Olen täällä toisinaan antanut ympäristöministeri Lehtomäen kyvyistä vähättelevän kuvan ja pitänyt häntä kuitenkin B-sarjan poliitikkona. Kun katselin eilen hänen esiintymistään A-talkin ilmasto-ohjelmassa, on pakko vähän korjata näkemystä. Lehtomäki esiintyi tuossa ohjelmassa erittäin asiantuntevasti, pontevasti ja itsevarmasti. Harvoin oikeastaan näkee poliitikolta näin hyvää esiintymistä missään.
Tämän nähtyä on pakko tunnustaa, että kyllä Lehtomäessä sittenkin olisi ollut pääministeriainesta, ainakin paljon enemmän kuin Vanhasesta. Kivimäki kuuluu höyhensarjaan, joten saamme Väyrysen noin puoleksi vuodeksi koko kansan riesaksi ja viihdykkeeksi. Väyrynen tosin ehtii siinäkin ajassa saada paljon pahaa aikaa. Onneksi hän on jo valmiiksi asemoinut asian vaalityöksi Kokoomusta vastaan. Väyrynenhän nimittäin ensi töikseen kertoi, että hänet valitsemalla saadaan estettyä Kokoomuksen Nato-intoilu. Tässä kohdin en epäile Väykkyä yhtään.
Tunnustus
4
197
Vastaukset
- Valehtelija11
Olemmeko katsoneet saman ohjelman?
- Työmies.
oikaiset kaikki ne kehut mitä olet antanut sossuista niin sitten vasta uskotaan sinua sillä sossut on tämän maan tyhmimpiä politikkoja ja Väyrynen osaa ja taitaa joka asiasta jo yksin enemmän kuin koko sossu apinalauma.
- ??????????
hakenut esiintymisvarmuutta pullosta?
- Puolueettomasti
Katsoin saman ohjelman ja samanlaisiin näkemyksiin Paulasta päädyin. Viisas ja vastuulliselta vaikuttava nainen. Mutta väärässä puolueessa niin hyvien pyrkimystensä kuin poliitikon uransa edistämisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477