Joskus saatan syödä 10 kotimaista omenaa tai jaffa-appelsiinia päivässä. Ja tänään söin 300 grammaa karkkia. En ole ylipainoinen, mutta pelkään että lihon.
Voisiko minulla olla BED
3
401
Vastaukset
- kaajajjjj
voiko tyhmempää ihmistä enää ollakkaan???
- afw
Nih. BED on yletöntä ahmintaa, anoreksia pienillä ruokamäärillä kituuttamista näin yleistäen sanoen.
- FruitED
En tarkoittanut etten söisi muuta kuin nuo karkit ja hedelmät. Syön yleensä 800-2000 kaloria päivässä. Mutta joskus syön ihan hillittömästi hedelmiä, ja lauantaina taisi mennä syömiset yli 2000 kalorin kun söin ne karkit...Siksi mietin olisiko alkavaa BEDiä.
BEDiin sairastuminen olisi nyt aika inhottavaa, kun olen onnistunut laihduttamaan 67 kilosta 54 kiloon. Ja olin ja yhä olen painoindeksin mukaan normipainoinen, indeksi nyt 18,5 ja silloin 23, olen siis 171-senttinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204