Bemaria kolhittiin
05.02. 11:01
Savilahdenkatu 1-3 kohdalla Mikkelissä olevalla parkkipaikalla on keskiviikkona 3.2. kolhittu BMW -merkkistä henkilöautoa niin, että molemmat takavalot olivat rikkoutuneet. Vahinko on tapahtunut iltapäivällä. Mahdollisista havainnoista pyydetään ilmoittamaan poliisille numeroon 0718755400.
Bemaria kolhittiin
24
432
Vastaukset
- BMW Mikkeli
Terve! Oma 2008 Bemarini on ottanut jo kahdesti pataan (ja muutamat naarmut kaupanpäälle) Mikkelissä. Toivottavasti maksaja löytyy! Ei taida olla kovin hyvä autovalinta tähän junttikylään?
- kaiken maailman
Mikkeleissä täytyy ajaa Datsun 100A:lla.
Amispellet pitää valtaa Mikkeleissä... - ABCBCA
kaiken maailman kirjoitti:
Mikkeleissä täytyy ajaa Datsun 100A:lla.
Amispellet pitää valtaa Mikkeleissä...minun uudehko CLK Mersu on sitten saanut olla aina rauhassa? Itse asun myös Mikkelissä. Se on vain huonoa tuuria jos autoa kolhitaan.
- BMW Mikkeli
ABCBCA kirjoitti:
minun uudehko CLK Mersu on sitten saanut olla aina rauhassa? Itse asun myös Mikkelissä. Se on vain huonoa tuuria jos autoa kolhitaan.
Olettaisin, että CLK-mersu koetaan sen verran kalliiksi peliksi, ettei sitä uskalleta vahingoittaa? Bemari taas ei ole sinällään mikään arvoauto, mutta tiettyjä ihmisiä se tuntuu ärsyttävän merkkinä todella paljon.
- sdfasdf
BMW Mikkeli kirjoitti:
Olettaisin, että CLK-mersu koetaan sen verran kalliiksi peliksi, ettei sitä uskalleta vahingoittaa? Bemari taas ei ole sinällään mikään arvoauto, mutta tiettyjä ihmisiä se tuntuu ärsyttävän merkkinä todella paljon.
munaa perseesee ahahahhadsafasdf
- BMW Mikkeli
sdfasdf kirjoitti:
munaa perseesee ahahahhadsafasdf
Esimerkiksi ylläolevan kaltaisia henkilöitä..
- voi pientä
BMW Mikkeli kirjoitti:
Esimerkiksi ylläolevan kaltaisia henkilöitä..
Tyyppihän vain potee pahaa oloaan, kun ei saa naista ja pahat pojat laittaa sille munaa perseeseen.
- OSTAKAA VIAGRAA
YMMÄRRÄ. SUOMENMAASSA KOLHITAAN TUHANSITTAIN AUTOJA VUODESSA. ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN. HARVOIN PIKKUKOLHUJEN SYYLLISTÄ SAADAAN KIINNI. P E N A L I S T I T NÄYTTÄVÄT OLEVAN AINOITA JOILLE PIENI NAARMU KÄY LUONNON PÄÄLLE.
- buahhhahhaaaaahhaaa
siinä oli pelkkää asiaa.
- Juha1234
Onko tuo pikku naarmu josta sinä et välittäisi?
"kolhittu BMW -merkkistä henkilöautoa niin, että molemmat takavalot olivat rikkoutuneet"
Taitaa olla vielä apukoulu pahasti kesken kun et ymmärrä lukemaasi ja näyttä caps-lock unohtuneen kaiken lisäksi päälle. Etkö osaa itse ottaa sitä pois? - ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLIÄILÖÖÖÖ
Juha1234 kirjoitti:
Onko tuo pikku naarmu josta sinä et välittäisi?
"kolhittu BMW -merkkistä henkilöautoa niin, että molemmat takavalot olivat rikkoutuneet"
Taitaa olla vielä apukoulu pahasti kesken kun et ymmärrä lukemaasi ja näyttä caps-lock unohtuneen kaiken lisäksi päälle. Etkö osaa itse ottaa sitä pois?ON VAKUUTUS JOS VALOT MENEE PASKAKS. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.
- e90 325i
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLIÄILÖÖÖÖ kirjoitti:
ON VAKUUTUS JOS VALOT MENEE PASKAKS. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.
kiva maksaa omavastuu toisten tekemistä asioista? Kirjoituksesi paljastaa sen että olet n. 15 vuotias.
