HomePNA nopeus ongelma!

Apua?

Elikkäs, meillä on taloyhtiössämme HomePNA verkko ja meidän talossa on tämä HomePNA 2.0 usb-sovitin jolla nopeus pitäisi yltää 10mb/s, nyt kuitenkin meidän taloyhtiössä nostettiin nopeus 24mb/s ja alettiin maksuttaa siitä, mutta mitään ei ole tapahtunut, nopeus on alle 1mb/s jatkuvasti, mitä pitäisi tehdä?

4

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteys aina jaettu. ja tekniikkakin ilmeisesti väistyvää.
      sinuna vaihtaisin omaan kiinteään linjaan, mikä on kokonaan käytössäsi. tosin se maksaa sen pari kolmekymppiä kuukaudessa, mutta meneehän sitä rahaa turhempaankin.
      ota jommasta kummasta; elisalta tai soneralta.

• .

jos tämä 24mb/s on siis jaettu kaikille, niin alkaa ihmetyttämään silti se, että täss ätapauksessa se olisi jaettu 10 talouteen, joten eihän se siltikään mitenkään voisi olla mahdollista, että nopeus olisi jatkuvasti reilusti alta 1mb/s?

• . kirjoitti:

jos tämä 24mb/s on siis jaettu kaikille, niin alkaa ihmetyttämään silti se, että täss ätapauksessa se olisi jaettu 10 talouteen, joten eihän se siltikään mitenkään voisi olla mahdollista, että nopeus olisi jatkuvasti reilusti alta 1mb/s?

siinä tarvitse kuin yhden tai kahden naapurin imuroida ja/tai pelata cs:ää tai american armya.
        eli kyllä se on ihan mahdollista.
        ja firmaa sen kummemmin nimeämättä, oli joskus mulla ihan oma linja sieltä mikä piti olla mega/mega. tosiasiassa se oli jatkuvasti hiukan yli puolimegaa, juuri sen verran yli että voi väittää megaseksi. siksi vaihdoin firmaa.

• MVJ
        . kirjoitti:

HomePNA on tosiaan melko vanhaa tekniikkaa, ja ilmeisesti vasta kolmosversiosta alkaen siihen on tuotu palvelunlaatumekanismeja. "Jaettu" ei siis kakkosstandardin mukaisessa HomePNA:ssa tarkoita sitä, että kullakin 10 taloudella olisi aina (vähintään) 2.4 Mbit/s käytössään - mikä on tietysti käyttäjän näkökulmasta ihan kohtuullinen oletus. Kuten nimim. harrastelijakirurgi toteaa, mitä enemmän runsaasti kapasiteettiä kaappaavia sovelluksia HomePNA-verkossa on käynnissä, sitä vähemmän jaettavaa kapasiteettiä sinun käyttöösi alkutilanteessa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe