Tuli vaan mieleen kysyä, että millä paikkakunnalla kukin tätä lukeva yksinäinen sattuu olemaan.
(Tosin kaikki tätäkään lukevat eivät varmasti koe olevansa yksinäisiä. Voisi erikseen mainita vielä sen,että onko ei-yksinäinen vierailija täällä.)
Itse olen yksinäinen ja kirjoitan tätä Turusta.
Miltä paikkakunnalta olet
43
1327
Vastaukset
- mies31...
vaasasta, enkä nyt tiedä olenko yksinäinen, yksin kyllä, eikä ystäviäkään niin ole, mutta näinkin on pärjätty, nyt kun työloppui eikä vielä ole uutta löytynyt, ehkä enemmän yksinäistä!
- yksin...
En oikeastaan ole yksinäinen ihminen, kavereita on ja työpaikallakin paljon hyviä tyyppejä, olen Turun seudulta. Niin ja uudet ystävät kelpaa aina! M-82
- yksi-näinen67
Jyväskylästä ollaan.
Oulusta, n. 40 vuotias.
- Vaasa rock city.
nimeltä vaasa.
- Nature75
Yksinäinen susi Velka-Vantaalta kuittaa.
- yksinäis-yys
nauhataajama na-nanaaaaaaastolasta.
- ertert.
Yksinäinen mies täältä Helsingistä.
- miltzi79
ertert. kirjoitti:
Yksinäinen mies täältä Helsingistä.
ilman ystäviä rauman lähistöltä..
- Tampere...
miltzi79 kirjoitti:
ilman ystäviä rauman lähistöltä..
Tampereelta löytyy tämä yksinäinen.
- Äiti22v
Tampere... kirjoitti:
Tampereelta löytyy tämä yksinäinen.
Yksinäin Helsingissä.
- zxcvbnm,
Äiti22v kirjoitti:
Yksinäin Helsingissä.
Riihimäeltä löytyy tämä yksinäinen
- Loner...
mies 41v. helsingistä. Juuri nyt tulee tv:stä We are the world uuden version video. Olin alkuperäisen verion aikaan 17-vuotias vuonna 1985. Aika kulkee eteenpäin, mutta yksnäisyys säilyy ennallaan.
- Turustatämäkin
Turusta tämäkin yksinäinen.
- Joensuun eukko
Viime aikoina usein olen itseni yksinäiseksi tuntenut. Kaikki kaverit asuu entisellä asuinpaikkakunnalla ja hyvin hyvin harvoin muistavat minua kysyä mukaan oikein minnekään. Ymmärtäähän sen tietysti, he asuvat siellä ja menevät keskenään, yksi joukosta puutuva ei enää muistu mieleen.
- minävain2
Turusta näyttäis olevan moni. Niin minäkin ja olen naispuolinen. Mitä jos tavattais porukalla?
- .....
minävain2 kirjoitti:
Turusta näyttäis olevan moni. Niin minäkin ja olen naispuolinen. Mitä jos tavattais porukalla?
enpä nyt tiedä olenko yksinäinen vaikka aika yksin olenkin :D oikeastaan ei minua ole koskaan haitannut jos joudun olemaan yksin, en ole mitenkään läheisriippuvainen ihminen joka tarvitsee kauhean lauman ympärilleen, vaikka todella sosiaalinen olenkin, mutta toisinaan se kyllä tympii kun tekisi mieli tehdä/lähteä johonkin niin eipä ole ketään kenelle soittaa, koska suurin osa kavereista jäi entiseen kotikuntaani ja muutenkin kavereita asuu ympäri suomea.. Ja tosiaan raumalta olen...
- spookam
mies Kouvolasta, 28 v.
- Epämääräisiä ääniä
Täällä Vantaa ja N30 osallistuu nimenhuutoon. Yksin ja joskus yksinäinen.
- tuskin..
Lohjalta, 22v. Jäbä. Yksinäinen olo..
- kuminaula
tuskin.. kirjoitti:
Lohjalta, 22v. Jäbä. Yksinäinen olo..
Lohjalta myös, hyyyyvin yksinäinen.
- kalajoen tyttö
Yksinäisyys oon ahistanu tätä 19v neitiä jo ainaki 4 vuotta. Ja pahemmaks vaan menee joka päivä! Surku mutta ei jaksa tehä asialle enää mitään... Eikä palio dyynit piristä!
- Crocuta
No en kerro.
- kertomusnro.1y8
että olet tosi hauska.
- Crocuta
kertomusnro.1y8 kirjoitti:
että olet tosi hauska.
No se on hyvä jos mä saan ihmiset nauramaan vitsailemattakin...
- ujotyt.
Crocuta kirjoitti:
No se on hyvä jos mä saan ihmiset nauramaan vitsailemattakin...
20 v. turkulainen tyttö, en siellä tosin asu enää, mut useasti käyn. Ja tapaaminen kyllä kiinnostais :).
- Täältähän minä
ujotyt. kirjoitti:
20 v. turkulainen tyttö, en siellä tosin asu enää, mut useasti käyn. Ja tapaaminen kyllä kiinnostais :).
Helsinki nainen 40 vuotta
viestiketju kertoo siitä, ettei itä- ja pohjois-suomessa ole yksinäisiä tai sitten he eivät juuri käy tällä palstalla tai ylipäätään Suomi24:ssä.
- Meitä on
...täälläkin Itä-Suomessa ja varmaan siellä Pohjois-Suomessakin. Itse olen Imatralta.
- aurinko nousee
Meitä on kirjoitti:
...täälläkin Itä-Suomessa ja varmaan siellä Pohjois-Suomessakin. Itse olen Imatralta.
miekin. ( Tosin en alunperin syntyisin) Täällä kait koetaan enempi häpeää yksinäisyydetä.
Helppohan suurkaupungeista on ilmotella yksinolostaan, kun siellä niitä enempi onkin?
Vaan eipä tunnu esim. yksinäiset Hesastakaan ystävyyttä löytävän? - -sh
aurinko nousee kirjoitti:
miekin. ( Tosin en alunperin syntyisin) Täällä kait koetaan enempi häpeää yksinäisyydetä.
Helppohan suurkaupungeista on ilmotella yksinolostaan, kun siellä niitä enempi onkin?
Vaan eipä tunnu esim. yksinäiset Hesastakaan ystävyyttä löytävän?komppaan. Ei kehtaa huudella. Mutta ketujuunnun Jyväskylä-Kuopio-Mikkeli linjalta
- fine lady
On yksinäistä täälläkin.. N-81
- näin se on
Jos ihmisillä riittää innostusta tähän hommaan (eli livetapaamisten järjestelyyn) niin kannattaa tsekata tämä aloitus.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8929617
Henkilöt lisättäisiin meseen asuinsuuntansa mukaan (mahdollisesti iänkin esim. 18-35. Ideana olisi pidemmällä aikavälillä suunnitella livetapaamisia tms.- -M-
saa lisää yksinäisiä :S
Eli Turku ja 27v. mies..
...ollaan. Olen neljä vuotta täällä jo asunut mutta ystäviä ei ole yhtäkään. Ainoat ihmiskontaktit tulevat työpaikalla. Mies löytyy kyllä, mutta hänellä on omat harrastuksensa ja kaverinsa joiden kanssa liikkuu.
Välillä fiilis on ihan hyvä, mutta välillä maailma ottaa pahasti päähän.- ystävällinen
Ystäväfoorumista voi etsiä ystäviä myös paikkakunnan mukaan. Tule tutustumaan, se on ilmainen!
www.ystavafoorumi.fi - tj90
ystävällinen kirjoitti:
Ystäväfoorumista voi etsiä ystäviä myös paikkakunnan mukaan. Tule tutustumaan, se on ilmainen!
www.ystavafoorumi.fijyväskylästä ollaan, ja taas on semmoinen lauantai-ilta-angsti päällä >:OOO
aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr
- yksinäinen mies n20v
olen Salosta päin
- lonely80
mies kyl löytyy rinnalta mut muuten yksinäinen. muutama hassu kaveri oli mut sit ku lopetin juomisen ni kaikki loputkin katosi. päijät-hämeestä.
- kroisos pennonen
lonely80 kirjoitti:
mies kyl löytyy rinnalta mut muuten yksinäinen. muutama hassu kaveri oli mut sit ku lopetin juomisen ni kaikki loputkin katosi. päijät-hämeestä.
Ei löydy rinnalta ketään eikä o kavereita.
Hämeestä
- *S*
Turusta olen minäkin yksinäinen.
Voisikohan Turussa järjestää jonkinlaisen tapaamisen tällä palstalla kirjoittelevien ihmisten kesken? Ja olisiko kellään edes halua osallistua mihinkään sellaiseen?
Terveisin se sama turkulainen yksinäinen opiskelija, joka kirjoitti viestiä tälle palstalle jo aiemmin...- Rohkea rokan syö
Ei ole mitään järkeä järjestää tapaamista yksinäisten kesken. Kaupungeissa näkee jo niin paljon yksinäisiä ihmisiä että he voisivat jo kadulla järjestää sellaisen tapaamisen.
Ylipäätään "yksinäisyyteen" ei ole mitään muuta keinoa kuin mennä johonkin paikkaan missä on mahdollisuus tavata ihmisiä ja käyttää se mahdollisuus hyväksi.
Miten se mahdollisuus käytetään sitten hyväksi?
No täytyyhän elämässä jotain haastetta olla.
Senpä takia yksinäisten tulisi kehitellä mitä ovelimpia tapoja tutustua ihmisiin eikä valittaa.
Ei ole ainakaan tylsää. Nimittäin jokaiselle ihmiselle uusi tuttavuus on jännittävä kokemus vähintään se 5 sekuntia.
Neuvoja: Pyydä jotain kadulta kahville tai elokuviin.
Heittäydy kadulle ja esitä loukkaantunutta.
Tee jotain epäloogista ja tavanomaisesta poikkeavaa.
Viuhahda!
Mene parvekkeelle ja flirttaa nuorille kolleille:)
- Sad lady
Imatralta...ja yksinäisyyttä poden. Ystäviä kaipailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883