Härkämies vieeee

Virgou-u

Olen hulluna ihastunut Härkämieheen. Hän on tosin itse kovin ujon puolesta sorttia ja itse taas olen hieman räiskyvämpi ja äänekkäämpi persoona. Olen itse melko varma kuitenkin että meillä synkkaisi ! Kuitenkin koen kovin vaikeaksi lähestyä tätä Härkämiestä, vaikkei se yleensä tuota juurikaan vaikeuksia. Itse olen Neitsyt nainen :) Mietin että kuinka tällaiseen ujoon Härkämieheen oikein pääsee käsiksi ! Mikä olisi sopivaa lähestymistä? Pelästyykö Härkä helposti ?

13

2209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härän ex

      Anna ajan tehdä tehtävänsä, Härkä säikähtää tunkeilevia ihmisiä. Härkä on sosiaalinen tapaus ja varsinkin härkämies nauttiin kaikesta kauniista ja eritoten kauniista naisista! Ja näin ollen saat varautua että hameväkeä pyörii ympärillä seurusteli tai ei. Näin ollen härkämiehellä saattaa mennä omat ja vieraat välillä sekaisin. Härkämies on tuskastuttavan hidas tekemään mitään päätöksiä! Härkä on koti-ihminen ja viihtyykin kotona ja joskus aina erakoituu möksöttämään mökkiinsä pitkäksikin aikaa. Olen itse myös neitsytnainen joka seurusteli pitkään härkämiehen kanssa, edelleen tämä ex haluaa tietää kaikki maailman asiat mitä elämässäni tapahtuu, ja tiettyjen asioiden suhteen näyttää myön olevan erittäin mustasukkainen. Hän saattaa olla pitkään ottamatta mitään yhteyttä, kunnes muutaman kuukauden päästä taas kyselee miesasiani ja tekemiseni, siinä välillä on varmaan muutama misukka taas ollut kierroksessa. Kavereita olemme edelleen ja varmaan kavereina aina tulemme myös pysymään. Kärsivällisyyttä nämä härkämiehet koettelevat, eivätkä sitoudu helposti.

      • hih,

        kukapa normaali mies ei olisi kiinnostunut ?
        Pidät jotenkin normaalina että miehellä on useempi kerralla kierroksessa ?


      • härän ex
        hih, kirjoitti:

        kukapa normaali mies ei olisi kiinnostunut ?
        Pidät jotenkin normaalina että miehellä on useempi kerralla kierroksessa ?

        Lueppa uudestaan tuo teksti, jos sitten ymmärtäisit myös sieltä sen sisällön, etkä takertuisi lillukanvarsiin ;) Ja härkämiehelle on normaalia että useampi on kerralla kierroksessa. Minä en pidä sitä mitenkään normaalina. Ja tuossa tekstissä puhutaan härkämiehestä eikä miehistä yleensä ja siinä myös puhutaan että härkämies nauttii kaikesta kauniista ja....


      • Virgou-u
        härän ex kirjoitti:

        Lueppa uudestaan tuo teksti, jos sitten ymmärtäisit myös sieltä sen sisällön, etkä takertuisi lillukanvarsiin ;) Ja härkämiehelle on normaalia että useampi on kerralla kierroksessa. Minä en pidä sitä mitenkään normaalina. Ja tuossa tekstissä puhutaan härkämiehestä eikä miehistä yleensä ja siinä myös puhutaan että härkämies nauttii kaikesta kauniista ja....

        Hah täst oli kyl apua, jotenki selkeytti asioita :D Ja tykkää varmasti tosiaan kauniista naisista, niidenhän seuraan onki mukavinta liittyä! Oikein todellakin valaisevasti kerrottu, mutta siis härkämiehet on siis yleisesti enempi pleijereitä. Harmi juttu, niitä kun ei millään jaksa :'D Mutta pitää tosiaan seurailla vähän tilannetta tän härän kans, eihän ne miehet mihinkään lopu (:

        Ai nii ja täytyy myöntää ettän kun luin että sulla siellä toisella neitsyellä niin tää härkä niinkin "tunkeilevasti" aina tulee vaan kyselemään asioita ym. Kertooko hän sinullekin asiat tarkasti ja avoimesti vai olettaako vain sinulta tätä eikä itse kerro mitään?

        Hassui nää härkäpäät :D


      • yu
        härän ex kirjoitti:

        Lueppa uudestaan tuo teksti, jos sitten ymmärtäisit myös sieltä sen sisällön, etkä takertuisi lillukanvarsiin ;) Ja härkämiehelle on normaalia että useampi on kerralla kierroksessa. Minä en pidä sitä mitenkään normaalina. Ja tuossa tekstissä puhutaan härkämiehestä eikä miehistä yleensä ja siinä myös puhutaan että härkämies nauttii kaikesta kauniista ja....

        että olet rakastunut vielläkin siihen plejerri-härkää?
        naiset ylensä tykkää tuollisesta saavuttamattomasta


      • Härän ex
        Virgou-u kirjoitti:

        Hah täst oli kyl apua, jotenki selkeytti asioita :D Ja tykkää varmasti tosiaan kauniista naisista, niidenhän seuraan onki mukavinta liittyä! Oikein todellakin valaisevasti kerrottu, mutta siis härkämiehet on siis yleisesti enempi pleijereitä. Harmi juttu, niitä kun ei millään jaksa :'D Mutta pitää tosiaan seurailla vähän tilannetta tän härän kans, eihän ne miehet mihinkään lopu (:

        Ai nii ja täytyy myöntää ettän kun luin että sulla siellä toisella neitsyellä niin tää härkä niinkin "tunkeilevasti" aina tulee vaan kyselemään asioita ym. Kertooko hän sinullekin asiat tarkasti ja avoimesti vai olettaako vain sinulta tätä eikä itse kerro mitään?

        Hassui nää härkäpäät :D

        Tää mun ex härkämies sanoo vaan että mitään juttuja ei ole menossa. Salamyhkäinen on ollut aina, ja aina tulee olemaan. Sitäpaitsi ei myöntänyt mitään juttujaan myöskään serurusteluaikana eikä sen jälkeenkään. Lykkyä pyttyyn sen miekkosen kanssa.


    • toinen härkä

      aina toinenkin nainen kuvioissa, ihan vaan varan vuoksi, jopa ukkomiehillä, ne vaan osaa peittää sen niin hyvin.

      • neitsyt nainen

        Eivät osaa peittää mitään, mutta eivät myöskään myönnä mitään vaikka rysän päältä kiinni jäisivätkin sen verran ketkuja ovat. Omasta mielestään ovat turhankin nokkelia.


    • Bull

      Moi! Älä usko kaikkea, mitä meistä kirjoitetaan: useimmiten olemme tavallisia, kilttejä ja ystävällisiä heppuja eikä meillä ole naisia jonossa odottamassa. Yritä luoda keskustelukontakti: älylläsi pystyt varmasti hurmaamaan Härän. Voit myös kysäistä ujosti häntä ulos illalla vaikka oluelle ja puhua hänelle siitä, mitä tunnet häntä kohtaan. NeitsytN ja HärkäM on täydellinen pari: itselläni oli kauheita vaikeuksia saada neitsytnaiseni ekoille treffeille, mutta sitten palaset lokshtivatkin paikoilleen.
      Vinkki: jos olet kivan näköinen, älä pilaa sitä liialla meikillä ja litralla hajuvettä. Härkä inhoaa sitä. Ole vain puhdas ja luonnollinen.
      Ja jos (kun) päädytte sänkyyn, ei se härkä sinua jätä noin vain. Muistijälki jää molemmille siitä keikasta!
      Toivottavasti onnistut!

      • tiedän kokemuksesta

        jättä sut heti kun on päässyt sänkyyn kanssasi.


      • haluaa mitä??

        tarkoittaa härkä jonka kanssa ei ole päästy alkua pitemmälle...haluaa muttei sit haluakaan,viestit sellasia et haluaa mut aina tulee este kun jotain sovittu.......pelkkänä kysymysmerkkinä oon ja toki kettuuntunut mut perään en enää kysele....kyl ite pitää tietää mitä haluaa ja haluaako vai ei..haluaa selvästi ärsyttää.....harmi ettei muut mua kiinnosta


      • haluaa mitä??
        haluaa mitä?? kirjoitti:

        tarkoittaa härkä jonka kanssa ei ole päästy alkua pitemmälle...haluaa muttei sit haluakaan,viestit sellasia et haluaa mut aina tulee este kun jotain sovittu.......pelkkänä kysymysmerkkinä oon ja toki kettuuntunut mut perään en enää kysele....kyl ite pitää tietää mitä haluaa ja haluaako vai ei..haluaa selvästi ärsyttää.....harmi ettei muut mua kiinnosta

        ???


    • da vincki

      härkä ei pelkää kontaktia, vaan itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe