Minä toivun tieltä murheiden
kannan arat haavat kyynelten,
mikä ei täällä tapa, saa kestämään
ja hiljaa kävelemään.
Monta kertaa kiitin mielessäin
miten matkalla kohtaankaan elämäin ?
Kunnes ilta toi uudet kyyneleet
näkyi tuskien tantereet.
Oli sanat nuo valmiina huulillain
mitä lausun ? Kun jälleen iskun sain,
jos eeltä ain`tietäisi ihminen
kun lyödään kumartaen.
Oli uskoni huvennut ihmisiin
en jaksanut edes kyyneliin,
valui tiimani kipu pisteeseen
kunhan pääsisin huomiseen .
Aamu toi auringon tullessaan
valaisten mieleni synkän maan,
siinä hän seisoi vierelläin
minun kaivattu ystäväin.
Tuli luokseni, ihan vierellein
kun luulin että jo loppua tein ?
Tunsin lämpöisen käden poskellain
niin elämän uskoni sain.
Lausui kauniisti mulle sanat nää
hyvä ystävä, tässä ei elämän pää,
paljon annettavaa vielä on
tällä tiellä kohtalon.
Sinä edessä monet haasteet näät
myös särkyneet pitkospuiden päät,
silti käydä ei tarvitse horjuen
kun näät valon myös huomisen.
Jokin värähti silloin sisälläin
ystävän silmistä senkin näin,
miten kohosi kyyneleet ystävän
poskille elämän.
Meidät Luoja tänne kerran loi
vaikka tunnekuohuja olla voi,
silti lahja tää suuri on elämän
myös silmissä itkevän.
Siitä kiitänkin että syntyä sain
myös tuskista täällä kohdallain,
ne kasvattaa ihmistä elämään
ja hiljaa kävelemään.
Elämän Syleily !
8
331
Vastaukset
- *saaga*
"Päivä vain ja
hetki kerrallansa..."
Kiitosvirren sanat sydämelleni tuli
kun runoasi
jotenkin niin raskasta luin
Tahtoisin sinulle ojentaa mä tyynyn pehmeän
johon painaa voisit pääs
siinä levätä
ja voimia koota
on elämänmyrskyt
joskus aaltoja
niin suuria..
mutta enenpää ei sulle anneta kuin jaksat sä kantaa
ne kaikki ain.
Ystäväni J pyhäpäivää,joka lepopäivä onpehmeäll' tyynyllä onkin kiva
levätä kun myrskyt heiluttaa
elonpurtta.
Hyvää alkavaa viikkoa. J.
- LuciaMaria*
- Mutta myös valoa
- toivoa...
Tiettyjä asioita ei
voi kiiruhtaa,
nehän pitää käydä
läpi surren
- välillä hammasta purren
Elonpurren aallokoissa
on suunta joskus täysin poissa
Kun silmät peittyy kyynelvesiin
ei tule edes tähdet esiin
Niistä voisi löytää suunnan
-miettiä; nyt reitin muunnan
Tyyntyi myrsky - laantui tuuli
ystävä Sun toiveen kuuli
Hymyyn taittui murhemieli
karvaan surun palan nieli
Eespäin keveemmästi kuljit
surusta osan taakses suljit
Valo ja ilo pimeyden voittaa
uusi aika myöskin koittaa :))
Valoa, lämpöä ja iloa tiellesi... liian paljon tuskaa. Mutta Luoja ei aseta meille
enempää kannettavaksi, kuin minkä jaksamme kantaa.
Kiitos elämälle, kiitos myös ohdakkeista. Joku virsihän
muistaakseni niin on sanoitettu.
Sinulle myös kiitos siitä, että olet olemassa. Että puet
karikkosi näin koskettaviin säkeisiin.- scarabaeus
... laulunsanat,
ja yritinkin siihen
miljoona miljoona miljoona ruusua... miljoona miljoona..............
mutta ei se siihen rimmannut!
Tämä on kyllä hyvä,
olet varmaan kirjoitellut laulunsanoja ennenkin,
ei paha!
Kirjoita lisää!taipuu helposti lauluksikin,
kun vain löytää nuotit.
Itse en osaa säveltää.
Olen tehnyt jokusia
laununsanojakin.
Kiitos Sinulle.
Jatketaan toki !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
