Missä tilanteessa tai paikassa et haluaisi missään tapauksessa oksentaa? Mikä on noloin tilanne/paikka jossa olet oksentanut?
Oksentamisesta
24
1362
Vastaukset
Kypärään oksentaminen on vaarallista, sillä sitä on melkein mahdoton estää menemästä keuhkoihin.
Siispä tuota en suosittelisi.- Noona
oksentaminen olisi varmasti noloa.
Itse en ole onneksi oksentanut missään erikoisessa paikassa. - ykävaan
kaupan pakastealtaaseen kun olin antibioottikuurilla (pahoinvointi kuului lääkkeen sivuvaikutuksiin). Olisi ollut aika ikävä siivota tuollaista paikkaa oksennuksesta.
- Jazuli
en ainakaa omissa häissäni enkä muidenkaan..tai muissa vastaavissa juhlissa..hmm noloin vois olla koulussa sattunu oksentelukohtaus.. :o(
- Sitä...
ei oikein voi estääkään mitenkään. Onneksi se kuitenkin antaa ennakkomerkkejä.
Noloin paikka oli bussipysäkki. Ja parempi tietenkin siinä pysäkillä kuin bussissa. Sattui tulemaan eka migreenikohtaus kaupungilla ollessani. Seksin tuoksinassa olisi noloa oksentaa.
Ehdin kerran juuri ja juuri ulos kyttiksen ovesta, kun laatta lensi kaaressa.- alright
nyt ei oo vaaraa, että oksentaisit seksin tuoksinassa.
...mutta erittäin todennäköisesti olen joskus oksentanut kesken sänkyhommien.
no sama mikä tilanne tai paikka kunhan on mihin ykätä ettei käy hassusti.. josta puheenollen noloin kait baarin pöydässä. kamalaa olis jossain täpötäydessä linkussa, paniikkia pukkais.
oksenna oikein mielellään missään paikassa... Ei oo ihan mielipuuhaa nääs.
Mut ikävin koettu juttu taitaa olla lentokoneessa. - Olin ollut viikon Lontoossa kokolattiamatollisessa hotellihuoneessa ja henki kulki vähän huonossa hapessa jo valmiiksi. - Sit meille tarjottiin tosi kuivia sämpylöitä, josta luonnollisesti sain murusen väärään kurkkuun. - Siinä kakoessani tuli oksennus, mutta koska istuin siinä isossa koneessa AIVAN keskellä... niin servietti vain suun eteen ja nielin kaiken kiltisti takaisin...- niin...
saisit oitis "Miehen logiikan karskein äijä" -pokaalin! Ja kunniakirjan.
- Fr.Fionatar
Olin Taxissa ja tuli yhtäkkiä kauheen pahaolo, se taxi oli ihan uusi haistoin sen puhtauden muistan hyvin.
Olipitkä moottoritie ja ei voinu pysähtyä en tiennyt lentääkö vai ei, mielessäni pyöri kallis lasku oksentamisesta penkille ja tuli pakokauhu.
Onneksi oli talvi otin saappaan jalasta ja oksensin saappaani sisälle.- ajele...
Richartti kirjoitti:
...taksimiehillä naureskelemista tolpalla....
mut jotenkin tuntuis siltä, että takseissa saattaisi jopa olla oksennuspusseja...
Sanotaan niinkin tylsä tilanne kuin joulu. Tähän on syynsä, eli se että viime jouluna n. viikon ajan samassa tilassa joulua viettänyt seurakuntamme veti jouluna vatsataudin läpi, jonossa vuoronumeroineen. Itse hoidin oman osuuteni letkan viimeisenä, mallikelpoisesti hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi. Oli muuten hupaisa joulu hoivata vatsatautista porukkaa :)
Eli siis ei kiitos jouluisin enää.
Vielä en ole nolossa tilanteessa tai paikassa laatannut, aina on ollut kylppärin kaakelit alla.- Terkkui
Eräs siihen aikaan hyvin ihannoitu mieshenkilö oli juuri laskenut käden reidelleni autossa kun hän vei minua pitkän työkeikan jälkeen kotiin. Kampaus kiristi helvetisti ja muutenkin päivä oli tehnyt hedarin. Joten vastaukseni hänen kysymykseensä oli että pysäytätkö tähän. Se ei edes ollut niin noloa kuin olisi voinut, mutta kyllä se aika hauska muisto silti on.
- Anonyymi
Oli mun siskon häät ja sitä edellisenä päivänä sen polttarit kukaan ei ollu darras paitsi mä kun ne Otti jonku yhen ja mä otin ainakin kymmenen ja panin muutamaa ihmistä sit heräsin mun nykyiseltä poikkikselta eli osittain oli hyvä reissu niin oksensin sinne ja juoksin sinne häihin ja olin siel eturivissä ja oksensin niihin pankkeihin kuuluvasti :D
- Anonyymi
Matkapahoinvoinnista kärsin aikoinaan ja linja-autolla matkustin säännöllisesti pitkää matkaa, nukkuminen auttoi. Muutaman kerran tuli tosi paha olo, tää bussikuski joskus veti ne viimeset kilometrit tosi rapeeta nykivää vauhtii, ja vielä se loppureittiki mutkanen ja mäkinen. Yhelläki kertaa kävelin sitte siitä taaempaa etuovelle, kun bussi oli jo pysähtyny. Niin oli se oksennus jo suussa.
- Anonyymi
Ei satu niin koskaanä tarve, että edes pelkäisin. Ehkä sitten suihin ottaessa vastenmieliseltä tapaukselta ' ehkä vammainen jota ei rakasta mutta välytää,??? , mutta sellaiseen tianteeseen joutuu vain säälistä tai manipoloinnin seurauksena liian nuorena. Kukaan pakota ottamasm poskeen ilman halua, kuin vastenmielinen henkilö joka nauttii siitä yrjön kanssa niin kuin ei kukaan muu
- Anonyymi
Ravintolassa. Kävin vessassa ja menin sen jälkeen väärään pöytään istumaan. Oksensin siihen pöytään ja viereiselle tuolille.
- Anonyymi
Omassa asunnossa en ainakaan. Joku muu mieluusti siivoaa jäljet.
Tuli mieleen eräs alkoholin huuruinen aamuyö, kun eräs neiti oksensi yllättäen ja yhtäkkiä ollessaan sängyllä ilman vaatteita kontillaan. Asian voisi ilmaista toisinkin, mutta tämähän ei ole k18 palsta....
- Anonyymi
Eikös ollu hyvä ohjelma
Minäkin huomasin heti alussa, että kundi valehteli
Miten se Theroux ei muka huomannu sitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti18625448Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2463142Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292871Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori922625Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181631Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221497Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks321072Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.2881065En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51059- 48990