tässä muutama hoito-ohje:
Eli hamsulle ei suolakivi ole pakollinen, vaan hamsun pitää saada monipuolista ravintoa. Hamsteri tarvitsee ruoakseen siemenseosta, erillaisia kasviksia kuten: salaattia, tomaattia, persikkaa, kiiviä, mansikkaa, omenaa, päärynää, ja kurkkua pilttejä, sokeritonta jogurttia ja kaurapuuroa. Juoksupyörä on hyvä hamsulle. Juoksupallosta on monia mielipiteitä, mutta se.on rääkkäystä. Pesäntekotarvikkeiksi pelkkä wc-paperi.
hamsterin hoito.
2
307
Vastaukset
- Alalta valmistuva
En suosittele itse siemenseosta hamsterille annettavaksi, koska hamsterit osaavat olla nirsoja, jolloin herkkupalat katoavat ja loput jäävät joka voi johtaa hamsun lihomiseen mikä taas lyhentää hamsterin elinikää. Parasta olisi perus hamsterinpelletti jota saa eläinkaupoista. Jogurtti on kyseenalaista koska maitotuotteet eivät oikein sovi kaikille hamsuille ja ne voivat saada siitä ripulia, olen törmännyt tähän muutaman kerran itse. Myös eläinperäinen ruoka kuuluu hamsterille ja sen voi tarjota esim. paistetun jauhelihan muodossa kunhan lisäsuolat jätetään pois. Juoksupallo taas, riippuen käyttötavasta, voi olla joko rääkkäyksen välikappale tai aivan mukava tapa hamsterin saada liikuntaa kunhan valvotaan minne hamsteri menee ja ettei kukaan mene tahallaan kiusaamaan kuten antamaan lisävauhtia, jolloin hamsteri pyöriikin pallon mukana eikä vain pyöritä sitä itse.
- tosta
siemenseosjutusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380