Jos

minä vaan + kissa

Jos palstalta poistuisi mm. seuraavat ikiaikaiset aiheet kuten; sumuvalot/ei sumuvalot, nysvääjät/hurjastelijat, tojota/muut, nastat/kitkat, stadi/muu suomi.

Eipä jäisi liikennepalstalle palon keskusteltavaa. Kyllä Suomessa on kuitenkin vähän hiton hyvi asiat.

18

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miauuuuuu

      Olet muuten harvinaisen oikeassa! Samaa p***aa täällä jauhetaan vuodesta toiseen. Aina lyöytyy uusi karvanoppa sukupolvi jatkamaan isiensä vittuilua.

      PS. Terveisiä kissalle, eläinkunnan fiksuimmalle.

      • ensitalvena?

        Nyt, kun kovatalvi ja paljon liukkaita kelejä. Verottaa mullan alle raskaalla kädellä kitkapellejä. Onko syksyllä hengissä enää keskutelun avaajaa?


    • ////////

      oikeasti kirjoiteta em. ongelmista vaan osoitetaan asioista purnaamalla halu hallita/dominoida kanssa autoilijaa. esim. jos joku ajaa kovaa tiella niin keta se haittaa minutin kuluttua kun kaahari on havinnyt nakymattomiin. Tai on siina yksi elementti kirjoitteluun viela KATEUS

      • ovat

        Kateus, sepä se on millä voi yrittää selittää melkein mitä tahansa. Ajatellaanpa asiaa vähän tarkemmin,

        Miksi kukaan olisi kateellinen sumuvaloista, kun ne ovat vakiona lähes kaikissa alle 15 vuotta vanhoissa autoissa ja tarvikeliikkeesta niitä saa parilla kympillä? Ei mitään syytä kadehtia moisia.

        Miksi kukaan olisi kateellinen nysvääjille saatikka hurjastelijoille, kun jokainen voi ihan itse päättää millä nopeudella ajaa? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen Toyotan tai minkään muunkaan kansanauton omistajalle, kun kuka tahansa pystyy noita ostamaan, ei välttämättä uutena, mutta käytettynä ainakin? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen nasta-/kitkakuskeille, kun jokainen voi aivan vapaasti päättää ostaako nasta- vai kitkarenkaat? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen toiselle kotipaikkakunnan vuoksi, kun senkin voi melko vapaasti valita? Ei mitään syytä.

        Eiköhän todellinen syy noihin vääntöihin ole, että ne on havaittu runsaasti tunteita herättäväksi aiheiksi. Oli provo kuinka huono tahansa, vastauksia tulee aina vähintään pari kymmentä, kunhan vaan aihe on oikea.


      • Leuku
        ovat kirjoitti:

        Kateus, sepä se on millä voi yrittää selittää melkein mitä tahansa. Ajatellaanpa asiaa vähän tarkemmin,

        Miksi kukaan olisi kateellinen sumuvaloista, kun ne ovat vakiona lähes kaikissa alle 15 vuotta vanhoissa autoissa ja tarvikeliikkeesta niitä saa parilla kympillä? Ei mitään syytä kadehtia moisia.

        Miksi kukaan olisi kateellinen nysvääjille saatikka hurjastelijoille, kun jokainen voi ihan itse päättää millä nopeudella ajaa? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen Toyotan tai minkään muunkaan kansanauton omistajalle, kun kuka tahansa pystyy noita ostamaan, ei välttämättä uutena, mutta käytettynä ainakin? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen nasta-/kitkakuskeille, kun jokainen voi aivan vapaasti päättää ostaako nasta- vai kitkarenkaat? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen toiselle kotipaikkakunnan vuoksi, kun senkin voi melko vapaasti valita? Ei mitään syytä.

        Eiköhän todellinen syy noihin vääntöihin ole, että ne on havaittu runsaasti tunteita herättäväksi aiheiksi. Oli provo kuinka huono tahansa, vastauksia tulee aina vähintään pari kymmentä, kunhan vaan aihe on oikea.

        Ihanaa kun on mielipiteen ilmaisun vapaus. Olipa mielipide sitten millainen tahansa. Suomessa tämä on mahdollista.

        Ja kiistanhan saa aikaan ihan mistä vaan. Vaikka paskahuusin linkusta.


      • Pontius Pilatus
        Leuku kirjoitti:

        Ihanaa kun on mielipiteen ilmaisun vapaus. Olipa mielipide sitten millainen tahansa. Suomessa tämä on mahdollista.

        Ja kiistanhan saa aikaan ihan mistä vaan. Vaikka paskahuusin linkusta.

        Syy on yksinkertaisesti se, ettei keskustelijat edes tiedä mistä on kyse,
        joten pysytään vaan sumaripelleissä. Toinen sana jonka porukka ymmärtää
        on mäntäkirnu, heidän kielellään voivittu. Toivottavasti yhdyssanaksi
        kirjoitettuna auttaa ymmärtämään yhteyden.


      • Pliis, aja ojaan
        Pontius Pilatus kirjoitti:

        Syy on yksinkertaisesti se, ettei keskustelijat edes tiedä mistä on kyse,
        joten pysytään vaan sumaripelleissä. Toinen sana jonka porukka ymmärtää
        on mäntäkirnu, heidän kielellään voivittu. Toivottavasti yhdyssanaksi
        kirjoitettuna auttaa ymmärtämään yhteyden.

        kukahan sinulle on kortin myöntänyt. Takaikkunaan tarra.... VARO! KUSIPÄÄ LIIKENTEESSÄ!


      • karmivaaa
        Pliis, aja ojaan kirjoitti:

        kukahan sinulle on kortin myöntänyt. Takaikkunaan tarra.... VARO! KUSIPÄÄ LIIKENTEESSÄ!

        corollan kyydissä. Hiljentäkää. Tapatte myös muut kuin kaverinne.


      • tuota.-

        kateudella voi selittää. Monia vaan ärsyttää, jos joku todella kaahaa, eli ajaa huomattavaa ylinopeutta. Minkäs siinä kuitenkaan teet, antaa kaahaajan vaan kaahata. Voi vain toivoa, että poliisi sattuu kohille ja sakottaa.


      • retunen2
        tuota.- kirjoitti:

        kateudella voi selittää. Monia vaan ärsyttää, jos joku todella kaahaa, eli ajaa huomattavaa ylinopeutta. Minkäs siinä kuitenkaan teet, antaa kaahaajan vaan kaahata. Voi vain toivoa, että poliisi sattuu kohille ja sakottaa.

        Ei tosiaankaan ole kateutta. Mutta vahingonilo oli kyllä suuri tänään illalla,kun tulin työmatkalta
        kotia kohti, eräs Audi hiillosti noin 10 km matkalla, välillä puskurissa kiinni ja lopulta meni sitten ohi,
        (en kuitenkaan ajanut alle nopeusrajoituksen. tiellä 80 km/t rajoitus).
        Ja kuinkas ollakaan harakanvärinen auto oli linja-autopysäkillä parkissa ja kyseinen Audi myös.


      • Pontius Pilatus
        Pliis, aja ojaan kirjoitti:

        kukahan sinulle on kortin myöntänyt. Takaikkunaan tarra.... VARO! KUSIPÄÄ LIIKENTEESSÄ!

        Oletkin tavallista tyhmenpi. Miksi sekotat ajokortin tähän, tauhki?
        En tarvitse ajokorttia, sillä minulla on palkattu kuljettaja, sellainen
        James.

        Tuntuupa tosi hyvältä, taisi tutuus satuttaa sinua.


      • -------
        ovat kirjoitti:

        Kateus, sepä se on millä voi yrittää selittää melkein mitä tahansa. Ajatellaanpa asiaa vähän tarkemmin,

        Miksi kukaan olisi kateellinen sumuvaloista, kun ne ovat vakiona lähes kaikissa alle 15 vuotta vanhoissa autoissa ja tarvikeliikkeesta niitä saa parilla kympillä? Ei mitään syytä kadehtia moisia.

        Miksi kukaan olisi kateellinen nysvääjille saatikka hurjastelijoille, kun jokainen voi ihan itse päättää millä nopeudella ajaa? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen Toyotan tai minkään muunkaan kansanauton omistajalle, kun kuka tahansa pystyy noita ostamaan, ei välttämättä uutena, mutta käytettynä ainakin? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen nasta-/kitkakuskeille, kun jokainen voi aivan vapaasti päättää ostaako nasta- vai kitkarenkaat? Ei mitään syytä.

        Miksi kukaan olisi kateellinen toiselle kotipaikkakunnan vuoksi, kun senkin voi melko vapaasti valita? Ei mitään syytä.

        Eiköhän todellinen syy noihin vääntöihin ole, että ne on havaittu runsaasti tunteita herättäväksi aiheiksi. Oli provo kuinka huono tahansa, vastauksia tulee aina vähintään pari kymmentä, kunhan vaan aihe on oikea.

        ovat ja kun ei muulla pysty prvomaan niin valitetaan sumaresta tai nopeudesta ja kun ei paukkuja riitä niin nuhjataan jaloissa ja valitetaan kaahareista ja kun asiassa ei ole oikeasti muusta kyse kuin toisen hallinasta . Jollei ole sumareita ja ajaa rajoituksen mukaan niin auton väri saattaa olla väärä jja taas saa aihetta valittaa .

        ps. antakaa mennä ohi jos on mennäkseen tai antakaa käyttää sumareita jos haluavat ei se oikeasti ketään haittaa .Ei ketään muuta kuin näitä konevalittajia näitä pieniäsuuria ihmisiä jotka valittavat kaikesta kaikenaikaa.


      • --------------
        tuota.- kirjoitti:

        kateudella voi selittää. Monia vaan ärsyttää, jos joku todella kaahaa, eli ajaa huomattavaa ylinopeutta. Minkäs siinä kuitenkaan teet, antaa kaahaajan vaan kaahata. Voi vain toivoa, että poliisi sattuu kohille ja sakottaa.

        heitettyä energiaa ärsyyntyminen jos toisten ajo/elämän tyyli ei mielytä jota kuta varsinkaan jolle juuri sinun tyylisi ole se kultaiseen kirjaan merkitty .


      • mie mie
        retunen2 kirjoitti:

        Ei tosiaankaan ole kateutta. Mutta vahingonilo oli kyllä suuri tänään illalla,kun tulin työmatkalta
        kotia kohti, eräs Audi hiillosti noin 10 km matkalla, välillä puskurissa kiinni ja lopulta meni sitten ohi,
        (en kuitenkaan ajanut alle nopeusrajoituksen. tiellä 80 km/t rajoitus).
        Ja kuinkas ollakaan harakanvärinen auto oli linja-autopysäkillä parkissa ja kyseinen Audi myös.

        vahingonilo ja toisen kiusaaminen on se eteenpäin työntävä voima suomessa. Hiillostaminen perseessä roikkuminen ei se ole suotavaa eikä perseen tarjoaminen rekalle ole järkevää ja näitä jälkinmäisiä on enempi liikenteessä , Nämä perse edellä vastaan tulijat ovat juuri niitä joilta on paukut loppu ja dominoi/hallitsee nuhjaamalla tai ainakin yrittää. Sit nämä ylinopeutta ajavat jos menee ohi ilman roikkumista niin minuutin kuluttua ei heitä edes näe enään niin miten ne oikeast haittaavat em. rekkakuskeja? Ns.kaaharit voivat asennoitua ajamis tyylillä on hintansa jos harakka partion kohtaa ja siihen on tyydyttävä.


    • yökstaaaas

      Voi voi miten helppoa nostaa paskajuttu pinnalle taas.

      • helposti nämä

        heput niihin aina tarttuu...


    • naminamiii

      Toimii paremmin kuin Rapalan uistin.

      • promasterking

        ei muuten vitussa toimi, oon saannu naaraita n. 1000 kertaa enemmän rapalalla...........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe