Jos palstalta poistuisi mm. seuraavat ikiaikaiset aiheet kuten; sumuvalot/ei sumuvalot, nysvääjät/hurjastelijat, tojota/muut, nastat/kitkat, stadi/muu suomi.
Eipä jäisi liikennepalstalle palon keskusteltavaa. Kyllä Suomessa on kuitenkin vähän hiton hyvi asiat.
Jos
18
305
Vastaukset
- miauuuuuu
Olet muuten harvinaisen oikeassa! Samaa p***aa täällä jauhetaan vuodesta toiseen. Aina lyöytyy uusi karvanoppa sukupolvi jatkamaan isiensä vittuilua.
PS. Terveisiä kissalle, eläinkunnan fiksuimmalle.- ensitalvena?
Nyt, kun kovatalvi ja paljon liukkaita kelejä. Verottaa mullan alle raskaalla kädellä kitkapellejä. Onko syksyllä hengissä enää keskutelun avaajaa?
- ////////
oikeasti kirjoiteta em. ongelmista vaan osoitetaan asioista purnaamalla halu hallita/dominoida kanssa autoilijaa. esim. jos joku ajaa kovaa tiella niin keta se haittaa minutin kuluttua kun kaahari on havinnyt nakymattomiin. Tai on siina yksi elementti kirjoitteluun viela KATEUS
- ovat
Kateus, sepä se on millä voi yrittää selittää melkein mitä tahansa. Ajatellaanpa asiaa vähän tarkemmin,
Miksi kukaan olisi kateellinen sumuvaloista, kun ne ovat vakiona lähes kaikissa alle 15 vuotta vanhoissa autoissa ja tarvikeliikkeesta niitä saa parilla kympillä? Ei mitään syytä kadehtia moisia.
Miksi kukaan olisi kateellinen nysvääjille saatikka hurjastelijoille, kun jokainen voi ihan itse päättää millä nopeudella ajaa? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen Toyotan tai minkään muunkaan kansanauton omistajalle, kun kuka tahansa pystyy noita ostamaan, ei välttämättä uutena, mutta käytettynä ainakin? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen nasta-/kitkakuskeille, kun jokainen voi aivan vapaasti päättää ostaako nasta- vai kitkarenkaat? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen toiselle kotipaikkakunnan vuoksi, kun senkin voi melko vapaasti valita? Ei mitään syytä.
Eiköhän todellinen syy noihin vääntöihin ole, että ne on havaittu runsaasti tunteita herättäväksi aiheiksi. Oli provo kuinka huono tahansa, vastauksia tulee aina vähintään pari kymmentä, kunhan vaan aihe on oikea. - Leuku
ovat kirjoitti:
Kateus, sepä se on millä voi yrittää selittää melkein mitä tahansa. Ajatellaanpa asiaa vähän tarkemmin,
Miksi kukaan olisi kateellinen sumuvaloista, kun ne ovat vakiona lähes kaikissa alle 15 vuotta vanhoissa autoissa ja tarvikeliikkeesta niitä saa parilla kympillä? Ei mitään syytä kadehtia moisia.
Miksi kukaan olisi kateellinen nysvääjille saatikka hurjastelijoille, kun jokainen voi ihan itse päättää millä nopeudella ajaa? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen Toyotan tai minkään muunkaan kansanauton omistajalle, kun kuka tahansa pystyy noita ostamaan, ei välttämättä uutena, mutta käytettynä ainakin? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen nasta-/kitkakuskeille, kun jokainen voi aivan vapaasti päättää ostaako nasta- vai kitkarenkaat? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen toiselle kotipaikkakunnan vuoksi, kun senkin voi melko vapaasti valita? Ei mitään syytä.
Eiköhän todellinen syy noihin vääntöihin ole, että ne on havaittu runsaasti tunteita herättäväksi aiheiksi. Oli provo kuinka huono tahansa, vastauksia tulee aina vähintään pari kymmentä, kunhan vaan aihe on oikea.Ihanaa kun on mielipiteen ilmaisun vapaus. Olipa mielipide sitten millainen tahansa. Suomessa tämä on mahdollista.
