Minun ja mieheni 50v hääpäivä lähestyy ja menemme juhlistamaan tätä kylpylään helmikuun lopulla kuinkas pitkiä avioliittoja täällä on? onko niiitä kuuluisia rautapareja?
50v naimisissa
11
872
Vastaukset
- Kauan leskenä ollut
saaneet olla noin kauan yhdessä.
Toivon oikein hyvää juhlaa teille kylpylässä.
Ja onnea myös loppuelämäksi .- pilvi*
Onnellista yhdessäoloa pitkällä taipaleellanne:) Kylpylät on ihania rentoutuspaikkoja, ja sitten syötte hyvää, ja nauttikaahan!
- Vastahan sitä...
49-vuotta tulee kesällä.
Olen siitä ajasta ollut toistakymmentä vuotta omaishoitaja miehelleni.Ja onhan varmasti ollutkin, kun kerran puoli vuosisataa olette yhteistä leipää purreet.
Onnea myös eteenpäin.
Me olemme myös olleet onnekkaita: viisikymmentäkolme vetää kiinni ensi kuussa.- Seku
Venlastiina kirjoitti:
Ja onhan varmasti ollutkin, kun kerran puoli vuosisataa olette yhteistä leipää purreet.
Onnea myös eteenpäin.
Me olemme myös olleet onnekkaita: viisikymmentäkolme vetää kiinni ensi kuussa.Kun nyt suoraan kysyttiin.
Tyyntä ja myrskyä, ja en sano, niinkuin lauluntekijä, että päivääkään en vaihtaisi pois.
Kriiseistä olemme kuitenkin selviytyneet. Tämä on tavallaan elämäni parasta aikaa. - Atolfia
Seku kirjoitti:
Kun nyt suoraan kysyttiin.
Tyyntä ja myrskyä, ja en sano, niinkuin lauluntekijä, että päivääkään en vaihtaisi pois.
Kriiseistä olemme kuitenkin selviytyneet. Tämä on tavallaan elämäni parasta aikaa.tänä keväänä meilläkin täyttyy. Emme ole vielä juuri asiaa pohtineet. On niin paljon ollut kaikenlaista muuta ajateltavaa, mutta kyllä se pian tulee ajankohtaiseksi.''
ONNITTELUT RITVAINKERILLE ja SEKULLE pitkästä liitosta. Niin myös kaikille muillekin tuon vuosimäärän ylittäneille.
Kiitollisena saa olla, että on nämä vuodet yhdessä saanut olla. Niinkuin SEKU sanoi, tyyntä ja myrskyä on matkalla ollut, mutta muistot ovat vain hauskoja ja ihania. Onneksi kaikki murheellinen on unohtunut ja taakse jäänyt. - topi matti
Atolfia kirjoitti:
tänä keväänä meilläkin täyttyy. Emme ole vielä juuri asiaa pohtineet. On niin paljon ollut kaikenlaista muuta ajateltavaa, mutta kyllä se pian tulee ajankohtaiseksi.''
ONNITTELUT RITVAINKERILLE ja SEKULLE pitkästä liitosta. Niin myös kaikille muillekin tuon vuosimäärän ylittäneille.
Kiitollisena saa olla, että on nämä vuodet yhdessä saanut olla. Niinkuin SEKU sanoi, tyyntä ja myrskyä on matkalla ollut, mutta muistot ovat vain hauskoja ja ihania. Onneksi kaikki murheellinen on unohtunut ja taakse jäänyt.onnea onnea vaan 50v on pitkä pätkä
- St. Hedwig
Onnea kultahääpäivän johdosta. Meillä tulee 50 vuotta täyteen toukokuussa. Ihana asia, kun on se tuttu turvallinen kaveri siinä vierellä kulkemassa. Usein sitä jo puolesta sanasta arvaa, mitä toinen tarkoittaa.Valoisaa kevättä kaikille!
- 1+1=2
Ritvainkerille ja eteenkin päin!
Meillä tulee 51.hääpäivä ensi kesänä.
Pitkä aika, kun taaksepäin katsoo,joskustaas tuntuu vain silmänräpäykseltä!
- Maalaismies*
56 vuotta tulee täyteen. Ihastuin tyttöön alta 10-vuotiaana, joten palava rakkaus lämmittää 70 vuoden jälkeenkin.
Vaimoni sanoi äsken, että kehityn edelleen, alan kuulemma päästä vähitellen murrosiästä.- Katl,,eija
Kaikki ansaitsette onnitteluni, te jotka olette saaneet elää noin pitkän liiton yhdessä. Antakaa sille se arvo, joka sille kuuluu. Kyllä te vielä löydätte merkit siitä samasta miehestä ja naisesta, johon nuorena rakastuitte. Se löytyy silmistä ja vaikka suunpielen hymyn häiveestä ja äänikin on vielä sama.
Minun mieheni kuoli muutamaa kuukautta ennen 25-vuotishääpäiväämme. Hän oli kuten maalaismiehenkin puoliso ensirakkauteni, johon tosissani rakastun 14-vuotiaana. Siinä nuoren tytön riuduttavassa rakkaudessa ja kaipuussa vahvistui pohja elinikäiselle kuolemattomalle rakkaudelle. Minun kohtaloni on ollut elää vain tämä yksi suhde. Ei vaan ole kohdalle osunut toista. En tosin ole etsinytkään konkreettisesti. Olen korvannut sen puutteet monella muulla asialla ja kiinnostuksen kohteella. Hukutin suruni ja siirsin energiani työhön ja lapsiini, heidän hyvinvointiinsa. Se jatkuu vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725