Olen ollut varmaan kuukauden ajan koko ajan vähän kipeä. Välillä kurkku, välillä yskää ja päänsärkyä. Nyt on sellainen vetämätön olo, että ei mitään rajaa. Jo pelkkä hengitys sattuu keuhkoissa. Ulkoilmaa ei pysty lainkaan hengittämään, vaikka on vain pari pakkasastetta. Sydämestä ottaa useita kertoja päivässä. Ei oikein viitsisi lääkäriin, kun antaa kuitenkin antibiootteja, jotka vetää mun suoliston täysin sekaisin. Perussairauksia mulla on narkolepsia ja haavainen paksusuolentulehdus. Lääkkeitä menee!: 3x1 Azamun 50mg(solusalpaaja),3x2 Pentasa(suolistotulehduslääke),Prednisolon(kortisoni)20mg,1x3Modiodal(Modafiniili). Lisäksi sairauksista tai lääkkeistä johtuviin särkyihin Panacod 4x2 ja tarvittaessa Litalgin.
Olen luullut, että kun suoli on akuutissa vaiheessa ja kortisonikuuri päällä, pysyisivät myös esim. keuhkokuume sun muut poissa. Mul on aika lekuriin tiistaina, mutta pelottaa odottaa sinne asti. Etenkin kun on huomenna aika rankka työpäiväkin.
Hengittäminen sattuu
pain lesss
0
971
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400