Ja kiistanhan saa aikaan ihan mistä vaan. Vaikka paskahuusin linkusta. - Pontius Pilatus
Leuku kirjoitti:
Ihanaa kun on mielipiteen ilmaisun vapaus. Olipa mielipide sitten millainen tahansa. Suomessa tämä on mahdollista.
Ja kiistanhan saa aikaan ihan mistä vaan. Vaikka paskahuusin linkusta.Syy on yksinkertaisesti se, ettei keskustelijat edes tiedä mistä on kyse,
joten pysytään vaan sumaripelleissä. Toinen sana jonka porukka ymmärtää
on mäntäkirnu, heidän kielellään voivittu. Toivottavasti yhdyssanaksi
kirjoitettuna auttaa ymmärtämään yhteyden. - Pliis, aja ojaan
Pontius Pilatus kirjoitti:
Syy on yksinkertaisesti se, ettei keskustelijat edes tiedä mistä on kyse,
joten pysytään vaan sumaripelleissä. Toinen sana jonka porukka ymmärtää
on mäntäkirnu, heidän kielellään voivittu. Toivottavasti yhdyssanaksi
kirjoitettuna auttaa ymmärtämään yhteyden.kukahan sinulle on kortin myöntänyt. Takaikkunaan tarra.... VARO! KUSIPÄÄ LIIKENTEESSÄ!
- karmivaaa
Pliis, aja ojaan kirjoitti:
kukahan sinulle on kortin myöntänyt. Takaikkunaan tarra.... VARO! KUSIPÄÄ LIIKENTEESSÄ!
corollan kyydissä. Hiljentäkää. Tapatte myös muut kuin kaverinne.
- tuota.-
kateudella voi selittää. Monia vaan ärsyttää, jos joku todella kaahaa, eli ajaa huomattavaa ylinopeutta. Minkäs siinä kuitenkaan teet, antaa kaahaajan vaan kaahata. Voi vain toivoa, että poliisi sattuu kohille ja sakottaa.
- retunen2
tuota.- kirjoitti:
kateudella voi selittää. Monia vaan ärsyttää, jos joku todella kaahaa, eli ajaa huomattavaa ylinopeutta. Minkäs siinä kuitenkaan teet, antaa kaahaajan vaan kaahata. Voi vain toivoa, että poliisi sattuu kohille ja sakottaa.
Ei tosiaankaan ole kateutta. Mutta vahingonilo oli kyllä suuri tänään illalla,kun tulin työmatkalta
kotia kohti, eräs Audi hiillosti noin 10 km matkalla, välillä puskurissa kiinni ja lopulta meni sitten ohi,
(en kuitenkaan ajanut alle nopeusrajoituksen. tiellä 80 km/t rajoitus).
Ja kuinkas ollakaan harakanvärinen auto oli linja-autopysäkillä parkissa ja kyseinen Audi myös. - Pontius Pilatus
Pliis, aja ojaan kirjoitti:
kukahan sinulle on kortin myöntänyt. Takaikkunaan tarra.... VARO! KUSIPÄÄ LIIKENTEESSÄ!
Oletkin tavallista tyhmenpi. Miksi sekotat ajokortin tähän, tauhki?
En tarvitse ajokorttia, sillä minulla on palkattu kuljettaja, sellainen
James.
Tuntuupa tosi hyvältä, taisi tutuus satuttaa sinua. - -------
ovat kirjoitti:
Kateus, sepä se on millä voi yrittää selittää melkein mitä tahansa. Ajatellaanpa asiaa vähän tarkemmin,
Miksi kukaan olisi kateellinen sumuvaloista, kun ne ovat vakiona lähes kaikissa alle 15 vuotta vanhoissa autoissa ja tarvikeliikkeesta niitä saa parilla kympillä? Ei mitään syytä kadehtia moisia.
