Moi, kysyisin alustavasti että olisiko joku kiinnostunut ostamaan Kyläagama urosta ? ..... on tulossa muutto pienempään asuntoon ja voi olla että joudutaan luopumaan. Kyseinen lisko löytyy kotkasta.
M: Kyläagama
AgaAga
3
584
Vastaukset
- lapanen.
Itse asun myös Kotkassa, jos äidiltä heltyy lupa, meiltä saattaisi löytyä koti pojalle. Jos laittaisit sähköpostisi ilmoitukseen, niin voisin laitella viestiä teille tarkemmin.
- kotiin
Oletko vielä myymässä agamaasi?Asun Porvoossa.Minulla on kaikki tarvittavat valmiina,vain asukas puuttuu.p.040 9631468
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2277931Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1203257Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve802896Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka92815"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1272470- 242195
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382182Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371676- 211627
- 211387