillittäjälle
Huomaa ettei sulla ole minkäänlaista käsitystä mitä poliisin työ on. Se ei ole pelkkää liikenneseurantaa, eikä pelkkää huumeheppujen kiinniottamista. Ei poliiseilla riitä resurssit valvoa kaikkea siinä määrin kuin olisi tarpeellista. Se on vaan paska säkä jos jää rikkeestä kiinni. Rikehän on itseaiheutettua, harvemmin poliisit pysäyttää ihan suotta. Jos tuolla sun logiikalla mentäis, kohta oisit täällä itkemässä kun joku ajo sun kylkeen eikä poliisia näkyny missään.
- mie mie
suuri syy nyky´liikenteen ongelmista on poliisien yksipuolinen liikenne valvonta. Asenteissa on paljon sellaisia elementtejä että mopoautoakaan ei saisi kaikille antaa saatika oikeaa autoa. Poliisit saisi videokameralla enempi sakotettavia kuin tutkalla mutta siinä joutuisi tekeen enempi töitä ja suomalaisethan ovat luonteeltaan laiskoja. Toinen suurempi syy on kunnioituksen puute toisia ihmisiä ja viranomaisia kohtaan (ehkä siinäkin näkyy poliisin asiakas palvelu linja(ollaan enempi asiakasplvelijoita kuin poliiseja). Hei poliisit!!! poliisi saa olla oikeasti maailman mulkuin ihminen varsinkin jos mulkulla asenteella turvataan enemiston turvallisuus.
- kyllä vain
mie mie kirjoitti:
suuri syy nyky´liikenteen ongelmista on poliisien yksipuolinen liikenne valvonta. Asenteissa on paljon sellaisia elementtejä että mopoautoakaan ei saisi kaikille antaa saatika oikeaa autoa. Poliisit saisi videokameralla enempi sakotettavia kuin tutkalla mutta siinä joutuisi tekeen enempi töitä ja suomalaisethan ovat luonteeltaan laiskoja. Toinen suurempi syy on kunnioituksen puute toisia ihmisiä ja viranomaisia kohtaan (ehkä siinäkin näkyy poliisin asiakas palvelu linja(ollaan enempi asiakasplvelijoita kuin poliiseja). Hei poliisit!!! poliisi saa olla oikeasti maailman mulkuin ihminen varsinkin jos mulkulla asenteella turvataan enemiston turvallisuus.
Enemmän mulkkuja poliiseja vaan jos homma hoituu paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472