Miksi kukaan olisi kateellinen nysvääjille saatikka hurjastelijoille, kun jokainen voi ihan itse päättää millä nopeudella ajaa? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen Toyotan tai minkään muunkaan kansanauton omistajalle, kun kuka tahansa pystyy noita ostamaan, ei välttämättä uutena, mutta käytettynä ainakin? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen nasta-/kitkakuskeille, kun jokainen voi aivan vapaasti päättää ostaako nasta- vai kitkarenkaat? Ei mitään syytä.
Miksi kukaan olisi kateellinen toiselle kotipaikkakunnan vuoksi, kun senkin voi melko vapaasti valita? Ei mitään syytä.
Eiköhän todellinen syy noihin vääntöihin ole, että ne on havaittu runsaasti tunteita herättäväksi aiheiksi. Oli provo kuinka huono tahansa, vastauksia tulee aina vähintään pari kymmentä, kunhan vaan aihe on oikea.ovat ja kun ei muulla pysty prvomaan niin valitetaan sumaresta tai nopeudesta ja kun ei paukkuja riitä niin nuhjataan jaloissa ja valitetaan kaahareista ja kun asiassa ei ole oikeasti muusta kyse kuin toisen hallinasta . Jollei ole sumareita ja ajaa rajoituksen mukaan niin auton väri saattaa olla väärä jja taas saa aihetta valittaa .
ps. antakaa mennä ohi jos on mennäkseen tai antakaa käyttää sumareita jos haluavat ei se oikeasti ketään haittaa .Ei ketään muuta kuin näitä konevalittajia näitä pieniäsuuria ihmisiä jotka valittavat kaikesta kaikenaikaa. - --------------
tuota.- kirjoitti:
kateudella voi selittää. Monia vaan ärsyttää, jos joku todella kaahaa, eli ajaa huomattavaa ylinopeutta. Minkäs siinä kuitenkaan teet, antaa kaahaajan vaan kaahata. Voi vain toivoa, että poliisi sattuu kohille ja sakottaa.
heitettyä energiaa ärsyyntyminen jos toisten ajo/elämän tyyli ei mielytä jota kuta varsinkaan jolle juuri sinun tyylisi ole se kultaiseen kirjaan merkitty .
- mie mie
retunen2 kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole kateutta. Mutta vahingonilo oli kyllä suuri tänään illalla,kun tulin työmatkalta
kotia kohti, eräs Audi hiillosti noin 10 km matkalla, välillä puskurissa kiinni ja lopulta meni sitten ohi,
(en kuitenkaan ajanut alle nopeusrajoituksen. tiellä 80 km/t rajoitus).
Ja kuinkas ollakaan harakanvärinen auto oli linja-autopysäkillä parkissa ja kyseinen Audi myös.vahingonilo ja toisen kiusaaminen on se eteenpäin työntävä voima suomessa. Hiillostaminen perseessä roikkuminen ei se ole suotavaa eikä perseen tarjoaminen rekalle ole järkevää ja näitä jälkinmäisiä on enempi liikenteessä , Nämä perse edellä vastaan tulijat ovat juuri niitä joilta on paukut loppu ja dominoi/hallitsee nuhjaamalla tai ainakin yrittää. Sit nämä ylinopeutta ajavat jos menee ohi ilman roikkumista niin minuutin kuluttua ei heitä edes näe enään niin miten ne oikeast haittaavat em. rekkakuskeja? Ns.kaaharit voivat asennoitua ajamis tyylillä on hintansa jos harakka partion kohtaa ja siihen on tyydyttävä.
- yökstaaaas
Voi voi miten helppoa nostaa paskajuttu pinnalle taas.
- helposti nämä
heput niihin aina tarttuu...
- naminamiii
Toimii paremmin kuin Rapalan uistin.
- promasterking
ei muuten vitussa toimi, oon saannu naaraita n. 1000 kertaa enemmän rapalalla...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483