- sou vat
e90 325i kirjoitti:
kiva maksaa omavastuu toisten tekemistä asioista? Kirjoituksesi paljastaa sen että olet n. 15 vuotias.
saapahan uudet valot.
- Juha1234
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLIÄILÖÖÖÖ kirjoitti:
ON VAKUUTUS JOS VALOT MENEE PASKAKS. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.
Lue nyt mitä olet ensin väittänyt ja mieti sitten kuka tässä ketjussa kirjoittaa kuin ääliö.
Vastauksen helpottamiseksi voin kertoa että kyseessä on sama henkilö joka kirjoittaa kaiken isoilla kirjaimilla. (ei ilmeisesti osaa painaa sitä "caps-lock"-näppäintä)
Onko kivaa olla pelle? Olet varmaan reaalimaailmassakin pelle. Hanki elämä. - -'.¨-'.¨-'.
e90 325i kirjoitti:
kiva maksaa omavastuu toisten tekemistä asioista? Kirjoituksesi paljastaa sen että olet n. 15 vuotias.
Eikös bemarimiesten pitäisi olla niitä raha miehiä, ainakin suoli24 juttujen perusteella. Ei pitäisi pienten aioitten korjaamisen hetkauttaa?
- 3 srj e46
-'.¨-'.¨-'. kirjoitti:
Eikös bemarimiesten pitäisi olla niitä raha miehiä, ainakin suoli24 juttujen perusteella. Ei pitäisi pienten aioitten korjaamisen hetkauttaa?
sinusta kiva maksaa toisten hölmöilyt? Epäilein.
- Caps Lock
Juha1234 kirjoitti:
Lue nyt mitä olet ensin väittänyt ja mieti sitten kuka tässä ketjussa kirjoittaa kuin ääliö.
Vastauksen helpottamiseksi voin kertoa että kyseessä on sama henkilö joka kirjoittaa kaiken isoilla kirjaimilla. (ei ilmeisesti osaa painaa sitä "caps-lock"-näppäintä)
Onko kivaa olla pelle? Olet varmaan reaalimaailmassakin pelle. Hanki elämä.HERÄTTÄNYT KUN OLET JO NOIN VARHAIN YLHÄÄLLÄ? ENTÄS NUKKUMAANMENOAIKA? VIELÄKÖ SAAT VALVOA? YRITÄ ENSIN LÖYTÄÄ OMASTA NÄPPÄIMISTÖSTÄ SE caps-lock NAPPULA. HOOOHOOOHOOOO EI OOOOOOOOOO
- Juha1234
Caps Lock kirjoitti:
HERÄTTÄNYT KUN OLET JO NOIN VARHAIN YLHÄÄLLÄ? ENTÄS NUKKUMAANMENOAIKA? VIELÄKÖ SAAT VALVOA? YRITÄ ENSIN LÖYTÄÄ OMASTA NÄPPÄIMISTÖSTÄ SE caps-lock NAPPULA. HOOOHOOOHOOOO EI OOOOOOOOOO
Pelle mikä pelle.
Eli olet vain pelle joka ei ole saanut lapsena tarpeeksi huomioa ja on pakko tulla tänne meuhkaamaan.
Paranemisiin, - VOI JOI OI AI
Juha1234 kirjoitti:
Pelle mikä pelle.
Eli olet vain pelle joka ei ole saanut lapsena tarpeeksi huomioa ja on pakko tulla tänne meuhkaamaan.
Paranemisiin,OLET SALAA KÄYNYT YÖLLÄ TÄÄLLÄ, AUTOISTA TIETÄMÄTÖN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.
- Juha123 ,
VOI JOI OI AI kirjoitti:
OLET SALAA KÄYNYT YÖLLÄ TÄÄLLÄ, AUTOISTA TIETÄMÄTÖN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.
taisin vastata itselleni. Onneksi nyt ei ole kapslok päällä.
- Juha1234
Juha123 , kirjoitti:
taisin vastata itselleni. Onneksi nyt ei ole kapslok päällä.
En muistanut edes nimimerkkiäni.............
- --------
Juha1234 kirjoitti:
En muistanut edes nimimerkkiäni.............
olet sairas kun yksin keskustelet ja kä'ytät toisen nimimerkkiä.
- bläääääääääh
-------- kirjoitti:
olet sairas kun yksin keskustelet ja kä'ytät toisen nimimerkkiä.
okenkrjjootus. olet silloin uksottavampi.
- oioioi oi oioioio
oioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiovoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoioio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664