Bemaria kolhittiin

Hans Heikkilä

Bemaria kolhittiin
05.02. 11:01
Savilahdenkatu 1-3 kohdalla Mikkelissä olevalla parkkipaikalla on keskiviikkona 3.2. kolhittu BMW -merkkistä henkilöautoa niin, että molemmat takavalot olivat rikkoutuneet. Vahinko on tapahtunut iltapäivällä. Mahdollisista havainnoista pyydetään ilmoittamaan poliisille numeroon 0718755400.

24

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW Mikkeli

      Terve! Oma 2008 Bemarini on ottanut jo kahdesti pataan (ja muutamat naarmut kaupanpäälle) Mikkelissä. Toivottavasti maksaja löytyy! Ei taida olla kovin hyvä autovalinta tähän junttikylään?

      • kaiken maailman

        Mikkeleissä täytyy ajaa Datsun 100A:lla.

        Amispellet pitää valtaa Mikkeleissä...


      • ABCBCA
        kaiken maailman kirjoitti:

        Mikkeleissä täytyy ajaa Datsun 100A:lla.

        Amispellet pitää valtaa Mikkeleissä...

        minun uudehko CLK Mersu on sitten saanut olla aina rauhassa? Itse asun myös Mikkelissä. Se on vain huonoa tuuria jos autoa kolhitaan.


      • BMW Mikkeli
        ABCBCA kirjoitti:

        minun uudehko CLK Mersu on sitten saanut olla aina rauhassa? Itse asun myös Mikkelissä. Se on vain huonoa tuuria jos autoa kolhitaan.

        Olettaisin, että CLK-mersu koetaan sen verran kalliiksi peliksi, ettei sitä uskalleta vahingoittaa? Bemari taas ei ole sinällään mikään arvoauto, mutta tiettyjä ihmisiä se tuntuu ärsyttävän merkkinä todella paljon.


      • sdfasdf
        BMW Mikkeli kirjoitti:

        Olettaisin, että CLK-mersu koetaan sen verran kalliiksi peliksi, ettei sitä uskalleta vahingoittaa? Bemari taas ei ole sinällään mikään arvoauto, mutta tiettyjä ihmisiä se tuntuu ärsyttävän merkkinä todella paljon.

        munaa perseesee ahahahhadsafasdf


      • BMW Mikkeli
        sdfasdf kirjoitti:

        munaa perseesee ahahahhadsafasdf

        Esimerkiksi ylläolevan kaltaisia henkilöitä..


      • voi pientä
        BMW Mikkeli kirjoitti:

        Esimerkiksi ylläolevan kaltaisia henkilöitä..

        Tyyppihän vain potee pahaa oloaan, kun ei saa naista ja pahat pojat laittaa sille munaa perseeseen.


    • OSTAKAA VIAGRAA

      YMMÄRRÄ. SUOMENMAASSA KOLHITAAN TUHANSITTAIN AUTOJA VUODESSA. ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN. HARVOIN PIKKUKOLHUJEN SYYLLISTÄ SAADAAN KIINNI. P E N A L I S T I T NÄYTTÄVÄT OLEVAN AINOITA JOILLE PIENI NAARMU KÄY LUONNON PÄÄLLE.

      • buahhhahhaaaaahhaaa

        siinä oli pelkkää asiaa.


      • Juha1234

        Onko tuo pikku naarmu josta sinä et välittäisi?
        "kolhittu BMW -merkkistä henkilöautoa niin, että molemmat takavalot olivat rikkoutuneet"

        Taitaa olla vielä apukoulu pahasti kesken kun et ymmärrä lukemaasi ja näyttä caps-lock unohtuneen kaiken lisäksi päälle. Etkö osaa itse ottaa sitä pois?


      • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLIÄILÖÖÖÖ
        Juha1234 kirjoitti:

        Onko tuo pikku naarmu josta sinä et välittäisi?
        "kolhittu BMW -merkkistä henkilöautoa niin, että molemmat takavalot olivat rikkoutuneet"

        Taitaa olla vielä apukoulu pahasti kesken kun et ymmärrä lukemaasi ja näyttä caps-lock unohtuneen kaiken lisäksi päälle. Etkö osaa itse ottaa sitä pois?

        ON VAKUUTUS JOS VALOT MENEE PASKAKS. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.


      • e90 325i
        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLIÄILÖÖÖÖ kirjoitti:

        ON VAKUUTUS JOS VALOT MENEE PASKAKS. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.

        kiva maksaa omavastuu toisten tekemistä asioista? Kirjoituksesi paljastaa sen että olet n. 15 vuotias.


      • sou vat
        e90 325i kirjoitti:

        kiva maksaa omavastuu toisten tekemistä asioista? Kirjoituksesi paljastaa sen että olet n. 15 vuotias.

        saapahan uudet valot.


      • Juha1234
        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLIÄILÖÖÖÖ kirjoitti:

        ON VAKUUTUS JOS VALOT MENEE PASKAKS. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.

        Lue nyt mitä olet ensin väittänyt ja mieti sitten kuka tässä ketjussa kirjoittaa kuin ääliö.

        Vastauksen helpottamiseksi voin kertoa että kyseessä on sama henkilö joka kirjoittaa kaiken isoilla kirjaimilla. (ei ilmeisesti osaa painaa sitä "caps-lock"-näppäintä)

        Onko kivaa olla pelle? Olet varmaan reaalimaailmassakin pelle. Hanki elämä.


      • -'.¨-'.¨-'.
        e90 325i kirjoitti:

        kiva maksaa omavastuu toisten tekemistä asioista? Kirjoituksesi paljastaa sen että olet n. 15 vuotias.

        Eikös bemarimiesten pitäisi olla niitä raha miehiä, ainakin suoli24 juttujen perusteella. Ei pitäisi pienten aioitten korjaamisen hetkauttaa?


      • 3 srj e46
        -'.¨-'.¨-'. kirjoitti:

        Eikös bemarimiesten pitäisi olla niitä raha miehiä, ainakin suoli24 juttujen perusteella. Ei pitäisi pienten aioitten korjaamisen hetkauttaa?

        sinusta kiva maksaa toisten hölmöilyt? Epäilein.


      • Caps Lock
        Juha1234 kirjoitti:

        Lue nyt mitä olet ensin väittänyt ja mieti sitten kuka tässä ketjussa kirjoittaa kuin ääliö.

        Vastauksen helpottamiseksi voin kertoa että kyseessä on sama henkilö joka kirjoittaa kaiken isoilla kirjaimilla. (ei ilmeisesti osaa painaa sitä "caps-lock"-näppäintä)

        Onko kivaa olla pelle? Olet varmaan reaalimaailmassakin pelle. Hanki elämä.

        HERÄTTÄNYT KUN OLET JO NOIN VARHAIN YLHÄÄLLÄ? ENTÄS NUKKUMAANMENOAIKA? VIELÄKÖ SAAT VALVOA? YRITÄ ENSIN LÖYTÄÄ OMASTA NÄPPÄIMISTÖSTÄ SE caps-lock NAPPULA. HOOOHOOOHOOOO EI OOOOOOOOOO


      • Juha1234
        Caps Lock kirjoitti:

        HERÄTTÄNYT KUN OLET JO NOIN VARHAIN YLHÄÄLLÄ? ENTÄS NUKKUMAANMENOAIKA? VIELÄKÖ SAAT VALVOA? YRITÄ ENSIN LÖYTÄÄ OMASTA NÄPPÄIMISTÖSTÄ SE caps-lock NAPPULA. HOOOHOOOHOOOO EI OOOOOOOOOO

        Pelle mikä pelle.

        Eli olet vain pelle joka ei ole saanut lapsena tarpeeksi huomioa ja on pakko tulla tänne meuhkaamaan.

        Paranemisiin,


      • VOI JOI OI AI
        Juha1234 kirjoitti:

        Pelle mikä pelle.

        Eli olet vain pelle joka ei ole saanut lapsena tarpeeksi huomioa ja on pakko tulla tänne meuhkaamaan.

        Paranemisiin,

        OLET SALAA KÄYNYT YÖLLÄ TÄÄLLÄ, AUTOISTA TIETÄMÄTÖN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.


      • Juha123 ,
        VOI JOI OI AI kirjoitti:

        OLET SALAA KÄYNYT YÖLLÄ TÄÄLLÄ, AUTOISTA TIETÄMÄTÖN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ.

        taisin vastata itselleni. Onneksi nyt ei ole kapslok päällä.


      • Juha1234
        Juha123 , kirjoitti:

        taisin vastata itselleni. Onneksi nyt ei ole kapslok päällä.

        En muistanut edes nimimerkkiäni.............


      • --------
        Juha1234 kirjoitti:

        En muistanut edes nimimerkkiäni.............

        olet sairas kun yksin keskustelet ja kä'ytät toisen nimimerkkiä.


      • bläääääääääh
        -------- kirjoitti:

        olet sairas kun yksin keskustelet ja kä'ytät toisen nimimerkkiä.

        okenkrjjootus. olet silloin uksottavampi.


    • oioioi oi oioioio

      oioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiovoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoioivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoiooioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioioioioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoioioioioioivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoioio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe