aNNA ON VUODEN NAIS ARTISTI!!!!!!!

ANNAFANI FOREFER

aNNA VOITTI VUODEN NAIS ARTISTIN EMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IHANA ANNA ON KAIKKIEN MIELESTÄ PARAS JA KAUNEIN!!!! nYT TEILLÄ VIHAAJILLA EI VOI OLLA MITÄÄN TYPERÄÄ SANOTTAVAA KUN SUOMALAISET ÄÄESTI aNNAN VOITTOON!!! aNNA OOT PARAS!

28

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asddasdasasd
      • ei.

        Miks Anna A ei koskaan ole voittanut sitä yleisö Emmaa, joka mun mielestä on kuitenkin se tärkein?


      • asasasaadaasf
        ei. kirjoitti:

        Miks Anna A ei koskaan ole voittanut sitä yleisö Emmaa, joka mun mielestä on kuitenkin se tärkein?

        Mietipä sitä. Olisiko sillä lahjakkuudella (tai lahjattomuudella) jotain tekemistä asian kanssa?


      • afdsfafd

        hoho, parasta on kun Annan facebookissa öbaut 8-vuotiaat tyttöfanit itkee, että ilkeä Anna Puu vei Abreun palkinnot :D


    • tyttö^^

      LOL
      Ei Anna Abreu voittanu mitään,kuten edellä olijat jo sen sanoivatkin :)

      Hyvä Anna Puu,Chisu,pmmp ja the baseballs

      anna a ei pärjää anna puulle :)

      • ikuinen fani -99

        oikeesti anna abreu kyl voitti tosi monta palkintoo, mut niitä ei vaan näytetty


      • tyttö^^
        ikuinen fani -99 kirjoitti:

        oikeesti anna abreu kyl voitti tosi monta palkintoo, mut niitä ei vaan näytetty

        ööh ei voittanu...
        :D
        emma gaala kesti sen 2 tuntii ja siinä ajassa kerettiin näytettiin ketkä voitti palkintoja...
        Anna ei ollu tietääkseni missään muussa kategoriassa ehdolla kuin naissolistiksi.


      • yxäxä
        tyttö^^ kirjoitti:

        ööh ei voittanu...
        :D
        emma gaala kesti sen 2 tuntii ja siinä ajassa kerettiin näytettiin ketkä voitti palkintoja...
        Anna ei ollu tietääkseni missään muussa kategoriassa ehdolla kuin naissolistiksi.

        oli kamala http://static.iltalehti.fi/viihde/emma3_anna_050210PP_410_vi.jpg , mikä ihmeen mammamekko???


      • Joups

        No eihän tuossa aloituksessa itseasiassa Anna Abreusta mitään mainittukaan. Annasta vaan. Mutta palsta on kyllä väärä.


      • ALOTTAJA
        Joups kirjoitti:

        No eihän tuossa aloituksessa itseasiassa Anna Abreusta mitään mainittukaan. Annasta vaan. Mutta palsta on kyllä väärä.

        MÄ KYL TARKOTIN SITÄ ANNA ABREUTA


    • Ikuienn anna-fnai

      Anna Abreu on miljoonatirjoolanabiljoonamegamiljoonatriljoona kertaa paremman näköinen kun joku paskanen ja vittunen anna puupää!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja mä oon yli kolmekymmentä vuotta vanha eli EI TARTTE TULLA HUUTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANNA ON IHANIN JA KAUNEIN JA PARASÄÄNISIN KOKO MAAILMAN PÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • jäänyt jäljelle?

        Sivistystä on se, mikä jää jäljelle, kun olemme kaiken oppimamme unohtaneet.

        Sinulla se ei näytä olevan paljon, ihan näin pienillä kirjaimilla kirjoitettuna, ei huudettuna kuten itse teet.

        Mahtaa idolisi olla kovinkin onnellinen kaltaisestasi "aikuisesta" fanista.


      • tyttö^^

        Ei Anna A oo kaunis..sillä on vähän iso pää sen vartaloon verrattuna..ja se näyttää 12-vuotiaalta.
        jos oot 30-vuotias et käyttäytyisi noin lapsellisesti....
        ja etkä luultavasti fanittaisi pikku Annaa :D


      • huoh...
        tyttö^^ kirjoitti:

        Ei Anna A oo kaunis..sillä on vähän iso pää sen vartaloon verrattuna..ja se näyttää 12-vuotiaalta.
        jos oot 30-vuotias et käyttäytyisi noin lapsellisesti....
        ja etkä luultavasti fanittaisi pikku Annaa :D

        ettekö te pöljät tajua, että kyseessä on provo? (varmaan sama kuin alotusviestissäkin.)


      • tyttö^^
        huoh... kirjoitti:

        ettekö te pöljät tajua, että kyseessä on provo? (varmaan sama kuin alotusviestissäkin.)

        Jep varmasti onkin...koska en usko että kukaan 30-vuotias käyttäytyisi noin :D


      • ikuinen anna-fani
        tyttö^^ kirjoitti:

        Jep varmasti onkin...koska en usko että kukaan 30-vuotias käyttäytyisi noin :D

        No OKEI!! ehken mä OLEKKAAN yli kolkytävuotias, mut mä oon silti IKUINEN ANNAFANI!!! ANNA


      • ikuinen annafani
        ikuinen anna-fani kirjoitti:

        No OKEI!! ehken mä OLEKKAAN yli kolkytävuotias, mut mä oon silti IKUINEN ANNAFANI!!! ANNA

        Sitä paitsi mä en oo ees sama tyyppi kun alottaja.


      • tyttö^^
        ikuinen annafani kirjoitti:

        Sitä paitsi mä en oo ees sama tyyppi kun alottaja.

        Kyllä olet sama...
        kirjoitus tyylistäsi päätellen olet ainut Anna fani xD
        aika noloo
        onhan se hyvä että Annallakin on ees yks fani olemassa joka häntä puolustaa...voi raukkaa.


      • ikuienn annafani
        tyttö^^ kirjoitti:

        Kyllä olet sama...
        kirjoitus tyylistäsi päätellen olet ainut Anna fani xD
        aika noloo
        onhan se hyvä että Annallakin on ees yks fani olemassa joka häntä puolustaa...voi raukkaa.

        No mun mielestä SÄ OLET TOSI TYPERÄ!!!1 Anna


      • tyttö^^
        ikuienn annafani kirjoitti:

        No mun mielestä SÄ OLET TOSI TYPERÄ!!!1 Anna

        no yhyy


      • bravåå
        tyttö^^ kirjoitti:

        no yhyy

        kolmas peräkkäinen Emmi Annalle. Hyvä suloinen Anna!


      • toinen tyyppi
        bravåå kirjoitti:

        kolmas peräkkäinen Emmi Annalle. Hyvä suloinen Anna!

        Hä? Siis eihän Anna mitään voittanut? Vai menikö multa taas jotain ohi?


      • siis daa
        toinen tyyppi kirjoitti:

        Hä? Siis eihän Anna mitään voittanut? Vai menikö multa taas jotain ohi?

        Ei Anna Abreu voittanu mitään SE OLI ANNA PUU JOKA VOITTI NELJÄ EMMAA.
        Mutta Anna A fanit eivät haluu sitä myöntää mutta kyllä ne itse tietää sen ettei abreu voittanu mitään.


      • siis daa
        bravåå kirjoitti:

        kolmas peräkkäinen Emmi Annalle. Hyvä suloinen Anna!

        bravåå ei "suloinen" Anna A voittanu mitään!!!!
        Anna Puu sen sijaan voitti neljä emmaa.tämä kauniimpi ja kaunis äänisempi NAINEN.


      • siis daa
        bravåå kirjoitti:

        kolmas peräkkäinen Emmi Annalle. Hyvä suloinen Anna!

        bravåå ei "suloinen" Anna A voittanu mitään!!!!
        Anna Puu sen sijaan voitti neljä emmaa.tämä kauniimpi ja kaunis äänisempi NAINEN.


      • siis daa
        siis daa kirjoitti:

        bravåå ei "suloinen" Anna A voittanu mitään!!!!
        Anna Puu sen sijaan voitti neljä emmaa.tämä kauniimpi ja kaunis äänisempi NAINEN.

        oops sori vahingossa lähetin 3 kertaa
        suomi24 vähän kusee :D


    • toinen ikuinen fani

      Moi! kun en halunnut aloittaa uuttakaan ketjua niin lähetänpä tänne kysymykseni elli onks tän vuoden emma-ehdokkuudet jo jaettu ja onko Anna tänä vuonna ehdolla niinku missä katekorioissa?

      • emma gaala 2011

        Emmat jaetaan 17.2. ja Anna ei ole ehdolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe