haittaohjelmasta internetissä. Ja tämä on vissiin joku "uusittu" versio edellisestä,koska nyt haittaohjelma tekee niin päin,että kun olet päässyt kirjautumaan sisälle,siinä vaiheessa teksti muuttuu englannin kieliseksi,ja muuten samat tarinat.Älkää vaan ihmeessä jatkako asioimista,jos näin käy,vaan välittömästi kirjautua ulos,ja koneen puhdistukseen.
http://www.nordea.fi/Tietoa Nordeasta/Nordea varoittaa asiakkaitaan haittaohjelmasta/1285712.html
ja tuolta puhdistustyökalut.
http://www.f-secure.com/fi_FI/security/security-lab/tools-and-services/online-scanner/
NORDEA VAROITTAA
4
429
Vastaukset
- Nordeaan kirjautuu
jotta vastuu,
tai edes osavastuu siirtyisi mahdollisesti vuosiakin edessäpäin oleville
tiliongelmille,
sillä ei kai ymmärtääkseni kaikki riski ole edes heti todettavissa,
olenko ymmärtänyt oikein ? - Potta uunolle
Pitääkö sun joka palstalle työntää noita varotuksias? Pistä konees kuntoon, niin ei tuu enää mitään humpuuki tarinoita esille. Ja potta päähän varmuuden vuoksi.
- suolakin on oltu
mulla ainakin oli aktiivinen virussuoja ja palomuuri,
kun kone alkoi hidastelemaan ja CPU oli pitempään korkeana huomattiin muutamia vakoiluohjelmia tms ylimääräistä,
olin jo vähällä ajaa c:aseman palautuksen, sillä levyllä kun tuli 1200 € syksyllä hankkimani koneeni mukana.
uuno taidan olla , vaika hieman leipääkin tienaan alalla. - levyt on
suolakin on oltu kirjoitti:
mulla ainakin oli aktiivinen virussuoja ja palomuuri,
kun kone alkoi hidastelemaan ja CPU oli pitempään korkeana huomattiin muutamia vakoiluohjelmia tms ylimääräistä,
olin jo vähällä ajaa c:aseman palautuksen, sillä levyllä kun tuli 1200 € syksyllä hankkimani koneeni mukana.
uuno taidan olla , vaika hieman leipääkin tienaan alalla.Onpa siinä sulla merkillinen levy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591