Minulla alkoi yllättäen inhottavat vatsavaivat. Vatsa oli vähän väliä sekaisin ja erityisesti syönnin jälkeen sain aina juosta vessaan. Mahaa saattoi yhtäkkiä kouraista ja kivistää ja sitten olikin jo kiire. Mahasta tuli herkkä ja meni sekaisin ihan pienistä asioista, esimerkiksi jos kävelin normaalia nopeammin ehtiäkseni bussiin. Vaiva kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta koettuani sen tiedän miten ikävä ja kiusallinen se on. Olin aluksi varma, että kyseessä on laktoosi-intoleranssi ja kävin testissä. Sitä ei kuitenkaan todettu ja nettiä tutkittuani oireeni sopi hyvin ns. ärtyneen (paksu)suolen oireyhtymään. Sattumalta näin TVssä mainoksen Saluksen Darm Care juomasta ja ajattelin, että kai sitä on kaikkea kokeiltava. Ostin pullon (n. 15e) ja heti kun aloitin juoman juomisen, vaivani katosivat eivätkä ole tulleet takaisin. Suosittelin juomaa ystävällenikin ja hänkin sai siitä avun! Eli jos kärsit ikävistä vatsavaivoista, eikä kyseessä ole laktoosi-intoleranssi tai keliakia, kannattaa kokeilla Saluksen Darm Care juomaa. Se ainakin "pelasti" minut! :)
Darm care -juoma
toimii!!
4
884
Vastaukset
- fdf88
Huono mainos!
- pakkisekaisin
Onko tämä nyt mainos vai totta? Muutama vastaava viesti ainakin täältä näytttää löytyvän.
- birgit1
Mistä sitä saa? Darm Care juomaa
- pettynyt5
Älkää vain ikinä tilatko mitään Kheiron luontaistute verkkokaupasta, se on huijausta koko juttu. Tilasin sieltä Darm Carea maksoin ja sain tilausvahvistuksen mutta en tuotetta ja siitä on yli kuukausi. Yhteyttä ei saa emaili eikä puhelimella . Tämä on humpuukia koko verkkokauppa. Hienot sivut mutta täyttä roskaa ja huijausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568